Jump to content
urban team

Инфо за Хондата от Унгария и Гърция.

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, може да не е правилното място и раздел за което моля да ме извините ..Имам един въпрос към вас и моля за малко разяснение (признавам си не съм много в час със хондите) на втори този месец посетихме отново драг шампионата CEDC - CENTRAL EUROPEAN DRAG CHAMPIONSHIP, там както ви е ясно най-силните драг коли в нашия клас (до 2000 кубика) са главно Хонди к20ки които дават от средни дванайски до средни 11ки, и сега въпроса ми е точно към една кола която силно открояваше от другите хонди ето малко снимки My linkИскам малко разяснение за тази кола защото сме адски впечатлени от нея, който има представа за нея и следи нейното развитие нека сподели малко със нас за какво става въпрос. Единственото нещо което знам за нея е - че е със мотор спек-р от интегра който разработван в америка.ето как стартирахме със нея

Ако някой има и инфо за Хондата в Гърция, която е показала 320 коня при 7600 оборота нека пише тук. Надявам се да стане интересна дискусия. Редактирано от atoma
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в Заглавието на клипа пише B20,а това не е Интегров мотор :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e може би ползват само главата от интегровия мотор,а както си пише блока си е црв.ПП: Милене едва ли тук ще има много инфо за тази кола,най добре се разрови из нета 100% ще намериш много повече инфо,освен ако някой не те изпреварил вече и да го постне тук :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На клипа пише Boci (явно това е името на човека), защо просто не му пишеш едно лично съобщение в youtube и да го питаш? Ето това му е профила :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=39120

 

Пробвах с гугъл преводач, обачееееее...... :dunno::lol:

 

Публикувано изображение

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако не се бъркам тази тежи 800 кг без шофиора ;) и ако наистина графиката е неина е 295 коня.Явно е по бавна от гръцката ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...на един клип видях че даде май 11.34 :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тука в сайта който е постнал Player пише че е 680 кг и време на 1/4 миля - 11.206s терминална 193.37km/h ама така като гледам максималната и скорост е 196.6 :)

Редактирано от Gergi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да така е даже има инфо цялостно ! :cool: :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислих да го отнасям преди 2 години и знам че можех :unsure: ама като гледам тая зима неса спали :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пише

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за подробното инфо момчета колата е много сериозна кара с нас бяхме почти на кантар но хондата е по силната кола нищо че имаше проблеми и не си даваше рекордните времена които са 11.2 на състезанието хондата даде наи добро 11.4 което е със една десета по добро от нас , другото което се замислям тази кола е 290 коня на мотор с 30 повече от нас а разликата са само 3 десети от неиния рекорд и нашия въпреки че хондта прави 60 фута с около 2 десети по добре от нас , незнам на какво се дължи това все пак е по силна с 30-40 коня а разликата е малка.

адски съм впечатлен от хондите там но тази е направена много добре половината е от карбон и не кара на бензин Публикувано изображение което забелязах веднага Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е то е ясно от килограмите хондата е 680 а корсата 600 има ли ?На вас изходната скорост каква ви е ? защото при хондата е 193-6 км ? :rolleyes:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то е ясно от килограмите хондата е 680 а корсата 600 има ли ?На вас изходната скорост каква ви е ? защото при хондата е 193-6 км ? :rolleyes:

хондата определено е по лека от нас , корсата тежи точно 720 килограма без пилот и бензин , хондата има частичен ролбар (там колите не са задължени да са със ролбар) половината е от карбон ...корсата там има терминалана 188.5 км с 5 по малко от хондата - но терминалната много зависи от 60те фута колкото по силни 60 фута толкова по ниска терминална , корсата когато си даде рекорда показа терминална 185км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ясно ;) мерси за инфото колата ви е много добре подготвена ! :cool: 11.206s 193.37km е на наи добро време а вашето е примерно 11.4 със 185 .. 8 км разлика , което никак не е малко при положение (пак примерно че на първа и втора сте на кантар).

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

интересни са коментарите на колегите унгарци трудно се разбира но може да се преведе как са ни запомнили и със какво My link

samo corsa spekla hondo

 

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Редактирано от urban team

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала на ърбан тиим много добре подготвена кола.Интресно ми е каква е скоростната кутия на хондата ако някои има инфо да драсне един ред.ПОздрави на ърбан тиим и всички фенове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кви скорости бе ние за сефте разбрахме за тая Хонда ти питаш със какви скорости е.Киро я кажи за гръцката хонда кво инфо имаш ? Ърбан тиим браво за времето ,аз по принцип не съм много в час но мисля че разликата в конете между корсата е хондата са никакви при времена 11сек. не е като при 16+секундна кола дето 30 коня на горе и хоп вече си 15-ка

Редактирано от kytila
8.�е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, знае ли се или не, сивика върви на ГРЪМ Б-серия N/A 294 коня.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:lol: :lol: всв пак гръцкия црх б20 е 300+ коня и дава 10хх :lol: Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това с ЦРХ-са не разбрах дали се шегуваш?Ако говориш сериозно дай малко инфо.А аз искам да попитам за един сивик който не е като този белия но пак е напомпен.Само не си спомням дали не беше пак унгарски.Може би е тази за която казва Founder.http://vbox7.com/play:4457d6a2http://vbox7.com/play:855bd2b9http://vbox7.com/play:8921d28dhttp://vbox7.com/play:01710cf7http://vbox7.com/play:7edfad12 Някой да има инфо за него?Освен че е Б16.П.С Сега видях че на единия клип дава 10 и нещо

Редактирано от Valio!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам че килъра е 1,6, както и че гръцката вади толкова коне или ако ги вади е само 2 литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На КилърБи всичките коли са с Б18-ки.Драго, не сме пили ракия, просто си пишем У ИНТЕРНЕТЯ :lol:А и уж така Хонди , иначе Хонди , а незнаем кой е #1 в Европа от 2006-та година до сега в клас SFWD , така ли да го разбирам :huh:Ico Dimitrov, кефиш ме как всяко твое мнение е изпълнено с тежкарски стил и ирония - евалатааа :DУпознавателно клипче :rolleyes:

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има една гръцка която сам я виждал доста пъти и е 320 коня.EJ-5,мотор K-20, ризи-заводски,колянов вал заводски-олекотен и балансиран,основни и биелни лагери-заводски,водна и маслена помпа Type-R JDM,картер-Top Fuel,биели- Ultra lights IB spec with Teflon Coating, бутала- Wiseco ΙΒ custom with Thermal Coating, сегменти- Wiseco JDM, шпилки и гарнитура на главата- stock Honda, портвана глава и смукатели полирани стадий- 3, пружини на клапани- Dual IB spec и retainers Ti-71 forged Titanium, клапани- Stainless steel S/S, FLAT-PVD black nitride coating,електроника заводска К20,дросел-66мм :)колата се намира тук но саита е на гръцки , има и снимки и графика от диното ,дано инфото да е от полза на някой. Линк

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че гърците са измамници е ясно, но са оливат вече. чак 340нм от атмосферна хонда 2 литра и 320 коня при 7600 оборота не бях виждал

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Странно нестранно класа е до 2.0л и времената са си като за 300коня ;)пп. Парадокс , това че в България неможем да извадим тези мощости от 2.0л. , незначи , че неможе . Нямаме нито опита нито умствения нито финансовия потенциал да го постигнем. Те хората одавна са доказа ли , че нещата стават стига да знаеш какво правиш и с какви средства разполагаш.

Редактирано от rocnogap
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятно, но ще те опровергая. Данните на дино графиката са невъзможни, endyn беше постигнал рекорд от 133нм на литър което е 266нм за 2 литра мотор, а тук говорим за 170 от литър, мисия невъзможна!В България има хора с достатъчни знания и финансов потенциал, но рядко ги има и 2-те на куп. Да не говориме за желанието да се прави точно драгстер. Иначе гърците отдавна са се доказали като зверски измамници. Примерни много, но всеки има право да вярва в каквото си поиска.П.С. Опита идва от грешките и мисля, че знанията са нещо по-добро.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
(след 2рата минута за тези които не им се чака и гледа) ! Все си мисля че този проект/драгстер на Bisimoto ще извади сериозни показатели на стенда , не успях да намеря графика обаче..става дума за !SOHC! F22 ако не се лъжа без втек , та...нещата са си постижими стига да има акъл и възможности :) аа ето и малко повече инфо http://www.tunerzine.com/view-article/bisimoto-all-motor-insight Евалата на Милен и компания за постиженията , радвам се че имаме представител в Европа :) Редактирано от Dilqn_Mitev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Че гърците са измамници е ясно, но са оливат вече. чак 340нм от атмосферна хонда 2 литра и 320 коня при 7600 оборота не бях виждал

Колега да ти поясня малко преди да обиждаш че е измамник собственика на колата.Собственик е на сервиз само на Хонда повече от 15 години,опита му за тунинг на Хонди е доказан от години наред и се знае в цяла Гърция като един от най-добрите специално за Хонда.Освен ,тая кола има още 4 коли които са доста мощни и направени далеч по качествено от нашите възможности.Така че няма интерес да мами за нещо което е направил.И другото е че не се гледа максималната стойност на въртящия момент аз средно аритметичната стойност на при различните обороти от 2000 до 8000 оборота,сметни го и ще видиш че не е 340 Nm.Повярвай ми има още много работи които не си виждал :) Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че наистина е малко смешно 320 коня при 7600 оборота с 2,0 мотор....откаде тоя момент :o ч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По смешно щеше да е да има толкова вложени пари и работа по тая кола и да не изкара 30 кила момент :) ама всеки има право на мнение,дайте сега да направим някои мошеник при положение ,че възможностите му да прави хонди са доста над нашите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги доста избягахте от темата..... Ако искате си пуснете нова тема, за колите в гръцко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми беше да покажа инфо на подобна кола като унгарската хонда ,не да правя реклама на някой.Като мислех че инфото може да е от полза на някои но явно съм сбъркал понеже винаги ще се намери някои които да оплюе другия без да е много сигурен за нещо което твърди.Моля модераторите да ми изтрият отговорите в тая тема !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква завист неставайте смешни...ама нестават така нещата дори от муген вадят по малка мощност от 270 коня на над 8300 оборота и "само" 255нм .когато няма налягане има обороти друг начин аз незнам ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата беше на изложбата в Атина 2007 година и я изкараха пред 500 000 хиляди човека да ги лъжат сигурно според вас нали :D Кви сънища кви филми бе хора, гледате в нета кви коли има и разни клипчта и после коментирате всеки все едно сте най-големите майстори на Honda.Аз като не съм сигурен в нещо не споря с никой ,сега и аз ли излиза че съм измамник.Ако е така спирам до тика пишете си становищата на опитни тунери

Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата яко се е засилила към катинар :)Ако нямате какво да кажете за Хондата на BOCI да я заключваме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моля не заключвайте темата интересна е , по скоро изчистете спама . сега до спора за многото коне според мен дино графиката е реална няма лъжа няма измама загледаите се на какво дино ги дава тези показатели , на това дино доста коли свободно могат да си минат 300 на мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

[offtopic]На

е с 90 мм диаметър и 95 мм ход на буталото с F18 блок, глава от F22Ax, степен на сгъстяване 17:1....Вади 450-480 whp и дава някакви 9-ки. Останалото са празни приказки -_-[/offtopic] Редактирано от aλexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...