ivo_shogun 4 #1 Публикувано 30 Юни, 2011 Здравейте колеги! Вчера усетих педала на спирачките мек и на място като го натисна на работещ двигател потъва до долу.Колата е сивик англичанка 96г. 1,6втек с d16y2 двигател и ABS.Четох из другите теми за проблеми със спирачките, но при тях проблемите се появяват предимно след смяна на спирачна течност.Колата я карам от 3г. и досега нито съм сменял спирачна течност или обезвъздушавал. Пробвам я да спирам рязко и няма проблеми - ABS-a си сработва и си спира,но ме притеснява че педала потъва и трябва да го "припомпя" за да се втвърди . Някой ако има идеи нека помогне! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #2 Отговорено 30 Юни, 2011 Гумичките на помпата са фира.Трябва или да ги смениш тях , ако не е износен/надран цилиндъра или целата помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3 Отговорено 30 Юни, 2011 Ако ти е помпата като моята -мале мале !Ако е като моята колегата IZANAGI е качил цени на ремонтен комплект и цяла помпа в моята тема за помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #4 Отговорено 30 Юни, 2011 Както описваш проблема,си за помпа. Все пак виж нивото на спирачната течност и опитай да обезвъздушиш системата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #5 Отговорено 30 Юни, 2011 (Редактирано) Аз вече с 2 коли и 3 помпи съм патил.Първата започна като стоя на светофарите да потъва бавно до ламарината и колата тръгва, иначе като натиснеш рязко спира, после започна да потъва по-бързо и да не спирам нормално.Това се получи след смяна на спирачната течност, явно износените гумички са спирали тоя бълвоч ,който имах и като сипах новата бистра спирачна течност ...После сложих 1" помпа от прелюд , зашото сложих и такива спирачки.Първата помпа си имаше такъв проблем, след което я смених и с втората сега карам.На другата кола след смяна на течността започна 1 път да спира нормално, един път да си потъва докато спирам, сменихме буталцата с оригинални и сега спи.Проблемът с англичанките е, че за тях няма части в щатите, само по моторите се намират неща.Проверявал съм цените на една и съща част , която я има и в щатите и в англия и се оказва, че в щатите е в пъти по-евтина.От там остава да се поръчва, само когато частта я няма в щатите, както стои въпросът с помпите на нагличанките.Цените в англия можеш да видиш в темата на колегата.Има дилъри на части в англия, писал съм си с един от тях заради един приятел. Може да се направи обща поръчка, но няма много желаещи, защото докато цените на OEM частите в щатите са поносими, в англия са доста солени. Редактирано 30 Юни, 2011 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_shogun 4 #6 Отговорено 30 Юни, 2011 погледнах нивото на спирачната течност днес и си беше на ниво. izanagi ако е от гумички знаеш ли как се разбира - и може ли да се закупят само те? и благодаря за отговорите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #7 Отговорено 30 Юни, 2011 Ако са гумички не губи течност и симптомите съм ти ги описал.Като позагрее колата и спреш на светофар примерно и педала започва да потъва и като стигне долу колата тръгва.Има и само гумички, неоригинални. Пробвах така на едната кола, ама нищо не стана и си купих ремонтен комплект буталца, защото цилиндърът си беше ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_shogun 4 #8 Отговорено 30 Юни, 2011 все още не тръгва по светофарите като потъне педала, но нищо чудно и да започне както казваш ти. Според теб от къде да си потърся ремонтен комплект ?от българия или с доставка по твоите методи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sAsKE 7 #9 Отговорено 30 Юни, 2011 (Редактирано) Сложиха ми гумички в някакъв сервиз до кв. Изгрев, Пловдив. До сега, да чукна на дърво 2 години проблеми няма. Ремонта излезе цели 35 лв. Много колеги, обаче се оплакват от ремонтните комплекти поставяни по нашите сервизи. Така, че сам си решаваш. Като видях в темата на колегата с англичанката цената на помпата се изцъклих. Това си е живо дране. Редактирано 30 Юни, 2011 от sAsKE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #10 Отговорено 30 Юни, 2011 Питай в Бултрако или там който още продава оригинални части.А на мен ми дай вина за да питам на какви пари ще дойде и ако е по-евтино ще ти я поръчам от Англия.Защото по-принцип идва по-евтино със сигурност в обша поръчка, но като няма други ще трябва да поръчаме само твоите неща и така не се комбинира доставката. Както и да е, дай вин , кажи с ляв или десен волан е и дали има ABS да ти кажа цена от Англия.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 30 Юни, 2011 Има ли значение каква е дирекцията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #12 Отговорено 30 Юни, 2011 За ремонтния комплект няма, за помпата на някои коли има.За англичанките специално не знам, но помпите на прелюдите с лява и дясна дирекция са различни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #13 Отговорено 30 Юни, 2011 ми Колегата явно има пред вид изходите на помпата от коя страна са . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_shogun 4 #14 Отговорено 30 Юни, 2011 SHHMB17500U112001 с лява дирекция и абс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #15 Отговорено 30 Юни, 2011 Имай в предвид, че ремонен комплект или само гумички вършат работа само ако цилиндъра на понпата не е надран.Ха честито, за колите след 96-та Хонда не предлагат ремонтни комплекти, ама пък за сметка на това цялата помпа е на тази цена. Ето я помпата, ето я цената в Англия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #16 Отговорено 30 Юни, 2011 Ако мога да ползвам темата на колегата ,да не правя нова.. При се получава това когато е топло (над 30-32 градуса) и вися по задръствания. Иначе когато е по-хладно няма проблем.. Когато спирам плавно педала потъва значително повече ,и даже някой път го препомпвам ... но само когато е много горещо навън. Явно и аз съм за гумички ,а и течността ми е стара ,ще я сменям в най-скоро време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #17 Отговорено 30 Юни, 2011 Сложиха ми гумички в някакъв сервиз до кв. Изгрев, Пловдив. До сега, да чукна на дърво 2 години проблеми няма. Ремонта излезе цели 35 лв. Много колеги, обаче се оплакват от ремонтните комплекти поставяни по нашите сервизи. Така, че сам си решаваш. Като видях в темата на колегата с англичанката цената на помпата се изцъклих. Това си е живо дране. колегата е прав сервиза е само за помпи и карат доста време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #18 Отговорено 30 Юни, 2011 Ако мога да ползвам темата на колегата ,да не правя нова.. При се получава това когато е топло (над 30-32 градуса) и вися по задръствания. Иначе когато е по-хладно няма проблем.. Когато спирам плавно педала потъва значително повече ,и даже някой път го препомпвам ... но само когато е много горещо навън. Явно и аз съм за гумички ,а и течността ми е стара ,ще я сменям в най-скоро време.И моята започна така ,само лятото в жегите и после стана по-зле.Ремонтния комплект за моята беше $49 цена в щатите, около 90 лв доставени тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_shogun 4 #19 Отговорено 2 Юли, 2011 ако е от гумичките има ли да се продават само те или са с ремонтен комплект заедно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове