Jump to content
DJ Eps

Хвърля масло през капачката

Recommended Posts

Привет колеги!От скоро време имам някакво усещане, че като че ли съм позагубил малко мощност. Става въпрос за Сивик 5г. купе D15B7.Днес останах изключително втрещен след като докато работеше колата й отвих капачката за доливане на маслото за да проверя колко "духа".Идея си нямам защо всъщност тръгнах да го правя, след като не съм особен специалист и така или иначе не знам колко трябва да бъде.За мое голямо нещастие обаче се оказа, че хвърля масълце след като отвих капчката. Тук вече и без да съм специалист знам, че това никак не е хубаво....Бях замислил към есента да сменям главата с втек-ова, но дали преди това няма да се наложи да сменя и доста други неща ?Моля по-запознатите да ме осведомят за евентуалната причина за това хвърляне на маслото и съответно начина за ремонт.P.S. Забравих да спомена, че зимата имах следния проблем: мислех, че съм скъсал ангренажен ремък, а се оказа че някаква шпилка на зъбната ролка на разпределителния вал е била дала фира. В резултат се получи "превъртане" на ангренажния ремък, но не се беше станала особена беля, защото има защита.Предварително благодаря на отзовалите се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е това с пръскането на масло през отвора за доливане, то затова има капачка. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятността да си прав е не малка и не е изключено аз да съм прекалено технически неграмотен. При налягане в работещ двигател около 4-5 атмосфери (дано не бъркам) е вероятно нормално, но съм слушал и доста други версии. Именно заради това повдигнах въпроса, за да чуя мнения на хора които разбират, а не на "разбирачи" от улицата! Просто се чудех дали е нормално и съответно "колко" е нормалното !? Разбира се, едва ли има понятие като "трябва да ти изхвърля 100мл за 1 минута, иначе лошо" :DИдеята беше следната: не искам да се правя на визараната втора група от мен "Разбирачи", защото когато не знам нещо - просто питам.Без да искам да се заяждам или да те обиждам, но да ти кажа честно, знаех си че има и друга причина капачката да я има не само за да пази да не влиза прах в двигателя :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да пръска масло от капачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи минавам на варианта "Технически неграмотен юзър!" :D Следващия път да взема да почета малко повечко освен....Благодаря на отзовалите се!P.S. Единия го знам къде се намира и ще намина да почерпя биричка, пък другия да не се ослушва и да дава бързо адрес :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ако хвърля масло от дупката на щеката след като е запалена(и щеката я няма разбира се)... тогава е лошо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ако хвърля масло от дупката на щеката след като е запалена(и щеката я няма разбира се)... тогава е лошо.

:thumbs1: Ако не се бъркам(което е напълно възможно) май при някое от марките масла не ме „плуеше“ с масло двигателя през капачката за наливане но това май не е от значение, може би съм бил налял по гъсто масло или пък точно обратното интересно е ако има такава зависимост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако не пръска масло от там ,то тогава имаш проблем.А налягане в двигателя там няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...