Jump to content
росенKN

Признаци на изгорели кабели-замерване.

Recommended Posts

Проблема е че колата пали на 2-3 цилиндъра после се оправяше, сега дори и топла пак работи неравномерно,усеща се отзад на ауспуха,когато е студена и след около 10секунди работа колекторите са затоплени неравномерно-наи студен е на 4и цилиндър.Кабелите не хвърлят искри навън,не светят и в тъмното.Проблема е както на газ така и на бензин като на газ е по ясно изразен.Мисълта ми е могат ли да се замерят кабелите дали вътршно не са увредени има ли някакви граници на минимално-максимално съпротивление което трябва да държат,и ако показват по голямо от колкото трябва съпротивление би ли довело това до прекъсване на цилиндър.Доколкото знам бобината и комутатора нямат средно положение или работят или не затова подозирам кабелите.И още нещо става ли делко от прелюд 2.0 136 коня на F20Z2 външно са еднакви-питам защото имам кабели и делко от такъв прелюд -ще ми ги пратят в понеделник а до тогава се надявам да чуя и някое друго мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на старата кола го играх този филм, но се оказаха свещи. Ако от кабелите не изкачат искри тогава къде отива тока, който се губи от тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами свещи сменям 2 комплекта вече,а според логиката ако имат повишено съпротивление означава по слаба искра или никаква и от там прекъсване на един или повече цилиндри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А капачката и палеца проверявал ли си как са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката и палеца са си добре няма следи от напукване,прегаряне даже ми беше и странно че по капачката отвътре нямаше и опрашка почти никаква като се има предвид че аз за пръв път я отварям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след смяна на кабели после делко се оказаха свещи,свалих ли ги за проба от една Мазда и колата заработи идеално.Моите (нови) френски НГК ги сложих на маздата и тя прекъсваше по същия начин.И сега въпроса ми е къде в Казанлък да намеря японсо НГК или ДЕНСО,колко пари са горе долу и понеже ще мога да ги купя чак средата на другата седмица има ли някои колега от Казанлък със нчкакви стари,непотребни но работещи свещи да изкарам дотогава защото с тези е ужас а пътувам всеки ден.Относно кабелите ако някои има данни за параметрите на съпротивлението им нека ги публикува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на старата кола го играх този филм, но се оказаха свещи. Ако от кабелите не изкачат искри тогава къде отива тока, който се губи от тях?

;) За свещи се обади на Мони от Велико Търново (M&S AUTO). Аз си взех от него японско NGK и хич не съжалявам, че дадох някой лев отгоре за куриер :D .Успех! :hondarulez:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след смяна на кабели после делко се оказаха свещи,свалих ли ги за проба от една Мазда и колата заработи идеално.Моите (нови) френски НГК ги сложих на маздата и тя прекъсваше по същия начин.И сега въпроса ми е къде в Казанлък да намеря японсо НГК или ДЕНСО,колко пари са горе долу и понеже ще мога да ги купя чак средата на другата седмица има ли някои колега от Казанлък със нчкакви стари,непотребни но работещи свещи да изкарам дотогава защото с тези е ужас а пътувам всеки ден.Относно кабелите ако някои има данни за параметрите на съпротивлението им нека ги публикува.

По принцип е голям филм да си намериш японско НГК.Аз така обърнах целия град и нищо ,предлагаха ми само френско като всеки се кълнеше колко добри били и че те всички карали с такива.Накрая един от магазинерите намери чак в софия в някакъв склад.Като цена френските ми ги даваха на 27лв а японските ми дойдоха на 44 но си заслужава определено.Дано намериш,и не си купувай поредния френски боклук каквото и да ти разправят.Предполагам знаеш че трябва да са щамповани made in japan на самата свещ а не само на кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено няма да сложа европеиски свещи,наи имтересното е че влизам в един магазин и искам НГК но да не е френско,продавача се учудва,,че къде го продават това френско НГК,,-и ми намира моита свещ,поглежда я и вика ,,я тя френска,,-и сдве думи кво става всички останали свещи японски само моя модел френски.За рено свещите японски,за хонда френски-сбъркана работа по принцип ако не намеря японко НГК съм решил Денсо да са доколкото знам са само японски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на старата кола го играх този филм, но се оказаха свещи. Ако от кабелите не изкачат искри тогава къде отива тока, който се губи от тях?

;) За свещи се обади на Мони от Велико Търново (M&S AUTO). Аз си взех от него японско NGK и хич не съжалявам, че дадох някой лев отгоре за куриер :D .Успех! :hondarulez:
Колега ако възможно да ме ориентираш като цена как са японските НГК??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих данните на кабелите -25килоома,над тази стоиност се препоръчва да се подменят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих данните на кабелите -25килоома,над тази стоиност се препоръчва да се подменят.

Прекъсване се получава и без да е прекъснат кабела.Намалява изолацията и на тока(искрата) е по лесно да прескочи към гребенчето с държачите от колкото през искрището на свеща.Затова кабела си е консуматив и се сменя на пробег в комплект с всичко по пътя на искрата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си "японски" NGK свещи от Пловдив за 8 лв. бройката с щампован надпис. Обаче колата взе да забива и да гори газ като ламя. Иначе хонделата взе да бега много. Интересно, че със старите свещи от същия вид падаха оборотите и пак си гореше, но те си бяха много зле. След като газаджиите ги поначукаха, разхода и оборотите бяха перфектни. Възможно ли е да има и ментета на японските NGK?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В БГ всичко е възможно принципно е хубаво да се проверява луфта на новите свещи,а и на газ съм чел(в ръководства на производители на свещи) че луфта трябва да е по малък 0.7мм мисля че се споменаваше.Аз сега последните дни преди да сменя моите го бях намалил на 0.5 за да мога поне на средни обороти да карам,когато бяха на 1.1мм направо имах чувството че тампон на двигателя ще откъсна.А и друго нещо френското НГК под 8.70 не съм го срещал така че японско за 8лв. си е малко под въпрос.

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...