Jump to content
civicgonemad

Спирачна помпа за 5-те ген

Recommended Posts

Колеги забелязъх днес, че спирачната ми помпа е прокапала. Прокапала даже е силно казано просълзила е. Все още си работи нормално ама дето се казва кой ззнае до кога. Кой от 2-та варианта излиза по-евтин? Да я рециклирам(да се сменят гумичките АКО МОЖЕ?) или да си взема нова. И евентуално ако си взема 1 от ВТИ(със съответното серво)ще удиса ли на д15б2? С 2 диска съм и 2 барабана (засега).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си от ВТИ-то ще си доволен от крайния резултат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтирането със смяна на гумички не винаги се получава,защото понякога е износена металната част.Най сигурно е да я смениш.А дали да е от ВТИ ти си прецени,според мен няма да има ефекта който ояакваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтирането със смяна на гумички не винаги се получава,защото понякога е износена металната част.Най сигурно е да я смениш.А дали да е от ВТИ ти си прецени,според мен няма да има ефекта който ояакваш.

Е нали е по-голяма...? И ако сложа и 2 диска отзад...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде е прокапала помпата?Ако е откъм буталото и ти пълни сервото ,не може ли да и смениш само семеринга -предполагам че може да се намери отделно по размера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтирането със смяна на гумички не винаги се получава,защото понякога е износена металната част.Най сигурно е да я смениш.А дали да е от ВТИ ти си прецени,според мен няма да има ефекта който ояакваш.

Е нали е по-голяма...? И ако сложа и 2 диска отзад...?
Основната причина за по-доброто спиране на ВТИто е че е с по-големи дискове отпред.Ако сложиш отзад дискове също ще стане по-добре,но трябва и предните да са по-големи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да е ремонтираш,не винаги се получава.Като ще взимаш нова нека да е от vta,нали ще слагаш дискове от зад.Няма да купуваш после пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, ама не.ОТ VTi е по-голяа 15/16", твоята е 13/16", ама не става директно. Накрайника на едната тръбичка е по-голям, или трябва да си вземеш такъв и да го смениш или да си правиш друга тръбичка. Сменя се като се отреже съвсем малко от тръбичката, извади се старият, изправи се тръбичката, вкара се новият и се направи наново оширението на тръбичката.15/16" помпа на твоите спирачки само ще ти направи педала много твърд и няма да има ход.заводско на кола с 240/барабани е 13/16"на 240/240 e или 13/16" или 7/8"на 260/барабани е 7/8"на 260/240 е 15/16"на 280/260 е 1" (интегра/прелюд/акорд)Ако смяташ да караш с предни 240 и задни 240 сложи 7/8".Ако ще слагаш и големи отпред слагай 15/16".13/16" няма да ти върши работа ако ще сменяш по спирачките каквото и да е , махай я , не се занимавай с нея.Като вземеш новата помпа на старо :D смени цялата течност и виж дали ще държи, да не е заминала и тя и да започне да потъва педала.Така че вземи помпа втора употреба само с уговорката ако не сработи с новата течност да я върнеш.15/16" помпа, която да става без преправяне е от прелюд H22/H23 с десен волан, ама там има и 1", така че гледайте първо.Поздрави.

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Послушай Izanagi, занимавал се е много със спирачки, на мен ми даде добри съвети навремето и сега колата ми спира перфектно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз казвам това , в което вярвам че е вярно и което съм видял докато си рових моята кола и на приятели.Инженер съм, но не по флуиди и не мога да подкрепям със изчисления.Давам някакви предложения, но всеки си има глава на раменете да си прецени сам.Поздрави и успех.ПС: освен помпата и апаратите и дисковете има и разпределител на спирачното усилие, който е препоръчително да се смени, но там не знам със сигурност кое какво значи, оригиналния ми беше 3030, новия ми от седан с дискове е ... забравх, chris_barnes да каже.Тук съм писал по темата.

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси за полезната информация колега! Смятам че едни 240/240 ще са ми добре за мен. Все пак съм само "Д" серия. Или де да знам тя и сега си спира доста прилично... Но проблема е, че искам да сложа една стабилизираща щанга отпред и не знам кое точно трябва да сменя тогава... Щото до колкото зная нямам дупки на моите носачи...? Шенкела не върви ли с носача?

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти препоръчвам да вземеш 15/16 помпа и да сложиш и отпред 260мм.Аз бях с 260/барабани заводско и с малко по-сериозно каране ми изчезваха спирачките, аз съм от Девин и раздавам яко газ по завоите.А и като изпреварваш колони, това което ми се случи е 160-60, след завоя пак 160-60 и след завоя пак и спирачките овяхнаха и не можех да взлезна в дупката преди следващия завой, зашото с натиснати спирачки изпреварвах колата :D.За стабилизиращите щанги има малко инфо тук.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шенкела е едно, носача съвсем друго. По-добре сложи големи спирачки отпред и барабани отзад, от колкото дискове отзад и малки спирачки отпред :) Трябва да се смени разпределителя, да. По спомен моят сегашен е 35/40, старият беше 30/30. Ако слагаш големи спирачки отпред и останеш с барабани отзад можеш да ползваш помпа 13/16 карах така 1 година не съм имал проблем. Спирачна помпа има тук а предна щанга - тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

It's official -- you must absolutely swap to the 4040 valveif you go to rear disc brakes. All my brake problems were solved big time! For the first time, the brake pedal doesn't feel like an on/off button and I can actually pump/modulate the brakes with some feel now!It's ranked up there as one of the best mods ever for menow!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кое казвате разпределител? На сервото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това на Firewall-a

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казва се разпределител, защото е след спирачната помпа. Тая джаджа разпределя колко течност (респективно усилие) да ходи към предните колела и колко към задните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОО виждал съм го :) ... А сервото трябва ли да барам ако сложа друга помпа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сервото трябва ли да барам?

 

Вървят комплект, за да са ефективни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като я сменя... после трябва ли да обезвъздушавам и 4-те колела?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да :тоба е реда по който се обезвъздушават колелата:Публикувано изображение

Редактирано от aleksandur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха то много занимавка било... А може ли така и така ще се бърника да се махне цялото старо масло... Щото може да е оригиналното дето се казва... И кое масло да избера... Дот3 VS Дот4. Че след малко я почвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как разбра че е протекла? Смъкната ли е помпата или е на сервото монтирана, ако е протекла ще ти пълни серво апарата с спирачна течност и казанчето ще остава празно, респективно и педала ще потъва, но може да потъва и от друго: примерно теч от някое задно цилиндърче започни от там отвори си първо задните барабани и се увери че сичко е ок и тогава барникаи помпата. Поздрави и успех пиши кво е станало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми почна да олива по външната част на сервото... Така разбрах... и наистина имаше за какво да я сменяВече е сменена, и съм обезвъздушил колела 1 и 2... другите утре, че ми се прецака крика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм или избързах и не изчаках да излезе целия всичкия въздух, или нещо друго съм объркал... Не олива вече, но педала е по-мек от преди... За да засурнат педала трябва да се настъпи почти до долу...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готова е :). Излекувахме я с едни нови накладки+ малко дообезвъздушаване. Темата е за заключване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...