Jump to content
Essential

Бутало на спирачен апарат

Recommended Posts

Колеги като прибирах буталото на задния апарат и маншончето се сцепи...буталото върти лесно и гладко колата е Хонда Сивик D16Z6 5та генерация. Има ли смисъл да купувам маншон и да разглабям апарат или да си взема 2ра употреба цял апарат в добро състояние ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че има смисъл,нищо му няма,трябва ти само маншонче...сменя се елементарно и бързо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да закупя само маншончето ?? Намирам само цели рементни комплекти?? Трябва ли да развия цялото бутало за да сменя маншончето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Голям филм с тия накладки :D , но пък така се учи човек ;) .Да, можеш да си купиш само маншончето(най-вероятно са комплект 2 бр.), няма да развиваш буталцето, точно обратното - ръба на буталцето и ръба на апарата да са максимално близо, че да ти е по-лесно да наденеш уплътнението ;)

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да филм стана с накладките но все някога трябваше и там да се образовам още повече, че незнам от кога не бяха пипани задните апарати толкова бяха клеясали и ръждясали, че........предните накладки преди време ги смених бързо лесно и бе проблем, но и всичко си беше на мястото. Сега поне вече има опит и при преминаването към по - големи спирачки ще стане по - лесно процедурата. Благодаря за помощта.А относно маншончето няма ли във цилиндъра където влиза буталото един ръб където захваща маншона и не трябва ли да се отвие буталото да се сложи маншона и след това да се наниже буталото и да се завие като по този начин да запечати уплътнение към апарата понеже след като се сцепи маншона и пробвах да го извадя ми се стори ще долния пръстен от към апарата си остана вътре а горната част направо се откъсна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и така както си го описал. Няма точно определен метод - правиш го така както ти е лесно и удобно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Въпросът е дали ще мога да махна останалото парче маншон в цилиндъра на буталото понеже ми се вижда като прещипано...А за филма поне всеки следващ захванал се за първи път с това ще има отоговор на всички възможни въпроси възникващи при тези процедури.

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Player101,що го гласиш stranger-a за президент :) То хубаво градския да стане президент ,че да се прочуе и Добрич ама как избра него за президент,дане се е кандидатирал нещо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зор видях... развих буталото тръгна да се навива и спря....клатушка се наляво надясно върти се но не прибира....навсичкото отгоре маншона в доланта част немога да го вкарам в улея, който е на апарата... Другото което е като навия колкото може буталото и после след като го развия и има ръждиви изцапвания по него....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вади ли цялото буталце ? По принцип е хубаво да изчистиш вътре апарата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадих и сега не иска да се навие...с какво и как да почистя? Буталото е чисто няма следи от ръжда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да почистваш със самата сп. течност,иначе да не се пресечат сп. течност и примерно, АМБ,МРТ или нафтата.Питай колегата в АнглияKRASI-MIR,с аватар на едно ЦРВ,той е наясно със спирачките..

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък специалист!?!?Тенк'ю Пипл!Имам една любима фраза, не знам кой го е казал, "Не е необходимо да знаеш всичко, по-важно е да знаеш, къде да го прочетеш!".Та, по темата.Както ти е казал kvd, спирачната система се почиства с нова спирачна течност. Цилиндрите можеш да ги разглобиш и почистиш с WD40. Задължително след това измии с препарат за почистване на спирачки ( brake cleaner). Задължително след това подсушаваш и обдухваш с въздух(компресор).А защо буталото ти не се прибира, нямам идея. Явно нещо си объркал при сглобяването.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да почистя без да разглабям всичко. Фатално ли е WD40 ако остане по апарата в цилиндрите? Понже го измих точно с такова?!? Нямам компресор под ръка да го обдухам само с парцал да подсуша ще се получи ли ?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да няма други течности, освен спирачна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напръскам с обезмаслител и след това да полея със спирачна течност ще стане ли ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре избърши с памучен парцал колкото можеш по-добре и сглобявай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...