Jump to content
Essential

Поставяне на накладки

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги, днес свалих старите задни накладки и като взех новите забеляза, че на 2 от тях има хммм да го кажем занитена Г образна пластина която стърчи в единия край перпендикулярно на накладката? Накой може ли да ми каже каква е ролята й и как трябва да застане при поставянето на накладката или трябва да се махне ?http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://thumbs1.ebaystatic.com/m/mqIAlWInoA1BbF9QAoJ0v6g/140.jpg&imgrefurl=http://www.shopadilly.co.uk/Auctions/d16%2520honda&usg=__2E1O4D33wolnRO8tw6mbjrw1y-M=&h=123&w=140&sz=4&hl=bg&start=0&zoom=1&tbnid=ZlZqgLPUYyTdJM:&tbnh=98&tbnw=112&ei=Ct4RTtm9OJDbsgaowJX0Dg&prev=/search%3Fq%3Dhonda%2Bcivic%2Bd16%2Brear%2Bbrake%2Bpads%26um%3D1%26hl%3Dbg%26sa%3DN%26biw%3D1024%26bih%3D516%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=301&page=1&ndsp=16&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=78&ty=37&biw=1024&bih=516 тук се виждат въпросните пластини.Благодаря за вниманието.

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това е вътрешната накладка.До колкото съм запознат пластинката като сложиш накладката остава надолу,а за какво служи незнам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще ти е звуковата сигнализация, че накладките са износени и трябва да се сменят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де вътрешна. Обаче тази пластинка може да се падне от долната част на апарата или от горната, как да я позиционирам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започват да стържат върху диска и се чува, когато е на свършване накладката. Идеята е да чуеш стърженето и да ги смениш (накладките).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като се износят накладките, тези пластини започват да докосват диска, и започват да "свирят". Подсещат те, че е време да сменяш накладки. Не си спомням само от вътрешната страна на диска ли се слагаха или от външната.Еееей, много бавно пиша!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E то те са занитени отзад на накладката не разбирам как ще започнат да стържат...другото което ми направи впечатление като махнах старите е, че на гнездата за накладките имам само от едната стране пластинки не трябва ли да има и от 2те страни за да уплътнят накладките ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

напротив само една е пластинката за това като сложиш вътрешната накладка няма как да объркаш от коя страна трябва да бъде пластината защото тя ще си дойде от самосебе си Публикувано изображение иначе мисля че названието и е акустичен датчик на накладките и както казаха колегите служи точно за да напомни че накладките са износени

Редактирано от Clinku

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек накладката с пластината е вътрешна накладка и слагам пластината така, че да се падне от странта на която леглото е без пластина ? Външната накладка само от едната страна ли остава с пластина, тази която си е на самото легло ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложна работа е :newbie: Хвани ги махни тия пластинки за да не се чудиш от къде трябва да са... :wacko: Накладката с пластината в повечето случаи е зад диска и пластината се пада отгоре ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как да разбера къде трябва да се падне пластината ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение, слагай ги тея накладки вече, втори ден си без кола :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как да разбера къде трябва да се падне пластината ?

От вътрешната страна се слага поне при мен не става отвън все опира някъде. Пластината се пада върху диска все пак нали накладката ти се фиксира от гнездо от пластини. Колегата rEsPeCtiVe вече ти е отговорил.

Накладката с пластината в повечето случаи е зад диска и пластината се пада отгоре ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно с клипчето е най добре че накрая нещо се обърках кой за коя пластина говори Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение, слагай ги тея накладки вече, втори ден си без кола :D

Добре де как застава над диска като тази платина сочи навътре към купето и като сложа накладката зад диска демек вътрешна пластината сочи към купето. Междудругото това фирксиране на нкладкисте с пластини забелязах, че имма пластина само от едната стран на гнездото от горната страна а от долната няма...нормално ли е или да си търся пластина ? До сега колата е спирала безотказно...хммм?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пластината която слага на леглото на накладката (гнздото на накладката) при него е 2на изпъкнала като пружинка да действа при мен ми изглежда доста равна....и каточели минава от едното гнездо над диска към другото...не виждам такава пластинка която да мога да извадя и да пружинира...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я иди до колата и снимай кое какво и защо че се омотах...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така Ессен..., накладката се слага отвътре на диска, пластината е в горния край и сочи към купето.Плеър, човекът говори за двете пластинки, по които се плъзгат накладките. Същите са и пружиниращи за да не тропат накладките(това за него, ти си го знаеш).Ако липсват тези пластинки1-во - накладките ще тропат2-ро - от прахта и ръждата в един момент ще спрат да се движатт.е. - трябва да са там и двете и да са намазани с медна грес.п.п. Продължението на сериала ще е "Как да върна буталцето обратно?" и "Ръчната не държи, как да я регулирам?"

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с ръчната задължително :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталцето е ясно върти се по часовниковата стрелка и се прибира...за ръчната ще го видя какво ще стане ако ще имам затруднение очаквам съвет за да няма продължение на сериала. А относно пластините които фиксират накладките има ли от къде да си ги закупя само тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Греста задължително ли е да е медна ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Или медна, или графитна. Задължително почисти ръждата и прахта навсякъде, и под пластинките.Подозирам, че при предишната смяна не са могли да наврът накладките, и затова имаш липсващи пластинки.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хмм имат ли признак по който да ги позная имам 1 кутия грес, но нищо не пише на нея има ли как да я разбера каква е и дали ще свърши работа или да ходя да купувам...Предишната смяна е била в Швейцария нямам си и идея какво са правели...ще почистя да си взема ли някакъв спрей за чистене на спирачки или с какво да почистя? Просто да изтържа ръждата и мърсотията? Относно ръчната спирачка има ли нещо по - специфично, което трябва да имам впредвид?

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, с телена четка. Медната е жълто/оранжева и блести(като металик), графитната е черна. След като остържеш може да почистиш със течност за почистване на спирачки. Задължително да намериш пластинки. Ако новата накладка не влиза, пилиш внимателно челата на накладката, докато влезе, но да не клапча, а да е плътно и да може да се движи. Може да се разминеш само с изпилване на боята от челата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Накладките са точно същият размер като тези които свалих 1 към 1 са...пък колата до сега си спираше супер. Ще мина да си купя едно малко паретче грес за всеки случай и ще жуля с четката довечера. А относно ръчната спирачка само не разбрах какво е специфичното?

Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нали си говорим за Сивик 6-та, англичанка? Щом накладките са за Ровър 416 SLi.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oпа говорим за Сивик 5та D16Z6 двигател. Накладките са си точно за модела по парт номер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти точно тези накладки ли купи, дето са в линка от първият ти пост?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

снимката от линка е само за пример

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2432/154240033116379058141309975149JTCR0amFDiS54Y9cCmN9.JPGhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/1691/13452402115427429171309975158gYZPu7cre24IJnPPTf6q.JPGhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/1771/74613152011477808551309975141J2JrFOuXDm6qijmQs2vT.JPGhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/2967/10413568074415728441309975134pZpQTKhKSXXI8t6274hS.JPGНаправо май ми липсва едната пластинка ?? От къде да я взема продава ли се като част ? Явно наистина при смяната не са могли даги сложат и са я махнали...... Какво да правя?Навсчикото отгоре буталцето немога да завъртя... Редактирано от Essential

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте съвет как да си прибера буталцето без да разглабям целият апарат. Отворих казанчето за течност, но ми е много зор да го завъртя това буталце не мърда....да развия ли пробката за обезвъздушаване ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега буталото се прибира с инструмент който захваща буталцето в прорезите и въртиш по часовниковата стрелка и то се прибира понеже е на резба,но ако е излезнало много навън и е ръждясало е много трудно ще се наложи да го сваляш.Така беше при мен и то пак на ляво колело беше по проблемно,ако имаш Manual на Сивик там в раздела за задни спирачки може да видиш какво представлява инструмента за който ти говоря.Аз без него не можах да се справя дано имаш успех.Ако имаш някой приятел който има сервиз или работи такова нещо,вземи назаем такова нещо за което ти говоря.аз така направих и все пак свалях апарата и го хванах на менгеме защото беше много клеясал.Успех

Редактирано от Ивайло Йовчев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ивайло, ти като гледа ръководството, сигурен ли си че си гледал раздела за спирачки? Щото аз БУТАЛО с резба още не съм виждал... :D

 

Essential, ето как става номера:

Публикувано изображение

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На прелюда бутало на задните апарати се прибира със завъртане ;) Но не съм сигурен дали е с резба. Поне логиката е да има, но все още не съм го вадил цялото.

Колегата може да пробва да завърти буталото и с нещо подобно Публикувано изображение

Аз го въртях с една четвъртита отверка.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не само...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

Виждал съм при покупка на накладки на Брембо да има в комплекта пластинки, но не беше за Хонда. Иначе може и с колективната поръчка от щатите.

А иначе резба няма от външната страна на буталото...

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Player101 и аз съм един :stupid: .Точно този инструмент имах предвид при мен буталото се прибира със завъртане и щом е завъртане е редно да има нещо като резба :) поне аз така си мисля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Къде я видяхте тая резба незнам... :dunno:

Завъртане се ползва да се извади буталото(за по-лесно) и да се намести ако е излязло(нали не очакваш просто да го пуснеш и то да си влезе).

Друг въпрос: как въобще очаквате това бутало да се завърти "просто ей така" от някаква си спирачна течност, чиято единствена роля е ДА БУТА ? Да не говорим за натиска на който е подложено буталото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...