Jump to content
tisho92

датчик

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги имам едно запитване към ваз карам Хонда Сивик купе (Д15Б7)....та въпроса ми е гледам на таблото под километража имам 3 лампички който трябва да светят. На едната гледам е колонка от бензиностанция, другата оранжевата за мотора и третата за отворен багажник. От тея трите искам да попитам първата работи ли( има ли въобще датчик) и кога светва.Извинете за глупавия въпрос, но от 5 дена я имам и още разучвам някой неща по нея...:unsure:

Редактирано от tisho92

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата с бензиноколонката светва когато ти свършва бензина.Когато светне тая лампичка имаш около 1,2 литра резерва,да се добереш до бензиностанцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,2 литра не е ли много малко,аз знам че резерва е за 100 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам дали е толко,но съм чел тука,че като ти светне лампата в най-скоро време трябва да заредиш.Или пробваи да караш така да видиш колко километра ще минеш преди да изгасне. :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега до колкото ми е известно 5 ген сивик не разполага с лампа за резерва,само стрелкови бензиномер .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава тая лампа що е там? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз знам, че 5та генерация нямат лампа, но въпроса е добър. Защо тогава е там?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е защо тогава моята светва...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия лампи за резервата са загадка при сивиците. Дори има хора които са я виждали да свети, но при определени обстоятелства като наклон на колата, определено количество бензин, ту свети ту не свети и т.н. Шеста ген. също не свети, поне моята не свети.Иначе аз предполагам, че са извели индикатор за резерва, но без да го свързват за първите модели които при евентуален фейстлифт да ги направят да светят. Има такива примери със осветление на жапката примерно. Преди фейстлифтане не светят, след фейстлифта светят. Или от джапан доместик маркет са си казали "абе за кво им е на тъпите европейци да им свети резервата"С две думи Тишо, не разчитая на тая лампа, а ако някога я видиш да свети пиши. Ще предизвикаш дискусия в форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега лампа за резервата на бензина има.Отделен въпрос е че в резервоара на сондата има една "ампула" която отговаря за светването на лампата-тази "ампулка"в повечето случеи е изгоряла затова повечето колеги мислят,че няма лампа и не са я виждали да свети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В какво положение е стрелката бензиномера когато светне лампата ? Ако някой може да публикува снимка :D и аз не съм я виждал да светва ама и като съм на червено и не карам много, много докато не заредя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам колеги и на мен ми е интересно, защо е там пак не работи.... най - интересното е, че брачеда има 5 ген Д13.. базовия модел ( без никакви екстри), но ми каза че неговата свети.. дори е минавал 30 км на светната лампа преди да зареди.mitravti колега ако знаеш как може да се направи да работи, кажи щото ще е много полезно да знаеш кога си в резерва :rolleyes:

Редактирано от tisho92

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз изобщо не знам че има лампа:D , но това е интепесна тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моята почва да присветва когато стрелката не мърда от червеното въобще.За да провериш дали работи лампата откачи три кабелната букса на сондата на резервоара и мисля че се съединяваха двата крайни кабела-средния беше ако не се лъжа за стрелката-преди това трябва да си на контакт ,и лампата трябва да светне.Датчика в резервоара е термистор който е включен последователно на лампата и като загрява си намаля съпротивлението и лампата постепенно светва,обаче докато бензина е над нея и я покрива топлината се поглъща от него и съпротивлението му-поне на мойта -беше 1-2 килоома като се охлажда от бенза.Остане ли термистора във въздуха от самия ток който протича през него се загрява и съпротивлението му пада до няколко ома -достатъчно ниско за да светне лампата.Тези неща защо не са ги написали в сървиз мануала на мойта ,описали подробно как се прави основен ремонт пък за това нищо,между другото капсулката с датчика е на два пръста над дъното което е и оребрено и светне ли напълно без да се колебае вече наистина трябва по най-бързия начин да заредите.

Редактирано от borko 30
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска ще проверя дали работи, така както каза колегата , ако има резултат ще пиша :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана колега има ли резултат :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е много интересно, защото до сега на нито един от Сивиците които съм притежава не е светила лампата за бензина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм колеги имах изпити тези дни, дори още 1-2 ми останаха, нека минат и при първа възможност ще пробвам. Просто нямам време да я погледна...:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...