РадославКз 422 #1 Публикувано 6 Август, 2011 (Редактирано) Колеги,здравейте...Карам 4-та генерация д16а6,мини ми и къси скорости,абе....доста мерак вложен в тая кошница.Въпроса ми е,кой от тези двигатели може да суапвам-к20,б20,или х22.Търся ускорение,кой е по удачен....Не ми се смейте,за тия новите двигатели съм пълен гьон,ако е за някой стар бръмзел,няма да питам така лаишки.....Интересува ме кой двигател е най динамичен,знам,че покрай суапа ще се сменят още доста неща Редактирано 6 Август, 2011 от RadoslavKZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #2 Отговорено 6 Август, 2011 K20A2 e най-големия и мечта на всеки хондаджия.А Б20 трябва да е с В-тек глава, иначе не се доближава изобщо до х22 и к20.Доколкото знам, ще трябва и скоростната да смениш или да се преправи за да пасва на тия двигатели.Останалото са проблемите по вкарване на двигателите в коша.Нека по-запознатите да се изкажат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #3 Отговорено 6 Август, 2011 препоръчвам B18C6 по възможност! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #4 Отговорено 6 Август, 2011 Доколкото знам, колегата edikoisi, е със сетъп Б20 в 4ген Сивик и постига сериозни резултати, точно в драга! С К-серията ще ти е най-сложно и скъпо! Напоследък доста зачестиха суаповете с Х22 (в 5ген обаче) и също имат "повер", но преките сравнения (гонки) между Б20 и Х22 са малко и не точни за момента! Не съм сигурен, но мисля, че с Б20 ще ти е най-лесно, а резултата ще е повече от задоволяващ в тази 4ка! Също така с Б20 ще си в клас до 2000куб.см.! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #5 Отговорено 7 Август, 2011 препоръчвам B18C6 по възможност!Защо препоръчваш този мотор?Обясни,искам да знам,събирам информация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #6 Отговорено 7 Август, 2011 Според мен, колегата препоръчва тоя мотор защото е от Интегра Тайп Р и е достатъчно напомпан в сток вариант, за да върви колата добре, без да се налага да му се правят доработки. Освен това можеш да го въртиш до добри обороти (прекъсвача е около 8700 об) и кутията е къса с ЛСД. Слага се по-лесно от К20ката, а не върви много по-лошо, освен това е от по-популярната Б серия, където цените за консумативи са сравнително човешки. За К серията не знам как са цените (на части) но предполагам (заради това, че е по-нов) ще са доста по-високи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #7 Отговорено 7 Август, 2011 (Редактирано) Защото стоков Б18ц6 има възможностите на посочените от теб, но е по-лек от х22, не се събира част по част като б20 и ще ти е доста по-ефтин от к20 и като слагане и като подръжка след това. Отделно за него има изключително много тунинг части от различни производители.п.п. Кало ме изпреварил Редактирано 7 Август, 2011 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WingMan 164 #8 Отговорено 7 Август, 2011 От финансова гледна точка, най-евтино ще си намериш H22, но монтажа е относително сложен, ако не ползваш примерно тампони на hasport.K20 и B18C6 са скъпи мотори и ще ти излязат доста на 3000 лв, като за първия монтажа е доста по-сложен и от H22-то. Лично за мен B20vtec е най-добрия вариант и е относително лесно да се изкарат доста коне от него и върви зверски, но трябва да си го направиш сам. Не просто да кихнеш едни пари и да го сложиш. Това е от мен за изброените от теб мотори, но за това лекото купе на четвъртата генерация ще си доста доволен и от по-популярните мотори като B16A2 и B18C4 и ще ти излезе най-евтино според мен, а и имат добър потенциал за доразвиване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #9 Отговорено 7 Август, 2011 B20 в 4 ген, кола на колегата edikoisi (до колкото знам, вече не е с нея)http://www.youtube.com/watch?v=WIzAEzWVId0 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #10 Отговорено 7 Август, 2011 (Редактирано) Защо не кажеш колко ти е бюджета и после другите да се надъхват на някои неща направени с хиляди левове. Редактирано 7 Август, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #11 Отговорено 7 Август, 2011 (Редактирано) Защо не кажеш колко ти е бюджета и после другите да се надъхват на някои неща направени с хиляди левове. Мислиш ли,че нямам пари да ги дам за колата си?Малко ли съм дал за това да я направя от 11 сек. до 100,сега да е 7,5сек?Бюджета ми не е строго фиксиран....Е,няма да дам десетки хиляди евро,но ми е интересно,събирам информация,а после ще реша за какво да си дам парите.... Редактирано 7 Август, 2011 от RadoslavKZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #12 Отговорено 7 Август, 2011 (Редактирано) АМи като те чета ... мисля че незнаеш какво искаш. ЗАтова даи по добре цифра за бюджет и ще видим както може да с измисли ,но като гледам к20 е 4-5к лв само мотора с кутията и далеч няма да върви като б20 в онова клипче в което има хиляди евро. Редактирано 7 Август, 2011 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #13 Отговорено 7 Август, 2011 АМи като те чета ... мисля че незнаеш какво искаш. ЗАтова даи по добре цифра за бюджет и ще видим както може да с измисли ,но като гледам к20 е 4-5к лв само мотора с кутията и далеч няма да върви като б20 в онова клипче в което има хиляди евро.Да,сега не знам какво искам,затова пускам тази тема,мисля,че е градивна и има смисъл в нея,нека хората които знаят нещо да ми го споделят,а аз ще си решавам.Не се заяждай с мен,няма за какво.Вместо тия два поста,можеше да напишеш някой съвет........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #14 Отговорено 7 Август, 2011 (Редактирано) НАписах ти съвет сподели колко пари си готов да похарчиш(явно не ти се казва), защото това което си написал опира само и единствено до пари .Другото е чисто и просто чесане на езици. :cool: И не се заяждам всичко е до пари просто. Темата ти се дублира имаше подобна преди време. ! Редактирано 7 Август, 2011 от K1r1L 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #15 Отговорено 7 Август, 2011 Моля,темата е за катинар,нека някой модератор да я спре.ВЕЧЕ ЗНАМ КАКВО ИСКАМ,А то е да не питам тук.Писнало ми е от дървени философи... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #16 Отговорено 7 Август, 2011 пич първо искаш съвет после дървени философи били момчетата за к20 недей да мислиш ако не си приготвил 10к бюджет за проекта х22 е най-евтиният вариянт от трите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #17 Отговорено 7 Август, 2011 Земи си Б18Ц6 и не се занимавай с Б20-ки Х22 и К20 ... Ц6 е готов тунингован двигател от ХОНДА! Б20 също е добър вариянт, но само ако го направиш както трябва, с кован вал, биели, бутала, после ти трябва В-тек глава примерно от Ц4 или Ц6 и задължително да е с сменени пружинки и тарелки! В зависимост от това на какво сгъстяване ще се направи ще е добре да се сложи и един истински блокгард за всеки случай! И така ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #18 Отговорено 7 Август, 2011 Земи си Б18Ц6 и не се занимавай с Б20-ки Х22 и К20 ... Ц6 е готов тунингован двигател от ХОНДА! Б20 също е добър вариянт, но само ако го направиш както трябва, с кован вал, биели, бутала, после ти трябва В-тек глава примерно от Ц4 или Ц6 и задължително да е с сменени пружинки и тарелки! В зависимост от това на какво сгъстяване ще се направи ще е добре да се сложи и един истински блокгард за всеки случай! И така ... И аз май на този вариянт клоня,като сравнявам всички аспекти....Благодаря!Ами има дървени философи....Тва момче обаче не е,пише каквото се пита в темата...Все едно да ме питаха колко пари имам,като почнах да правя мини ми-то...То парите си текат с развитието на проекта..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #19 Отговорено 7 Август, 2011 Ако парите не са проблем, аз препоръчвам да си вземеш К20 и да му сложиш суперчарджър.Също така има строкер китове, можеш да го докараш до 2.35 или 2.60 литра. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #20 Отговорено 8 Август, 2011 Ако парите не са проблем, аз препоръчвам да си вземеш К20 и да му сложиш суперчарджър.Също така има строкер китове, можеш да го докараш до 2.35 или 2.60 литра.Мерси,колега за предложението,но тва не ми е по силите.....Имам семейство и полицейска заплата...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #21 Отговорено 8 Август, 2011 (Редактирано) да кажа и аз 2-3 думи от всичките б18ц6 е най-неиздражливия мотор рядко искарва повече от 130 000км.ако наистина неси ограничен от към финансиране купи нещо и го направи като хората от до ...дори по добрия вариант да ти го направи друг с опит така ще стестиш доста нерви и пари .има способни момчета тук но наистина а добре да кажеш какво искаш -колко коне за колко пари и от там някой да седне да измисли откаде ще е най надежно... Редактирано 8 Август, 2011 от edikoisi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #22 Отговорено 8 Август, 2011 Земи си Б18Ц6 и не се занимавай с Б20-ки Х22 и К20 ... Ц6 е готов тунингован двигател от ХОНДА! Б20 също е добър вариянт, но само ако го направиш както трябва, с кован вал, биели, бутала, после ти трябва В-тек глава примерно от Ц4 или Ц6 и задължително да е с сменени пружинки и тарелки! В зависимост от това на какво сгъстяване ще се направи ще е добре да се сложи и един истински блокгард за всеки случай! И така ... Колега, блок гард??? Кован вал??? Глава от Ц4?? Така, до колкото аз съм запознат със Б-сериите, б20 витек може да се кара спокойно със б16а2 глава( доста по-добра от ц4) със стокови б20 биели, и само по-високи бутала, б20 витек направен добре не за много пари( под направен добре, имам предвид, не скъпо а добре от към техническа гледна точка) със къса скоростна кутия, ще върви повече от б18ц6? Искам да те попитам, кога за последно прави б20 витек, че знаеш, че задължително трябва да е с кована карантия и подяволите БЛОК ГАРД на атмосферна кола ( не толкова напомпана). Или много сериозно си се излъгал, или сподели от къде черпиш информацията?А по темата. Най-евтин за зкаупуване е х22, но е сложен за слагане, питай колегата Живко (Jivaka) той е специалист. К20 е най-истинският от изброените, но съответно и най-скъп и е правен суап тук само от няколко души, и инфото е малко, б20 витек може да ти струва малко повече, но е наистина много забавен мотор ако се направи готино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #23 Отговорено 8 Август, 2011 Аз пък имам два Б18-ки тайпери и двата са над 1600000км и нямат никакви ядове , даже моето мнение е че са страхотни мотори.А като се замисля Б20 и Х22 единственото с което превъзхождат Б18-Тайпер е кубатурата , от там нататък с всичко са на минус срещу Б18-R . Единият Б18-R , наскоро го отворихме за сигменти и всичко беше като ново вътре , лагерите бяха чисто нови (Оригиналните) . Мотора го отвори Дидо MIYAMOTO и буквалните му думи като ми се обади бяха че мотора мога да го оближа , толкова чист и свеж мотор.Тая легенда(мит) за 120000-130000 хил км и бум аз лично съм я разбил отвсякъде.За мен това е един страхотен мотор, който е подготвен заводско да си му даваш газ и да се кефиш. Като сток вариант в кола с леко купе евридейка е страхотно решение.Всеки си има собствено мнение , това е моето.Лесен мотор за суап и добър резултат. Успех с каквото и да се захванеш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #24 Отговорено 8 Август, 2011 Естествено че R мотор винаги ще епо-добре от каквото и да било но цената на ц6 суап е около 5 бона до бг а х22ка можеш да си купиш за под 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #25 Отговорено 8 Август, 2011 няма митове и легенди ...досега не сме имали б18 който да искара един сезон планинско ....в петък тръгвам с един багажник счупени глави към Враца .имаме 2 интегри и понеже карат в клас серийни овтомобили до 2,0 се налага да небараме много по моторите резултата е 2 до 3 мотора на сезон .може да го боготворите но за мен лично неструва .става за основа да направиш нещо сериозно но не и за такива пари .затова и неи таъи година преклЮчваме с интегрите една минава на б20 с итб при понапредналите а драгата се заменя за 7г ЦТР. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #26 Отговорено 8 Август, 2011 Значи моите мотори са нещо дефектни , нищо че единият е вече трето състезание във състезателна кола в БГ шампионата. Няма да спорим просто всеки споделя опит ти твоя аз моя.За теб не струва , за мен няма по добър сериен мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mahadeva 6 #27 Отговорено 8 Август, 2011 (Редактирано) Аз пък имам два Б18-ки тайпери и двата са над 1600000км и нямат никакви ядове...Единият Б18-R , наскоро го отворихме за сигменти...Предполагам, искал си да кажеш 160000 (сто и шейсет хиляди), а не 1600000 (един милион и шест стотин хиляди) Правописна грешка, случва се.Не че искам да се заяждам, но хем нямал ядове мотора, хем бил хвърлил сегменти. Някакси, едното си противоречи с другото... Иначе по темата - ако парите не са пречка, то невероятната комбинация я прави един човек в друг под форум, а именно мотор от S2000 бил той на предно предаване поставен (както Иван Шопов прави) или още по-голямата мания, да се създаде Сивик на задно. Това избива рибата, разбира се ако финансите не се коментират. Редактирано 8 Август, 2011 от Mahadeva Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tuntov_jr 15 #28 Отговорено 8 Август, 2011 Аз пък имам два Б18-ки тайпери и двата са над 1600000км и нямат никакви ядове...Единият Б18-R , наскоро го отворихме за сигменти... Предполагам, искал си да кажеш 160000 (сто и шейсет хиляди), а не 1600000 (един милион и шест стотин хиляди) Правописна грешка, случва се.Не че искам да се заяждам, но хем нямал ядове мотора, хем бил хвърлил сегменти. Някакси, едното си противоречи с другото... Иначе по темата - ако парите не са пречка, то невероятната комбинация я прави един човек в друг под форум, а именно мотор от S2000 бил той на предно предаване поставен (както Иван Шопов прави) или още по-голямата мания, да се създаде Сивик на задно. Това избива рибата, разбира се ако финансите не се коментират. Кое по точно не разбра от думите на Boss Hogg: " Мотора го отвори Дидо MIYAMOTO и буквалните му думи като ми се обади бяха че мотора мога да го оближа , толкова чист и свеж мотор." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #29 Отговорено 8 Август, 2011 (Редактирано) Почнахте да се заяждате вече а така на никой не помагате. Колегата пита за сток мотори, кви ковани бутала, кви 5 лева? Колата до колкото разбрах няма да се ползва за състезания а ще е ежедневка. Колега слагай х22 или б20втек и двата ще ти дойдат горе-долу на едни пари и получаваш почти идентична мощност. Просто б20ката не трябва да се юрка след 7500 оборота продължително време.п.п. а ако можеш да си позволиш б18ц скачай на него Редактирано 8 Август, 2011 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #30 Отговорено 8 Август, 2011 нито аз нито Стамен иска да спорим така че колегата да со преценя според възможностите .мога да му докарам в петзк ако иска комплект К20 за 6000лв със абсолютно всичко... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #31 Отговорено 8 Август, 2011 (Редактирано) Големо мерене на пишки ей Къде сте всичките с тия мотори като има някво събиране или чудесии ? Вадете си бавните колииииииииииии . По темата , По горе някой се изказаха доста неподготвени , а други достатъчно подготвени , това е кофтито на форумите , че трудно можеш да отсееш глупостите . Преди да ти дам какъвто и да било съвет , отначалото помислих че търсиш кубатура , после обаче се насочи и към б18ц6(Р) , КАКВО ТЪРСИШ ? ОБЯСНИ С 2 ДУМИ - ДА ИСКАМ КОЛА ЗА ДРАГ , ДА ИСКАМ КОЛА ЗА ПИСТА , ДА ИСКАМ КОЛА ЗА ХХХХХХХ .... Това ще помогне доста . П.С Фанатици такива , б18ц6 е бати куция мотор Стамба , мързи ме да чета , ми-като иска евридейка , да си земе д14а4 с клима Редактирано 8 Август, 2011 от GeFi's Garage Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #32 Отговорено 8 Август, 2011 (Редактирано) Няма заяждане , просто с Митака си споделяме опита и си говорим кое , как , защо , какво ....и т.н. той е виждал много счупени Б18-ки а аз много Б20-ки . Иво човека е казал че иска евридейка , не драгаджийка . Абе както и да е айде стига съм философствал .Лека ви вечер отивам да си налея и да се полея . Наздраве !!! Редактирано 8 Август, 2011 от BOSS`HOGG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1061 #33 Отговорено 9 Август, 2011 Сложи си стоков мотор и си свиркайНе се захващай с разни проекти,в които ще налееш маса мангизи и в крайна сметка резултата е под въпросПиташ и получаваш отговори.Някои от отговарящите не са и виждали цитираните мотори,но дават съвети.Просто сам реши,но от мен съвета е по-добро от стоков мотор няма.Не забравяй,че каквото и да решиш кефа цена няма,но макс след 3г. ще търсиш нещо ново и тия пари отиват в кошаУспех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #34 Отговорено 9 Август, 2011 Прави сте, че от сток по-добре няма, но сток ц6 или спек-р си е цифра парички все още, не че, направен б20 е по-евтин, за к20 дума да не става, но за цена х22а е готин, особено в 4та хеч ще се почуства много добре, аз карам 4та генерация, верно малко съм олекотил, но я бутам спокойно с една ръка, представям си мотор 2,2 200 коня и нз колко нм момент на лекото купе, ше е доста приятно ежедневка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #35 Отговорено 9 Август, 2011 Колеги,здравейте...Карам 4-та генерация д16а6,мини ми и къси скорости,абе....доста мерак вложен в тая кошница.Въпроса ми е,кой от тези двигатели може да суапвам-к20,б20,или х22.Търся ускорение,кой е по удачен....Не ми се смейте,за тия новите двигатели съм пълен гьон,ако е за някой стар бръмзел,няма да питам така лаишки.....Интересува ме кой двигател е най динамичен,знам,че покрай суапа ще се сменят още доста нещаМомчето е написало че го интересува ускорениев крайна сметка аз гарантирам че с б20ката си ще ускоря по-бързо от който и да е ц6,х22 дори и к20 суап но мотора бива отписван просто защото е франк Направен с акъл б20 витек е също толко надежден като всеки заводски dohc vtec.Моят съвет е избери х22 ще ти излезе най-евтино и с една две малки намеси няма да ти с еповярва как ще върви колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #36 Отговорено 9 Август, 2011 (Редактирано) Земи си Б18Ц6 и не се занимавай с Б20-ки Х22 и К20 ... Ц6 е готов тунингован двигател от ХОНДА! Б20 също е добър вариянт, но само ако го направиш както трябва, с кован вал, биели, бутала, после ти трябва В-тек глава примерно от Ц4 или Ц6 и задължително да е с сменени пружинки и тарелки! В зависимост от това на какво сгъстяване ще се направи ще е добре да се сложи и един истински блокгард за всеки случай! И така ... Колега, блок гард??? Кован вал??? Глава от Ц4?? Така, до колкото аз съм запознат със Б-сериите, б20 витек може да се кара спокойно със б16а2 глава( доста по-добра от ц4) със стокови б20 биели, и само по-високи бутала, б20 витек направен добре не за много пари( под направен добре, имам предвид, не скъпо а добре от към техническа гледна точка) със къса скоростна кутия, ще върви повече от б18ц6? Искам да те попитам, кога за последно прави б20 витек, че знаеш, че задължително трябва да е с кована карантия и подяволите БЛОК ГАРД на атмосферна кола ( не толкова напомпана). Или много сериозно си се излъгал, или сподели от къде черпиш информацията? А по темата. Най-евтин за зкаупуване е х22, но е сложен за слагане, питай колегата Живко (Jivaka) той е специалист. К20 е най-истинският от изброените, но съответно и най-скъп и е правен суап тук само от няколко души, и инфото е малко, б20 витек може да ти струва малко повече, но е наистина много забавен мотор ако се направи готино Е да разбирам че няма значение с какъв блок си слагаш В-тековата глава, сгъстяваш мотора и бой до 9000 оборота така ли??? И как пък Б16А2 глава ще е по-добре от тази на Ц4 и то като става дума за атмосферка???При полужение че горивната камера на Б18Ц4 е 41.6 cc a тази на Б16А2 е 42.7 cc! При полужение че разпределителните валове са: Б18Ц4 - Int-274 dur. / 10.7mm lift Exh-276 dur. / 9.6mm lift Б16А2 - Int-265 dur. / 10.5mm lift Exh-267 dur. / 9.6mm lift Според мен за да искаш бавен мотор да e бърз и да е също толкова издържлив, трябва да се инвестират пари ... ти как мислиш? ПС: Не се заяждам чак вече ме мързи да пиша ... Редактирано 9 Август, 2011 от EJ8B18C4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #37 Отговорено 9 Август, 2011 Pr3 галвата е с по-добър флоу не случайно се ползва същата отливка и при тайп ар моторите но не това е темата за тази дискусия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #38 Отговорено 9 Август, 2011 Сложи си стоков мотор и си свиркай... Ако случайно колегата, пуснал темата, избере този вариант, то някой може ли да изкаже мнение относно B16B. пс: Малко да ви върна към малолитражките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #39 Отговорено 9 Август, 2011 незнам дали е случайно,но Емо- 1нет.кара с долнище b18c4 и глава b16.мисла,че не е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #40 Отговорено 9 Август, 2011 Кара , щото б16-ската и се *** майката Отделен въпрос е , че ц4-ката е с по добър флоу от завода .... Работата е там че б16-сковата за разлика от Р-овата(която вече е) , МОЖЕ да стане по добра от ц4-ковата ..... Бъркате доста нещата , има достатъчно писано из нета , та даже и флоу тестове на двете споменати , а и на някой други даже Бъркате се защото б16-сковата глава флоува повече от ц4-ковата до един момент(.450" лифт) , от там нагоре ц4-ката е В ПЪТИ по добра - друг е въпроса , че малко валове който стават за улицата могат да предложат такива характеристики на вала , та да си проличи силата на ц4-ковата глава.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове