Essential 9 #1 Публикувано 29 Юли, 2011 Колеги като прибирах буталото на задния апарат и маншончето се сцепи...буталото върти лесно и гладко колата е Хонда Сивик D16Z6 5та генерация. Има ли смисъл да купувам маншон и да разглабям апарат или да си взема 2ра употреба цял апарат в добро състояние ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #2 Отговорено 29 Юли, 2011 Естествено че има смисъл,нищо му няма,трябва ти само маншонче...сменя се елементарно и бързо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #3 Отговорено 29 Юли, 2011 Мога ли да закупя само маншончето ?? Намирам само цели рементни комплекти?? Трябва ли да развия цялото бутало за да сменя маншончето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #4 Отговорено 29 Юли, 2011 (Редактирано) Голям филм с тия накладки , но пък така се учи човек .Да, можеш да си купиш само маншончето(най-вероятно са комплект 2 бр.), няма да развиваш буталцето, точно обратното - ръба на буталцето и ръба на апарата да са максимално близо, че да ти е по-лесно да наденеш уплътнението Редактирано 29 Юли, 2011 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #5 Отговорено 29 Юли, 2011 Ами да филм стана с накладките но все някога трябваше и там да се образовам още повече, че незнам от кога не бяха пипани задните апарати толкова бяха клеясали и ръждясали, че........предните накладки преди време ги смених бързо лесно и бе проблем, но и всичко си беше на мястото. Сега поне вече има опит и при преминаването към по - големи спирачки ще стане по - лесно процедурата. Благодаря за помощта.А относно маншончето няма ли във цилиндъра където влиза буталото един ръб където захваща маншона и не трябва ли да се отвие буталото да се сложи маншона и след това да се наниже буталото и да се завие като по този начин да запечати уплътнение към апарата понеже след като се сцепи маншона и пробвах да го извадя ми се стори ще долния пръстен от към апарата си остана вътре а горната част направо се откъсна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #6 Отговорено 29 Юли, 2011 Става и така както си го описал. Няма точно определен метод - правиш го така както ти е лесно и удобно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #7 Отговорено 29 Юли, 2011 (Редактирано) Въпросът е дали ще мога да махна останалото парче маншон в цилиндъра на буталото понеже ми се вижда като прещипано...А за филма поне всеки следващ захванал се за първи път с това ще има отоговор на всички възможни въпроси възникващи при тези процедури. Редактирано 29 Юли, 2011 от Essential Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 29 Юли, 2011 Player101,що го гласиш stranger-a за президент То хубаво градския да стане президент ,че да се прочуе и Добрич ама как избра него за президент,дане се е кандидатирал нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #9 Отговорено 23 Август, 2011 Зор видях... развих буталото тръгна да се навива и спря....клатушка се наляво надясно върти се но не прибира....навсичкото отгоре маншона в доланта част немога да го вкарам в улея, който е на апарата... Другото което е като навия колкото може буталото и после след като го развия и има ръждиви изцапвания по него.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 23 Август, 2011 Вади ли цялото буталце ? По принцип е хубаво да изчистиш вътре апарата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #11 Отговорено 23 Август, 2011 Вадих и сега не иска да се навие...с какво и как да почистя? Буталото е чисто няма следи от ръжда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #12 Отговорено 24 Август, 2011 (Редактирано) Може да почистваш със самата сп. течност,иначе да не се пресечат сп. течност и примерно, АМБ,МРТ или нафтата.Питай колегата в АнглияKRASI-MIR,с аватар на едно ЦРВ,той е наясно със спирачките.. Редактирано 24 Август, 2011 от kvd74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #13 Отговорено 24 Август, 2011 Чак пък специалист!?!?Тенк'ю Пипл!Имам една любима фраза, не знам кой го е казал, "Не е необходимо да знаеш всичко, по-важно е да знаеш, къде да го прочетеш!".Та, по темата.Както ти е казал kvd, спирачната система се почиства с нова спирачна течност. Цилиндрите можеш да ги разглобиш и почистиш с WD40. Задължително след това измии с препарат за почистване на спирачки ( brake cleaner). Задължително след това подсушаваш и обдухваш с въздух(компресор).А защо буталото ти не се прибира, нямам идея. Явно нещо си объркал при сглобяването.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #14 Отговорено 24 Август, 2011 А може ли да почистя без да разглабям всичко. Фатално ли е WD40 ако остане по апарата в цилиндрите? Понже го измих точно с такова?!? Нямам компресор под ръка да го обдухам само с парцал да подсуша ще се получи ли ?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #15 Отговорено 24 Август, 2011 Най-добре е да няма други течности, освен спирачна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #16 Отговорено 24 Август, 2011 Да напръскам с обезмаслител и след това да полея със спирачна течност ще стане ли ???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #17 Отговорено 24 Август, 2011 Най добре избърши с памучен парцал колкото можеш по-добре и сглобявай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове