Т.Иванов 8 #1 Публикувано 2 Юли, 2011 Някои може ли да ме ориентира как да си регулирам делкото??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #2 Отговорено 3 Юли, 2011 На какъв двигател , за да се ориентираме и ние Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #3 Отговорено 3 Юли, 2011 (Редактирано) Ооо да забравих!за д14а4 става дума.колата е след смяна на сегменти лагери и т.н. разработена е вече на 2500км а на магистралата на 5 по нанадолнище повече от 140 не дига!А преди 190 си правеше без проблеми!Забелязах че делкото е врътнато малко но не мога да разбера с колко за да го върна..... Редактирано 3 Юли, 2011 от kytila 8.Ð�е цитирайте човека, който е непоÑ�редÑ�твено преди ваÑ� в Ñ�пиÑ�ъка Ñ� мнениÑ�. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trepa4a 2 #4 Отговорено 3 Юли, 2011 Колега не ми стана ясно на къде, искаш да го врътнеш това делко .По думите ти разбирам, че е пипано .Щом не може да ти вдигне тази скорост, която отпреди пишеш, значи си на закъснение бутни го към аванс.Запали колата, но развий първо делкото и леко го мърдай до като оборотите ти се вдигнат .Всичко това е центровка направена на око и ухо.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #5 Отговорено 3 Юли, 2011 Пък може да идеш и на майстор да ти го регулира не вярвам да вземе много пари. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #6 Отговорено 3 Юли, 2011 Пък може да идеш и на майстор да ти го регулира не вярвам да вземе много пари. да предполагам че е така,но да ти кажа чеснто писна ми от маистори.И се надявах сам да се оправя с това.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #7 Отговорено 3 Юли, 2011 Колега, вземи си врътни малко разпределителния вал с един зъб на някъде, според мен от центровка на запалване не може да умре толкова колата, ако делкото ти седи г/д по средата както е било преди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swift gti 15 #8 Отговорено 3 Юли, 2011 Колега, вземи си врътни малко разпределителния вал с един зъб на някъде, според мен от центровка на запалване не може да умре толкова колата, ако делкото ти седи г/д по средата както е било преди.Колега върви на маистор които има стръбоскоп тои ще ти направи наи добре центровката с гледане и слушане я стане я не стане.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #9 Отговорено 3 Юли, 2011 Колега, вземи си врътни малко разпределителния вал с един зъб на някъде, според мен от центровка на запалване не може да умре толкова колата, ако делкото ти седи г/д по средата както е било преди.Колега върви на маистор които има стръбоскоп тои ще ти направи наи добре центровката с гледане и слушане я стане я не стане.успехАз имах същия проблем след отварянето на двигателя.Закарах я при Дидо Чикирики и той със стробоскопа нагласи както трябва да е.Ако си му загубил телефона - 0889668266,бъди сигурен,че без да пипне майстор трудно ще се справиш.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Т.Иванов 8 #10 Отговорено 4 Юли, 2011 Колега, вземи си врътни малко разпределителния вал с един зъб на някъде, според мен от центровка на запалване не може да умре толкова колата, ако делкото ти седи г/д по средата както е било преди.Колега върви на маистор които има стръбоскоп тои ще ти направи наи добре центровката с гледане и слушане я стане я не стане.успехАз имах същия проблем след отварянето на двигателя.Закарах я при Дидо Чикирики и той със стробоскопа нагласи както трябва да е.Ако си му загубил телефона - 0889668266,бъди сигурен,че без да пипне майстор трудно ще се справиш.Успех. Днеска се замислих и за това ако не е зацепен ремъка ккато трябва пак може да се получи подобен проблем.Имам един познат с д15б2 дето при него имаше изместване от 3 зъба и колата не вървеще..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #11 Отговорено 4 Юли, 2011 Колега, вземи си врътни малко разпределителния вал с един зъб на някъде, според мен от центровка на запалване не може да умре толкова колата, ако делкото ти седи г/д по средата както е било преди.провери първо агренажа тогава се занимавай с делкото съгласен съм с колегата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rampage_user 2 #12 Отговорено 21 Юли, 2011 Здравейте колеги, при мен нещата седят така - чува се чукане (цъкане), когато настъпя - чукането изчезва, ако отпусна педала също изчезва (оборотите при който се проявява не са високи 1800-2500). Говорих с един мой колега (кара Golf 3), той ми каза че това чукане е от аванса и най вероятно има износени сегменти защото той имал същия проблем. Щом е така си викам ще отида при моя майстор няма как! Отидох повозих го човека и той ми каза, че е от аванса, беляза делкото върна малко аванса и ме прати да я пробвам. Да ама не пак си чукаше. Процедурата се повтори още два пъти, резултата беше, че чукането намаля и препоръка да сменя бензиностанцията (и ме предупреди че колата може да не се реже). Послушах го отидох в друга бензиностанция заредих от там, отначало колата беше добре вървеше си нормално даже не се чуваше чукането аз я натисках за да проверя думите му да не е загубила мощност, всичко изглеждаше добре. В последствие обаче чукането пак се появи и колата не щеше да върви като преди. Айде пак при майстора върна делкото на старата позиция и ме накара да отида да заредя 100 октанов бензин и да пробвам. Отидох и заредих колата си вървеше като преди и пак си чукаше като преди, та сега въпроса ми е къде във Велико Търново или региона мога да отида при някой майстор да ми регулира аванса със стробоскоп? Някой ако знае решението или мисли че другаде е проблема моля да сподели. Друго нещо което не споменах, двигателя е D15Z8. Чукането го прави когато колата загрее (когато времето е много топло) или при изкачване (най - често като качвам Арбанаси). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #13 Отговорено 21 Юли, 2011 Объркан ангренаж. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rampage_user 2 #14 Отговорено 22 Юли, 2011 (Редактирано) Объркан ангренаж. Не съм на 100% обеден, че е правилно нагласен но същия майстор ми го сменя, имам му вяра . Днес разбрах че техника на работа имал стробоскоп, ще го накарам да го закачи и да я направим тази настройка, че яко взе да ме нерви това чукане Редактирано 22 Юли, 2011 от rampage_user Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #15 Отговорено 23 Юли, 2011 светкането няма нищо общо с агренажа пак може да бяга някои зъб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове