Jump to content
WingMan

Кой двигател е по-здрав за ежедневно каране?

  

49 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

От край време смятам да започвам най-накрая да пипам американце с японска кръв, но все излиза една и съща дилема. Дали да сменя мотора или да си турбинирам D16-ката. Основното което искам е двигателя да не ми създава проблеми и до голяма степен да го карам като заводски такъв. Интересно ми е вие на кой от двата варианта бихте се спрели и защо смятате, че той ще е по-здрав (няма високи цели за коне, само за здравина). D16 + wiseco + eagle + arp. VS B20 + B16 глава + wiseco + eagle + arp.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на атмосферката :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо атмосферка отделно турбото лапа много бензин от скъпия 100 октана ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи това което на теб ти се кара,а за надежност според зависи кой и как го направи ;) mehura-защо си мислиш,че b20-ката ще яде малко като я настъпваш.Почнеш ли да правиш бърза кола не си мисли за разход на гориво :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отбелязах за б20 атмосферка ама се чупят и те страшно много поне в българия..Д16 с правилните настроики.. може би също не е лош вариант.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3-тия д16 с компресор :D става и за ежедневно и за юркане но кефа идва от разликата тоест да усещаш как на ниски не върви а на високи полудява(турбо или VTI) Ако върви и на ниски и високи бързо свикваш като да ядеш торта всеки ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдо атмосферка отделно турбото лапа много бензин от скъпия 100 октана ;)

Защо си мислиш,че Б20-ката няма да иска 100 октана?Сложи си един турбо кит на Греди на твоята Д16-ка и ще те надживее;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами попринцип не съм фен на турбо-тата за ежедневки, но залагам на Д16-ката ... на Б20 блока и вала изобщо не са предвидени за след 7600 оборота или поне това е моето мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за оборотите не е на сериозно нали :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е предполагам Б20-ката няма да я кара на 9.0:1 ...

Редактирано от EJ8B18C4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грам не му помагаш на колегата с тези бисери :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не че много разбирам просто чета тук-там и пише че вала на B18C (5/6) Type R е подсилен и е с напълно балансирани противотежести спрямо този на B18C (1/4) GSR, и биелите са по-леки, но по-здрави и тези промени са само заради някакви си 4-500 оборота разлика и сгъстяване 11.0:1, а не 10:1 както е при GSR. Пък вала на B20 няма нищо общо с този на B18 камоли да се гонят Тайп еР-ски обороти, това си е мое мнение де, а да и мнение на Хонда от части. Така че за да помогна на колегата ще му предложа да си вземе един вал на Eagle и ще е спокоен.П.С.: Това си е мое мнение не искам да засягам никого!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...