Jump to content
redbull

D13 с карбуратори от YAMAHA

Recommended Posts

:worthy: Давай надълго и нашироко по темата, че и аз съм намерил едни KEIHIN ^_^

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега !!! Много интересен проект , нестандартен и според мен доста смислен :) Ако успееш да оправиш настройките ще е супер. Един приятел сложи 2ен и доста си игра докато ги настрои , а с 4 :blink: Успех.:honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Оле , оле :) тази д13ка е доста подивяла ... поздравления колега ! :) със стоковата бенз. помпа ли караш ?! на какво налягане работят ?Поздрави

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом японците обичат да си правят атмосферните бегачки с карборатори, смятаи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбовете са настроени и работят перфектно. Колата се движи със неината си помпа и няма никакви проблеми с храненето. Може още да се пусне гориво но за сега се донастроива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи какво се случва с вакуумите, че гледам на снимките кутията с релетата(и многото маркучи) липсва. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:worthy: Давай надълго и нашироко по темата, че и аз съм намерил едни KEIHIN ^_^

Публикувано изображение

 

Мойте са Mikuni, важен е ъгъла под който са,за да се пълнят добре. Най-добре махаш капачките и гледаш според поплавака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поне с д15 можеш ли да вървиш наравно?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи какво се случва с вакуумите, че гледам на снимките кутията с релетата(и многото маркучи) липсва. :)

Кутиите са отворени, защото мембраните бяха накъсани и съответно заменени с нови

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли положителна промяна във вървежа/разхода на гориво?Поздрави за проектчето :)П.п: защо някой им викат дросели на 4 карборатора, по 1 за всеки цилиндър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поне с д15 можеш ли да вървиш наравно?

Ако и д15-ката е напомпана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А има ли положителна промяна във вървежа/разхода на гориво?Поздрави за проектчето :)П.п: защо някой им викат дросели на 4 карборатора, по 1 за всеки цилиндър?

Ако искаш промяна във вървежа, за разхода не се пита. Редактирано от redbull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода там е ясно :D .

Кутиите са отворени, защото мембраните бяха накъсани и съответно заменени с нови

И са сложени пак така ли? Всмисъл влизат си пак в употреба?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако питаш за капаците на мембраните,да сложени са(без тях няма как да върви). А ако питаш за кутия на филтара, сега се кара без филтар. Предполагам утре ще се сложат 4 на 60мм.(филтри).

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Освен да ми направиш една снимка пък аз ще се пробвам да се ориентирам :) .

За филтрите си мисля да си направя обща кутия, за да не смуче топъл въздух от коша.

 

Въпроса ми беше как са навързани сега вакуумите при положение, че стоковия карб го няма

Публикувано изображение

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега,еваларка за труда; замери се с едно d15b2, да видим има ли файда от труда. пьк и ще е много интересно как d13 минава d15. и да не забравиш клип за доказателство :cool: ..

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега те разбрах за кой вакуми питаш. Деректно са премахнати с кутията, и за да не ги объркаш(при евентуално зглобяване) не ги откачаш. Просто ги вадиш с кутията и кулектора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как са ти оборотите на празен ход, стабилни ли са? Има ли разлика на студен и на топъл двигател?На клипчето ми се сториха малко ниски...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, наистина изглежда много интересно. Само не ми стана ясно колко се покачва мощността от тази манипулация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли положителна промяна във вървежа/разхода на гориво?Поздрави за проектчето :)П.п: защо някой им викат дросели на 4 карборатора, по 1 за всеки цилиндър?

никой не им вика дросели на карбовете ... поне никой грамотен ... Към redbull: Защо заварихте трабите прави без да ги смачкате ? Предполагам не сте портнали ? Как избра дължината на тръбата ? Колектора подпрян ли е на оригиналната стойка отзад ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте тази д13ка изглежда доста напомпана и успех но ми е интересно можели да се получи нещо с д15 блок втек глава от д16з и тези карборатори + бутала примерно.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала за ентусиазма, хубаво е да се експериментира но според мен има доста за преправяне за да получите търсения ефект на 100%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Баси майката интересен проект давай ще следя темата с интерес

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересна схема си подхванал колега и евала ти правя за ентусиазма и творението ти. Надявам се, че ще го разходиш японеца на месечната да го видим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,еваларка за труда; замери се с едно d15b2, ..

Добре направена 13-ка разцепва стоковата Д15-ка както си иска :lol: Колега, успех :thumbs1::thumbs1::thumbs1: единствената пичина да не сложа на моята 4 карба беше риска от висок разход (за ежедневка, та реших да са инжектори и дросели:) Дано всичко е ок и да е максимален кефа от карането :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Към redbull: Защо заварихте трабите прави без да ги смачкате ? Предполагам не сте портнали ? Как избра дължината на тръбата ? Колектора подпрян ли е на оригиналната стойка отзад ?

Всичко беше като за проба, не сме портвали но скоро и това ще стане. Предполагам че тогава резултата ще е още по добър. След порта ще се мисли и за испускател 4-2-1. Колектора не е на оригиналната стойка (направихме друга).

Как са ти оборотите на празен ход, стабилни ли са? Има ли разлика на студен и на топъл двигател?На клипчето ми се сториха малко ниски...

Оборотите са супер, стабилни са и разликата от студен и топъл е минимална. Имах съмнения за студеното палене но пали без проблем. Редактирано от kytila
9. ��ма нужда от два по�та един �лед друг! Има бутон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заслужава си труда и времето :) браво за което

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редбул, нестандартен проект- това е фенщина, изглежда много си обичаш машинката ! С интерес ще следя темата :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки който си обича машината не би се изгаврил така с нея:lol:(това в кръга на шегата). Замисля се сваляне на главата, порт и,, доизкусоряване,, на кулектора. Всякакви други идеи за доработка са добре дошли. Благодаря на всички за подкрепата:):):).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

redbull, поздравления за добрата работа ;) Искам да разбера какъв е ефекта? Пускал ли си я на дино и ако се смуче въздух от обща кутия и се сложи и турбина какъв ще е ефекта(колко капацитет има тоя мотор)?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На карборатор може ли да се сложи турбина? По-скоро чарджър...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На карборатор може ли да се сложи турбина? По-скоро чарджър...

Може да се сложи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карбовете механични ли са? пп. Наидтина тука мирише на old school страшна работа. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карбовете механични ли са? пп. Наидтина тука мирише на old school страшна работа. Поздрави.

Да механични са. И сега малко развитие, или по скоро следва развитие. Утре колата влиза в бокса, че покрай работа с други коли не остава време за личните. Ще преправяме входящия колектор, порт, по големи жиглйори за високите обороти, изпускател 4-2-1 а и най-важното окачване че да се озаптява в завоите. Поздрави на всички и ще пишем какви са резултатите при първа възможност:punk:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дросели Suzuki GSX-R1000 +турбо T04E Turbo T3/T4.57 compressor wheel trim.50 A/R compressor.63 A/R turbine на д14з1 75к.с. ето резултата Max horsepower: ~200hp @ 7000rpm - 3.9psiMax torque: ~200Nm @ 6000rpm - 3.8psi ето и линк към темата

Редактирано от jakiro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросели Suzuki GSX-R1000 +турбо T04E Turbo T3/T4.57 compressor wheel trim.50 A/R compressor.63 A/R turbine на д14з1 75к.с. ето резултата Max horsepower: ~200hp @ 7000rpm - 3.9psiMax torque: ~200Nm @ 6000rpm - 3.8psi ето и линк към темата

Ето това е манящина!!! Ама и бая пара ще треба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...