Jump to content
sa6o46

Шумни Инжектори на Газов инжекцон - Решение

Recommended Posts

Не намерих подобна тема затова създавам тази, надявам се да е полезна.

 

Проблема ми беше че при работа на Газ двигателя "щракаше" яко, шумът идва от газовите инжектори на газовия инжекцион. Едно специфичко "цъкане" което по принцип се чува на място в тиха среда ,но не трябва да е натрапчиво. При мен се чуваше дори в движение и беше адски дразнещо...

Това става една година след монтиране на уредбата и 30 000км каране на газ.

 

Решението:

 

ето я инжекторната рейка на газовия инжекцион, вижда се че за всеки цилиндър има отделен инжектор със бобина(жълтото) която се връзва с компютъра посредством букса. ->

Публикувано изображение

 

обикновенно един от инжекторите е виновен за шума, остановяването на кой от 4-те е става по следния начин: докато колата работи на Газ, вадим буксите за всеки инжектор една по една, когато извадим буксата на износения инжектор шумът изчезва.

откачам първия но нее от него ->

 

Публикувано изображение

 

откачам втория и шумът изчезва, това е проблемия инжектор :rolleyes: ->

 

Публикувано изображение

 

гледка отзад, изважда се зегерката, след това бобината ->

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

сваляме тая джаджа ->

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

ето го виновника за проблема, няма видимо износване но шуми, не си обяснявам как но е така... ->

 

Публикувано изображение

 

сменя се с "ремонтен комплект за инжектрна рейка" , струва 5-10лв и изглежда по този начин в магазините ->

 

Публикувано изображение

 

сменен и изчистен готов за монтаж ->

 

Публикувано изображение

 

зглобява се всичко по обратния ред, палим двигатела и трябва дразнещия щум да е изчезнал :)

 

при мен проблема не беше единствено в шума, двигателя претрисаше и дори понякога работеше на 3 цилиндъра заради този инжектор.

 

Общо взето това е, отнема около 20 минути (може и по малко) цялата операция, не се изискват спецялни инстроменти като цяло е много лесно и няма смисъл да се ходи на газаджия според мен.

Нека остане отворена темата за всякакви коментари, ако греша някаде поправете ме :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за това ли ми искаха 180 лв за една рейка с 3 инжектора ??? :blink: 2*180лв = :ranting:То инженкторите си бачкаха само че май бяха задърстени и двигателя мноооого мразеше да си променя оборотите на газ - чукаше, кихаше, п*рдеше, губеше мощност - все едно сместа не е добре. Иначе накараш ли го да стои в същи обороти - железарка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво.маздата ми беше с фобос и имах този проблем.продадох я без да го реша. темата е полезна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имах проблем с прекьсване на двигателя като работи на газ и притрисане на празен ход. Оказа се бобина на инжектора. Имах друга рейка която чукаше точно както е описал автора на темата. Искаха ми в би газ между 60 и 160 лв за да я рециклират. Обаче колегата Слави црв я взе и смени О прьстените които омекотяват ударите на буталцата. Сега си е като нова и не се чува че работи благодарение на него:)Ето и линк кьм тема която обяснява и причината за подобни тракания. Много важно е от кьде зареждаме газ. На омв е много чиста газта за разлика от лукойл от които влиза и масло от комресорите и сьсипва филтрите.http://www.fobos-bg....=191&Itemid=146

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко спам ама ао някой иска СИВИК с ПРИНС ето един за 1900евроhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=146939510&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=3&fuels=GAS&fuels=CNG&fuels=LPG&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко спам ама ао някой иска СИВИК с ПРИНС ето един за 1900евроhttp://suchen.mobile...ORT&tabNumber=1

Сивика е скъпичек, а тази рейка ми харесва. На какви пари се намира такова творение на изкуство???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми в зависимост от конете за 500коня на инжектор е 250лв инжектора :)ама за всички под него са 120тина лв на инжектор.Принс фронт кит е към 1600лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми в зависимост от конете за 500коня на инжектор е 250лв инжектора :)ама за всички под него са 120тина лв на инжектор.Принс фронт кит е към 1600лв.

:boxed::wacko: Май няма да е в този живот.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да.. по добре пикаещи инжектори които да поправяш на половин смяна на маслото които и ти точат горивото все едно е кредит :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблема ми е едно към едно с твоя!!!До скоро мислех, че тракат всичките четири инжектора, да ама не. Купих си кабел за връзка с лаптопа и се поразрових в настройките на газовата. В програмата има опция да избираш кой цилиндър на кое от двете горива да работи. Докато мотора работеше на газ минах последователно всеки цилиндър от газ на бензин и установих, че тракането е само от втория инжектор, а другите мъркат. Още нищо не съм сменял поради две причини. Първата е, че газовата ми е гаранционна и имам малка надежда, че ще ми я оправят гаранционно. Втората е, че дори и аз да си сменя буталцето както @sa6o46 мисля, че трябва рейката да се калиброва по този начинhttp://www.youtube.com/watch?v=8gOK9s-UJBQ

Редактирано от garfi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еиии тея Принс как ги обичаш бре, и аз ги обичам :) само дето струват колко половин хонда :) тя тая немската си мисля че продават газовата и бонус към нея колата :D Кеихин да си купиш ама с него и новия акорд, ама да сложиш кеихин на сивик за 3 бона малко на гол тумбак чифте пищови :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом като единият е дефектирал и другите 3 са на път.По добре смени и четирите инжектора и карай колкото си карал до сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей браво,днес се зарибих да пробвам и единия наистина трака,в събота ще сменям и ще пиша,съмняваме че и разхода ще се понижи :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми на моя СИВИК резервоара му струва 22 000лв в бултрако :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си един за профилактична смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да.. по добре пикаещи инжектори които да поправяш на половин смяна на маслото които и ти точат горивото все едно е кредит :)

Че какво им е на Rail Apache ???? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли значение за каква марка газова става въпрос ? Моята е Ланди Рензо и ми казаха, че единия инжектор е 140 кинта. Доволен съм от вървежа и разхода но когато карам без газ или с малко ( за педала става въпрос ) придърпва. Иначе и мойте "цъкат" доста но мислих, че са всичките и че е нормално защото съм виждал и други такива

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз искам да питам къде да я търся въпросната част "ремонтен комплект за инжекторна рейка" - във всеки един магазин за авточасти или в специализирания такъв за ГИ-то ми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

във всеки магазин за газови уредби има, и мисля че става на много модели рейки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли значение за каква марка газова става въпрос ? Моята е Ланди Рензо и ми казаха, че единия инжектор е 140 кинта. Доволен съм от вървежа и разхода но когато карам без газ или с малко ( за педала става въпрос ) придърпва. Иначе и мойте "цъкат" доста но мислих, че са всичките и че е нормално защото съм виждал и други такива

Maлко неща имат значение, принципно при повечето газови може да се ползват наи различни реики, стига да се съблюдават съпротивленията на бубинките да не са с големи разлики при различните реики. При някои на самата реика има датчици я за темп. я за налягане това също трябва да се види. Но тва че е примерно ГИ ренцо не значи че работи само с неговите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че пропускате няколко важни вапроса преди смяната на стержъните ...А именно защо ???Причините са няколко1 - Кофти или задрастен филтър преди рейката следователно пълни реиката с графит и износването на стержъна става в пъти повече 2- не добре стоплено гориво а именно течна фаза замразва цялата реика и не може да функционира правилно резултата е сащия тракане или счупване на пружинката 3 - След като се направи ремонт на реиката тя тряабва да се калибрира всички инжектори да работят равномерно В случаи на кофти регулирана реика или не регулирана е възможно двигатела да не работи правелно говорим за притрисания , не вървеж , трудна регулировка в някои случаи вобще никаква и още куп проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А споменах ли че на моя сивик 1 дюза кейхин по цена на хонда е 560$ демек 4*560$ =2240$ към 3100лв :)27 06164-PDN-J00 INJECTOR SET, FUEL ALL 4 $563.98

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е баце аз по хубави от кеихински реики не сам виждал ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че пропускате няколко важни вапроса преди смяната на стержъните ...А именно защо ???Причините са няколко1 - Кофти или задрастен филтър преди рейката следователно пълни реиката с графит и износването на стержъна става в пъти повече 2- не добре стоплено гориво а именно течна фаза замразва цялата реика и не може да функционира правилно резултата е сащия тракане или счупване на пружинката 3 - След като се направи ремонт на реиката тя тряабва да се калибрира всички инжектори да работят равномерно В случаи на кофти регулирана реика или не регулирана е възможно двигатела да не работи правелно говорим за притрисания , не вървеж , трудна регулировка в някои случаи вобще никаква и още куп проблеми

Колега, прав си за претрисането, но понеже от доста време си ми претриса на газ, още преди да започне да "щрака" инжектора мислех че е нещо по запалителната система (може и тя да е) , тааа каде може да се направи такова калибриране, кажи някой сервиз :)а вървене и разход са супер, но на ниски обороти претриса.иначе филтрите са си ми добре, вътре имаше съвсем малко графит и мърсотия но мисля че е нормално, май просто си и дойде време на рейката (30 000км), може и да греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бихте ли казали как се проверяват/сменят тия инжектори

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А споменах ли че на моя сивик 1 дюза кейхин по цена на хонда е 560$ демек 4*560$ =2240$ към 3100лв :)27 06164-PDN-J00 INJECTOR SET, FUEL ALL 4 $563.98

ее де пише че 560 долара струват всички "инжектори комплект ,всички 4 - 563.98 долара не че са малко ама са по малко то 2240 де :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...