Jump to content
Alexandyr

Мнение за Сивик 6ген

Recommended Posts

Колеги, здравейте...сигурно има много теми подобни на тази, но искам малко по синтезирано и конкретно да Ви питам за въпросния модел...Карам 5ген хеч, с Д15Б2 мотор, обаче искам да я сменя с нещо по-новичко. Верен съм си на марката и съм страшно доволен от моята, така че следващата пак ще е Хонда!...Какво ще кажете за 6ген хеч 98-2000г , варианта със 75к.с или с 90к.с ...или пък икономичния в-тек(ако не се лъжа 115к.с)??...Просто никога не съм карал 6ген. и не им знам двигателчетата и как се "държат"...Четох , че разликата в 75к.с и 90к.с е само в гарнитурата на дросела. Като цяло искам да разбера кой е най-добрия вариант...Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега 3год. карах икономик(D15Z6 Vtec-E) в петък с много мъка на сърцето го предадох на друг колега от форума, аз лично съм супер доволен от към разход от към въвене от към подръжка. От трите варианта които си изброил лично аз мисля че този най си заслужава единисвения минус е по високия данък.Поздрави!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм на приятели 6-та ген. икономичния втек( 1.5 115 коня) и само хубави неща, мога да кажа за него. Този автомобил е съчетание от бързина и икономия, ако аз трябва да избирам, без да се замислям ,ще избера него. А това за големия данък, все пак е един път в годината, и не е болка за умиране. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От трите варианта които си описал, най-добрият вариант е 1,5 Vtec-e. Доста по-икономичен и по-пъргав мотор в сравнение с другите два. Успех.

Редактирано от martins
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди карах 5та д15з1, сега карам 6та д14а4 - впечатленията от 6та са добри, но колата е доста по-тромава от икономичните 90 коня в пета генерация. Определено взимай 115те коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От април карам civic 1.5 vtec. Ако караш главно в града може и да ти свърши работа някой 1.4, ама извън града даже 114 к.с се озорват при испреварване (или аз имам някви криви разбирания).

За расхода в София 8л, а извън града 5.5 - 6л със скорост до 120 км/ч ( трябва да ти свети зелената лампа Публикувано изображение )

Колата си е супер, лично аз съм мн доволен че си я купих, и то точно с този двигател.

Според мен 1.5 vtec Публикувано изображение

 

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за невежеството, но този икономичен в-тек има ли го в хечбек версията...колкото и да рових по сайтове за продажба не открих...и 6та ген. с този мотор японска сглобка ли са? ...Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го - D15Z6 - хеч , японска сглобка. Давай смело ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здрсти,колега ! Доскоро имах 1.5 V tec 90 ps, продадох го, сега от един ден карам 1,4 90кс, идвете англичанки,96 г. И двете са супер .

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хетчбек с 1,4 мотор не съм карал но 1,4 за комби в никакъв случай. Трудно въври празна а особнно ако се ползва по предназначение, т.е. да се пълни багажника. Разхода и е почти като на 1,6, а разликата във вървенето от тук до небето. Та както писахме по-горе повечето колеги 1,5 е най-удачният вариант, най-икономичния измежду всички мотори и със задоволително вървене. Успех.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги аз досега бях много навит на Сивик7 1.4 2002-2003, но от вчера друга муха ми влезе в главата.Дали да не си взема една 6-та генерация и да ми останат 2000лв?Пък и други разходи имам и 2000 свободни ще ми дойдат добре.http://nfs.mobile.bg...9680&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg...7793&f1=detailsКакво ще кажете за тези двете?А да ви питам м/у 6 и 7 как стоят нещата при возията и интериора?В смисъл разни скърцащи пластмаси и такива неща. 6 всички казват, че са много здрави, но все пак ако взема 7 ще е 4-5г по-нова(също бензин 1.4 90к.с).Вече много варианти ми се въртят в главата.Помагаите моля!

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата страшно много ми харесва, и аз съм се насочил към нещо подобно, само че немога да открия 6ген. хеч с Д15З6 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една в cars.bg, но изглажда доста уморена и по салона има изгорено от цигара, както и петна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въоръжете се с търпение, този модел рядко се продава :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм навит и за 1.4 90к.с и за 6 и за 7 въпроса ми е: М/у 6 и 7 как стоят нещата при возията и интериора?В смисъл разни скърцащи пластмаси и такива неща.6 всички казват, че са много здрави, но все пак ако взема 7 ще е 4-5г по-нова(също бензин 1.4 90к.с)..Ако взема 6 ще ми останат пари.А за 7 ще трябва да чакам да си продам настоящата кола.6 ще си заслужава ли при положение, че ще е на 12-13 г?Единственото, което ме интересува е нисък разход(в сравнение с 1.8Т 150к.с на настоящата ми кола смятам, че ще съм удовлетворен) и надеждност и климатик.Вече много варианти ми се въртят в главата.Помагаите моля! П.П колеги още не съм си продал Ауди-то ама не мога да опиша какъв ми е мерака за Хонда:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 6-та 1.4 90 коня ще имаш по-добра динамика и може би разход на автомобила , докато пуснеш климатика :( Няма да те спира много , но ще го усещаш и още повече ако не е изправен , докато 7-ма ще имаш повече място в багажника , по-просторно , климатика не се усеща като при 6-та , но няма да имаш нито ускорението нито динамиката на 6-та - причината са килограмите . Ако мога да се изразя така , при шофиране 6-та тръгва от 1000 оборота лесно , все едно нищо не я спира , а 7-ма също тръгва но има дупе да влачи ;) Ако не искаш голям багажник и по-нова кола , скачай на 6-та .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм навит и за 1.4 90к.с и за 6 и за 7 въпроса ми е:

М/у 6 и 7 как стоят нещата при возията и интериора?В смисъл разни скърцащи пластмаси и такива неща.6 всички казват, че са много здрави, но все пак ако взема 7 ще е 4-5г по-нова(също бензин 1.4 90к.с)..Ако взема 6 ще ми останат пари.А за 7 ще трябва да чакам да си продам настоящата кола.6 ще си заслужава ли при положение, че ще е на 12-13 г?Единственото, което ме интересува е нисък разход(в сравнение с 1.8Т 150к.с на настоящата ми кола смятам, че ще съм удовлетворен) и надеждност и климатик.Вече много варианти ми се въртят в главата.Помагаите моля!

 

П.П колеги още не съм си продал Ауди-то ама не мога да опиша какъв ми е мерака за Хонда:)

 

Колега,бъди търпелив и си вземи 6-та с D15Z6 мотор,ще си много доволенПубликувано изображениеИначе ,както си свикнал на 1,8Т,първите няколко дни ще съжаляваш,че си го махнал и си се качил на сивик с 1,4 мотор,но след това ще се питаш- "Защо ли не съм го махнал това ауди до сега?"Публикувано изображение Просто тези хондички са далеч по-надеждни и икономични...Абе направо разбираш,че има живот извън сервиза Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега изобщо няма за миг да съжаля, че съм продал Ауди-то.Вървенето не ми е главен фактор.Искам добър разход и надеждност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казвам,че само в началото може да те е яд,но щом не държиш на вървенето... Скачай в един икономичен V-tec и не се чуди,разхода е по-малък от 1,4,а вървенето повече. За надеждността няма какво да говорим,носят се легендиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно тойПубликувано изображениеhttp://nfs.mobile.bg...4940&f1=details Eто един пример,това е седан и е японска сглобка,аз лично карам англичанка с този мотор и съм супер доволенПубликувано изображение А според мнението на голяма част от колегите,японките са още по-надеждни(говорим за някои елементи в интериора,иначе ходовата част и моторите са здрави и на двете разновидности) Аа и да не забравя- точно този модел е много рядка находка-никой не иска да продава подобна колаПубликувано изображение

Редактирано от NANI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение че Японският седан е най-удачният вариант за Хонда Сивик, преди и около 2000 година. Дори и същата с 1,4 90 к.с. /да не говорим за 1,5 V-tec/ е достатъчно бърза и по-икономична от Англичанката и Сивик 7-ма генерация със същите мотори. Специално на мен 7-ма генерация /говоря за хечбека с 5 врати - седана вече е друга работа :)/ с по-високото си купе, повдигнатите седалки и скоростният лост на таблото ми напомня повече на миниван. Иначе има по-модерен интериор /въпреки че преобладават пластмасовите елементи/, волана е по-лек на място в сравнение с Англичанката и някой модели имат и система за регулиране на усилието. При 7-ма генерация повечето модели са с по 4 airbag. От към пространство в багажника пак на първо място е японският седан, Английският сивик и 7-ма генерация имат почти един и същ обем. В крайна сметка всичко е въпрос на предпочитания и средства, но която и да вземеш ще останеш доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм говорил вече да ми докарат Сивик7 ама се чудя от онзи ден дали да не отменя поръчката и да не потърся 6-та генерация, че ще ми останат пари.99% съм сигурен, че колата ще си заслужава защото човека на когото съм поръчал 7 1.4 90к.с е докарвал на баща ми 3 коли и от всичките сме оставали доволни.А иначе съм говорил с един познат, които има Сивик7 от 2 години и за него спор относно надеждността на тези коли не съществува.Та вярвам, че каквато и Хонда да избера ще си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...