bgmiro83 1 #1 Публикувано 9 Юли, 2011 чудя се да сменя ли водната помпа със смяната на ангренажа,става въпрос за 1.4 is -Англичанка 98год. ,ако се провери при смяната и няма луфтове и не тече ми се иска да не я пипам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 9 Юли, 2011 Тя е консуматив и я сменяш заедно с ролки ремък и квото се сменя на твоя матор!После да не се чудиш що на 20х примерно късаш ремък или тем подобни,ами затова! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 9 Юли, 2011 (Редактирано) чудя се да сменя ли водната помпа със смяната на ангренажа,става въпрос за 1.4 is -Англичанка 98год. ,ако се провери при смяната и няма луфтове и не тече ми се иска да не я пипамПроверяваш и ако е ток - не сменяш!Следващият път - задължително или ако протече. П.П. С колегата Петров пишем заедно...., ама едно и също. Редактирано 9 Юли, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #4 Отговорено 9 Юли, 2011 Новата ОРИГИНАЛНА водна помпа, спокойно може да се сменя веднъж на два ремъка. Инспектира се след смяната на първия ремък и след втория е хубаво да я сваляш.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #5 Отговорено 9 Юли, 2011 (Редактирано) П.П. С колегата Петров пишем заедно...., ама едно и също. Когато едно нещо е вярно, няма лошо да се повтори няколко пъти от различни хора. Това само потвърждава нещата. Поздрави. Редактирано 9 Юли, 2011 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bgmiro83 1 #6 Отговорено 9 Юли, 2011 знам ли какъв ментак ще ми сложат,пък тази дали е оригинална,колата е нов-внос от Италия на 167 000,уж,тука поне не е пипана,а и за Катализатора се чудя,да го махам ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #7 Отговорено 9 Юли, 2011 От ангренажни ремъци, минахме на катализатори... Отвори си нова тема колега и пиши там за катализатора, НО ПЪРВО се порови в търсачката на форума - има много теми по този въпрос и то повече от колкото си мислиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 987 #8 Отговорено 9 Юли, 2011 Прост пример , смених всичко водна помпа , ролки , ремъци масла филтри антифриз и има леко виене при 1500 оборота което е или помпата или леко пренатегнат ангренаж но имам гаранция 50 000 км и уверение че няма проблеми и не мисля да бутам нищо.Старата водна помпа беше ХОНДА и ме хвана яд но за да ти дадат гаранция за труда искат да се смени всичко иначе не става.Водната помпа при мен играе ролята на ролка а има и такива външни които не е нужно да се сменят.Нека който разбира малко повечко да ме поправи ако греша някаде.Мой съвет ходи или в Бултрако (не е чак толкова скъпо обслужването ) или при човек който се занимава с японски автомобили а не с Фолцваген примерно , защото нещата тук са малко по-различни макар да е уж само един обикновен автомобил.Лошото е , че всеки се пише майстор а надали има и 20% да са инжинери най-малкото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stambo F20Z1 1 #9 Отговорено 9 Юли, 2011 (Редактирано) оффффф омразнами сас ва6ите за всяко не6то нова тема не6то дребно нова тема баси Редактирано 10 Юли, 2011 от Dragi4 Обърнете внимание на правопиÑ�а! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bgmiro83 1 #10 Отговорено 9 Юли, 2011 нов сам тука,и още не сам на ясно много с тия правила,за нови теми и т.н.,ще потърся с тая търсачка,а иначе в Юби-ко или при Омбре ще я правя тази процедура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #11 Отговорено 9 Юли, 2011 (Редактирано) stambo F20Z1 - Пич ти имаш 34 поста в този форум и си тук от "n"-месеца / седмици, а вече праиш забележки на другите, от кфо ти било омръзнало на теб?! Смешна работа. Редактирано 9 Юли, 2011 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bgmiro83 1 #12 Отговорено 9 Юли, 2011 малеее,помислих че на мен ми се карате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #13 Отговорено 9 Юли, 2011 пак се скарахте колеги и така не му стана ясно на човека какво да смени и какво не . Към колегата който отвори темата ,според мен отиди в оторизиран сервиз и сменяй всичко . После ако има нещо отиваш да си го оправят щом дават гаранция. Само да не идеш в някой квартален гараж където не дават дори и касови бележки ,да не говорим че сигурно нямат и касов апарат , което е смешна работа и всяка услуга се смята според човека който влезе (беден; богат; глупав; умен). А за катализатора на тези километри нищо няма да изгубиш ако го махнеш(ех, освен обезшумяване разбира се ). Сложи резонаторно гърне на негово място и си карай колата със здраве 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stambo F20Z1 1 #14 Отговорено 10 Юли, 2011 (Редактирано) от 3 години сЪм в тоя форум какво е знаЧението от кога си тука хаЙде да не спорим ,караме за глупости Редактирано 10 Юли, 2011 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #15 Отговорено 10 Юли, 2011 ...ако имаш кинти я смени,ако нямаш и тя е добре може и да не я сменяш.По принцип аз сам си сменям ангренажа и не ме бърка ако протече след това да я сменя за 2/3 часа все пак няма да плащам за труда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
карлос 18 #16 Отговорено 10 Юли, 2011 Колега, ако е здрава помпата не я пипай. Когато закараш колата в сервиз да преценят дали е необходима смяна(поне така стана при мен, Влади, повечето колеги го познават, каза че няма да я сменя). Катализатора, ако работи го остави. Можеш да го провериш във всеки пункт за ГТП за 5лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #17 Отговорено 10 Юли, 2011 (Редактирано) Както каза Еди Ведър ако имаш пари и е повредена сменяй ако ли не няма никакъв смисъл даже ще стане по-зле с някое менте за 12-20лв., макар че мойто менте беше 70лв. ама същата като оригиналната ми се струва че във високи обороти не е като старата. Катализатора ако не ти дава ядове не го барай аз го свалих и сега ме е яд, макар че съм на газ и сигорно досега щеше да е прегорял. Първия път е хубаво да смениш всички консумативи ама ако джоба ти го позволява за да не правиш компромиси с ментета иначе едно по едно.stambo F20Z1 Аз не си те спомням ама айде. просто тона ти е адски дразнещ като не ти харесва просто не пиши аз така правя теми които не ми харесват ги подминавам. Редактирано 10 Юли, 2011 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bgmiro83 1 #18 Отговорено 10 Юли, 2011 Мерси на всички,както кажат в сервиза така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #19 Отговорено 16 Юли, 2011 оффффф омразнами сас ва6ите за всяко не6то нова тема не6то дребно нова тема басиЕй мой кат не ти отърва нямаш работа във форума, келеш с келеш такъв Човека иска да се грижи за колата си и пита - няма лошо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #20 Отговорено 16 Юли, 2011 За мен водната помпа се сменява винаги заедно с ангренажа,няма да забогатееш с парите от нея.Най-малкото докато си караш колата няма да мислиш за нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове