jimtoni 0 #1 Публикувано 18 Юни, 2011 Колеги, възможно ли е да има проблем с клапаните и за това да не работи добре мотора (преъсва) ,напрмер да не отваря или затваря добре и това да е причината за лошата работа на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 18 Юни, 2011 Възможно е - скоро регулирал ли си ги? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimtoni 0 #3 Отговорено 18 Юни, 2011 Възможно е - скоро регулирал ли си ги? Не, това не съм го правил, а знаете ли колко трябва да е луфта на смукателни и испусктелни .При мен са по 4 на цилиндир,2 смукателни и 2 испускателни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #4 Отговорено 18 Юни, 2011 Дай номера на мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #5 Отговорено 18 Юни, 2011 Измери компресията! Ако е еднаква на четирите цилиндара,прекъсва от нещо друго.Все пак едно профилактично регулиране не вреди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TaNo 7 #6 Отговорено 18 Юни, 2011 защо не разгледаш свещи, кабели. Нещо базикано ли е по колата или изведнаж ти е направила проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 18 Юни, 2011 Тя мое да прекинва и от фазата на луната на базата на земното положение на съизмерено от Юпитер по случай случката От клапани да прекъсва трудно. Пък и тя ще бачка като фуражомелачката на село. Виж отвърти една свещ и ако е черна- смяна. Газ има ли? Реглаж си направи на клапаните, ама напиши най-после какъв е да ти каже някой хлабините. Ако не е свещи продължваш- гледаш кабели, бобина, комутатор, дистр капачка и т.н. докато хванеш дерта какъв е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimtoni 0 #8 Отговорено 19 Юни, 2011 (Редактирано) Колеги, знаете ли какво е растянието на клапаните ,смукателни,испускателни , за мотор D16Y7 civic Редактирано 19 Юни, 2011 от jimtoni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #9 Отговорено 20 Юни, 2011 Епа знаем .. 0.18- 0.22 мм- смукателни 0.23- 0.27мм-изпускателниТова е при студен двигател .. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GudJeff 1 #10 Отговорено 2 Юли, 2011 а за d15z6 какви са , някой знае ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #11 Отговорено 2 Юли, 2011 абсолютно същите колега и за д15б2 пак така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GudJeff 1 #12 Отговорено 2 Юли, 2011 абсолютно същите колега и за д15б2 пак таказа D-серията са еднакви така ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 2 Юли, 2011 Не ,на двуваловите Д- серии са други хлабините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #14 Отговорено 2 Юли, 2011 Колега сподели направи ли реглажа и оправи ли проблема. При мен с Д14-ката имаше такъв проблем и след реглажа хондето стана друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xak3p40 0 #15 Отговорено 23 Май, 2017 Колеги, възможно ли е от пренатегнати изпускателни клапани колата да вдига температура в топлите месеци САМО на дълъг път. В града перката си включва и охлажда нормално. П.С. Пиша в тази тема, защото темата за реглажа на клапаните е заключена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове