NOS 16 #1 Публикувано 2 Юли, 2011 (Редактирано) На 100 км ми показва 1500 оборота,на 80-90 / 500 оборота.Тoва го прави от вчера.Някакви идеи?!На празен ход въобще не отчина . Редактирано 2 Юли, 2011 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 2 Юли, 2011 Моя беше същия - окотил се е Решението е подмяна с друг уред. Скапват се просто с времето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #3 Отговорено 2 Юли, 2011 (Редактирано) Реших проблема,отнема около 30 минути,не е нужно да се сменя уреда или таблото.Колегата е прав,наистина с течение на времето оборотомера се скапва и това е неизбежно защото има 3 електролитни кондензатора които изсъхват и от там идва целия проблем.Даже и много вериятно и проблема с играещите обороти да идва точно от товакондензаторите са2200mF/16v2.2mF/50v3.3mF/35vПодменяте ги и всичко ще е наред,струват около 1 лев http://pics.data.bg/...11_07_02_115425http://pics.data.bg/...11_07_02_115436http://pics.data.bg/...11_07_02_115741http://pics.data.bg/...11_07_02_115802ВНИМАВАЙТЕ СЪС СТРЕЛКИТЕ ПРИ МАНИПУЛАЦИЯТА,В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СИ ИГРАЙТЕ С ТЯХ КАТО ГИ ВРЪТКАТЕ ОСОБЕНО НА БЕНЗИНОМЕРА И ТЕМПЕРАТИРАТА,ЧЕ СА МНОГО НЕЖНИ И СЕ ИЗКРИВЯВАТ ЛЕСНО! ИЗКРИВЯТ ЛИ СЕ - НОВО ТАБЛО Редактирано 2 Юли, 2011 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #4 Отговорено 2 Юли, 2011 Ако искат ,модераторите могат да сменят заглавието на темата : "оборотомера не работи коректно - решено" За да подскажат на колегите с подобен проблем къде да търсят решението Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #5 Отговорено 2 Юли, 2011 горе доло проблема ми е същия само че на мен стрелката ми е "мудна" на празен ход показва 1000 оборота и от там нагоре двигатела вдига оборотите а стрелката отчита по- малко например двигателя на 3000 оборотомера показва 2000 но ще пробвам с кондензаторите та въпроса е как се сваля оборотомера има ли си някаква цака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #6 Отговорено 2 Юли, 2011 (Редактирано) Не е сложно,оборотомера се доржи на 3 винта завити на таблото с уредите.Сваляш винтовете и оборотомера излиза,после има още 3 винта на него - махаш и тях за да отделиш платката от 'моторчето със стелката' за по лесна работа по платка.Пак казвам - НЕ ПИПАЙ СТРЕЛКИТЕ И НЕ СЛАГАЙ ТАБЛОТО ДА ЛЕЖИ ВЪРХУ ТЯХ!За свалянето на самото табло има няколко теми из фарума Редактирано 2 Юли, 2011 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #7 Отговорено 9 Август, 2011 Колеги аз имам същия проблем с разликата, че при мен не винаги го прави този проблем и когато започне да отчита грешно и трябват само малко жеги на колата и се оправя. Най-често този проблем се появява когато е студена, като загрее понякога сам се оправя. Може ли да "чуя" едно компетентно мнение дали ако и аз ги сменя кондензаторите ще изчезнат проблемите. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Йовчев 21 #8 Отговорено 26 Август, 2011 Искам да попитам автора на темата,дали и на скоростомера има такива кондензатори които подлежат на смяна понеже аз освен с оборотомера имам малък проблем и със скоростомера.( не е нужно да знаеш отговора) Благодаря предварително А днес ще гледам да сменя на оборотомера за да видя дали ще има оправия и при мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #9 Отговорено 26 Август, 2011 (Редактирано) Колеги аз имам същия проблем с разликата, че при мен не винаги го прави този проблем и когато започне да отчита грешно и трябват само малко жеги на колата и се оправя. Най-често този проблем се появява когато е студена, като загрее понякога сам се оправя. Може ли да "чуя" едно компетентно мнение дали ако и аз ги сменя кондензаторите ще изчезнат проблемите. Благодаря предварително!Като се стопли електролита горе долу стигат някакъв капацитет кондензаторите, за това се оправя Заминали са. Сменяй, ще изчезне проблема.Слагайте по възможност нещо марково ELNA, NIPPON/NICHICON, HITACHI, MATSUSHITA...EPCOS Редактирано 26 Август, 2011 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #10 Отговорено 27 Август, 2011 Да допълня малко марки подходящи кондензатори - тествани Sanyo Panasonic Rubycon (не Rubicon или Rybucon) Hitano (в краен случай) Тези 2.2мф се падат клас "аудио" в спецификацията на някой производители. Въпреки че са по-прецизни, не са за препоръчване за оборотомера, защото температурата им на работа е до 85 градуса, а това много може да се доближи ако таблото е на слънце дълго време. По-добър избор за целта е 130 градусовите General Purpose на Rubycon. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #11 Отговорено 27 Август, 2011 (Редактирано) Аз използвах кондензатори намиращи се в всеки магазин за ел елементи,не е нужно да са маркови.И тези ще изкарат поне 5 години та да не е и повече. @ Ивайло Йовчев Не си спомням много добре но мисля че на всички уреди имаше кондензатори,смени ги всичките профилактично,стотинки са. И пак казвам - ВНИМАВАЙТЕ СЪС СТРЕЛКИТЕ Особено на бензиномера и ттемпературата,много са нежни и ако ги закачите неволно рискувате да ги изкривите,проблема от там нататък се оправя само с смяната на таблото.Само за инфо - отделно само уреда за бензина струва 250лв @ hondaracer Сменяй ги,заминали са. Редактирано 27 Август, 2011 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Йовчев 21 #12 Отговорено 27 Август, 2011 При мен проблема не е бил от кондензаторите,не съм ги сменил само разглобих таблото с уредите почистих хубаво навсякъде където прави контакт сглобих и пристегнах болтчетата хубаво,напръсках го с контактен спрей,сложих го и за мой късмет се оправи.При мен не тръгваха стрелките на оборотите и скоростта иначе всичко друго си работеше.Стрелките тръгваха с леко почукване по таблото и докато карам нямаше проблем в момента в който спра и пак оставаха долу и не отчитаха нищо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #13 Отговорено 27 Август, 2011 Тази тема определено трябва да влезне в графата "ПОЛЕЗНИ".Браво за решението на проблема, и за снимковия материал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #14 Отговорено 27 Август, 2011 Да ,Пропуснах да отбележа че е възможно проблемът да идва от замърсени и лоши връзки на уредите към то платкитеВажното е че си се досетил сам и си отстранил проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #15 Отговорено 28 Август, 2011 Колега, я ги покажи с по една стрелка да ги знаем кои са Реших проблема,отнема около 30 минути,не е нужно да се сменя уреда или таблото.Колегата е прав,наистина с течение на времето оборотомера се скапва и това е неизбежно защото има 3 електролитни кондензатора които изсъхват и от там идва целия проблем.Даже и много вериятно и проблема с играещите обороти да идва точно от товакондензаторите са2200mF/16v2.2mF/50v3.3mF/35vПодменяте ги и всичко ще е наред,струват около 1 лев http://pics.data.bg/...11_07_02_115425http://pics.data.bg/...11_07_02_115436http://pics.data.bg/...11_07_02_115741http://pics.data.bg/...11_07_02_115802ВНИМАВАЙТЕ СЪС СТРЕЛКИТЕ ПРИ МАНИПУЛАЦИЯТА,В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СИ ИГРАЙТЕ С ТЯХ КАТО ГИ ВРЪТКАТЕ ОСОБЕНО НА БЕНЗИНОМЕРА И ТЕМПЕРАТИРАТА,ЧЕ СА МНОГО НЕЖНИ И СЕ ИЗКРИВЯВАТ ЛЕСНО! ИЗКРИВЯТ ЛИ СЕ - НОВО ТАБЛО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #16 Отговорено 28 Август, 2011 http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/131e12a1e6ddd5970e5af8e5d0569833/d87a68fd0debd5816d1c1b8b8f7fd60a_920x0 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Капанеца #17 Отговорено 31 Август, 2011 (Редактирано) Здравейте,колеги наскоро и аз си взех нова кола-хонда сивик 1.4i шеста генерация.Много съм доволен,честно казано не очаквах за тия 75 коня дето е да върви толкова.Още като я купувах ми направи впечатление,че няма бензин,но след зареждане стрелката не мръдна впоследствие се оказа, че и стрелката за температурата не работи.Разглобих си таблото и се оказа,че някой е пипал нещо по него (липсваха 3 болчета ) нямаше и ток към таблото.Оправих си проблема с тока обаче уредите ми пак не отчитат,някакви идеи или предположения какво й е? Мерси предварително Редактирано 31 Август, 2011 от Капанеца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Капанеца #18 Отговорено 31 Август, 2011 Здравейте,колеги наскоро и аз си взех нова кола-хонда сивик 1.4i шеста генерация.Много съм доволен,честно казано не очаквах за тия 75 коня дето е да върви толкова.Още като я купувах ми направи впечатление,че няма бензин,но след за%D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Капанеца #19 Отговорено 31 Август, 2011 Оправих се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sokingr 0 #20 Отговорено 18 Септември, 2011 колега наистина полезна информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teho 9 #21 Отговорено 30 Октомври, 2011 Здравейте,колеги наскоро и аз си взех нова кола-хонда сивик 1.4i шеста генерация.Много съм доволен,честно казано не очаквах за тия 75 коня дето е да върви толкова.Още като я купувах ми направи впечатление,че няма бензин,но след за%Dколега сподели как се оправи че и аз имам същия проблем ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #22 Отговорено 5 Януари, 2012 Искам да споделя ,че направих същата процедура като колегата NOS и на мен неми работеше добре оборотомера ,подмених кондензаторите и всичко е наред ,така че неси давайте парите за нови табла ,а просто ги сменете отнема малко и неструва много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ekzekytora 51 #23 Отговорено 7 Март, 2012 A моя оборотомер вместо 3000 оборота показва 5000. И при 6500 реални, направо го обръща, което мен ме кефи и направо шашкам рибките. По принцип решението е смяна на кондензаторите, а не на таблото. Мен по принцип много ме радва така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове