TYPE-S 1 #1 Публикувано 12 Юли, 2011 Колеги, как се разбира, че са се скапали горните тампони на амортесьорите? Днес реших да махна тапицерията в багажника и като натисках колата надолу забелязах, че ствола на амортесьора, мърда много нагоре над тампона.Това нормално ли е, защото ми се чува на определени неравности едно глухо, като "пльокане" отзад. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #2 Отговорено 12 Юли, 2011 Иска си нови.Сменяй! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 12 Юли, 2011 (Редактирано) И аз се нареждам на опашката, моя десен кат му махнах капачката има една гумена качулка, и явно си мърда на горе на долу щото беше пробил качулката, аз също чувам глухо чукане отзад, начи и аз да зема да го сменя. Язък набедих биелетката и я смених, тя и тя имаше луфт ма моише да изкара още 100 000 км Редактирано 12 Юли, 2011 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #4 Отговорено 12 Юли, 2011 A някакви идеи, скъпи ли са тия тампони и мога ли да си ги сменя сам ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_25 0 #5 Отговорено 12 Юли, 2011 и мен ме интересува каква е цената за моя кораб заден дясен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinoptika 12 #6 Отговорено 12 Юли, 2011 колега не се притеснявай без проблеми ще можеш да си ги смениш сам новите незнам колко струват но втора ръка ще си ги намериш за малко пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 13 Юли, 2011 (Редактирано) До колкото успях да се ориентирам в саита на Евро07 ако е правилното нещо което съм открил, се води буферен тампон на амортесиор и струва 8 кинта за моето ЦРВ, едва ли за ваще е по скъпо, представлява това: http://www.euro07.bg/catalog/image.php?id=100825взето от тук: http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php?action=results&searchType=searchByCar&id=388Ся на снимката може да не е баш същото щото повечето им снимки са примерни, но в книгата го гледах че представлява два дебели гумени пръстена като понички и една шаиба. Ама за смяната му си мисля че ще трябват скоби за пружината.Още един линк, на схемата това са двата тампона под номер 2http://www.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=16100,16101,16102,16103&npl=17S1001&_nplgrp=4&nplblk=B__3000а в горния пост дето съм дал линк на тази схема се явява номер 15. И като гледам с сигурност ще трябват скоби за пружини щото наи вероятно долното тампонче под номер 2 се е смачкало. Редактирано 13 Юли, 2011 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #8 Отговорено 13 Юли, 2011 Слави, това дето си постнал е шоковия тампон на амортисьора, колегата по скоро говори за тези тампони ..http://drive.bg/index.php?ModelId=8366&cPath=10113_10835 дето не са по 8 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 13 Юли, 2011 Да, де в по долния линк съм показал баш тях. Нали съм прав че трябва скоби за пружините за да се сменят? е има и алтернативи но става дума че пружината трябва да се блокира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #10 Отговорено 13 Юли, 2011 Слави, да ти кажа, как ги лекуваме ние.Скъсяваш малко дистанционната втулка #4 и заспива.Това ако двата тампона #2 имат още хляб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #11 Отговорено 13 Юли, 2011 Краси идеята е чудесна ще се пробва , мисля че имат още хляб не е толкова разлашкан, и чукането е много рядко и много по малко А тая втулка без проблем ще се извади от горе без никво разглабяне на пружини и глупости нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #12 Отговорено 13 Юли, 2011 Не знам, преди това дали не трябва да вържеш пружината, да не ти вдигне колата?!?!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #13 Отговорено 13 Юли, 2011 (Редактирано) Може и да може без скоби и връзване(но не съм сигурен ако може да слезе надолу прахозащитника), в общи линии разгласяш пружината от амортисьора и сменяш за което си трябва най малкото връзване на пружината. Сигурно втулката и горното тампонче са лесни но за долното стеблото на амортисьора трябва да слезе надолу и да го мушнеш между витките на пружината като си подпрял колата на барабана(диска) на нещо да не търсиш по спешно скоби ако тази гимнастика е възможна. Само на теория го казвам. Изрязването на парче гума с дупка май си е добро решение ако тампончетата са още горе долу здрави например от външна гума на кола или велосипед(личен опит става но беше на друго място). Редактирано 13 Юли, 2011 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 13 Юли, 2011 Аз знаете ли ко правя когато имам ремонт със "специални" инструменти Вместо да дам парите на мастора отивам и си купувам интрумента, така си върша работа а тои си седи, не ще ни хляб ни сол. Е, например за смяна на водна помпа ми искаха от 100-120 лева. Ми аз за 120 лева наиш кво гедоре на Форсе си купих от 150 части Смених си помпата а гедорето си седи Нищо чудно да скокна да взема две скоби за 30 кинта, и да си се оправям. Дамазлък да има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #15 Отговорено 13 Юли, 2011 (Редактирано) Сори за офф-а, ама ... не си прав Слави!Въпросният майстор утре ще си купи цифрова камера, и вместо да дойде при теб, сам ще се снима за паспорт (и цялата рода). Или ще си засади два реда домати, вместо да даде пари на фермера, който да дойде да го снимаш, а ти да отидеш при майстора, да ти смени помпата.п.п. Всичко е един безкраен кръговрат! Редактирано 13 Юли, 2011 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #16 Отговорено 13 Юли, 2011 Стига да може Краси, нека заповяда, пазара е отворен за всички, но успяват наи добрите ( не претендирам че съм такъв) разбирам каква ти е идеята ама вместо да ги дам на мастора ги давам на продавача на иструменти в магазина, и тои душа носи ко ся, а тои пък отива при фермера и си купува домати, фермера кат продаде реколтата решава да ожени сина си да не остане стар ерген и идва при мене да снимам, така само маистора остава гладен, на всичко отгоре нема и пари за камера а защо, щото всички знаем какво струват 50% от тях, искрено съжалявам че заради такива страдат и наистина добрите и кадърни момчето които им сече пипето и барат отлично все едно е тяхната кола. Но пък добрите мастори хората си ги знаят и те от загуба на клиенти не страдат, че да им остане време да си снимат сами с цифрова камера Абе едни пари така или иначе се въртят един взел друг дал Шегичкам се естесвено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #17 Отговорено 16 Юли, 2011 Та лесно ли се сменят и горе/долу, и колко пари вървят тези тампони? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #18 Отговорено 16 Юли, 2011 До колкото разбрах, лесно е но трябват скоби за пружини, а колко струват незнам, щото още не съм ги търсил някои спомена 10 тина лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове