tro6evo 1 #1 Публикувано 17 Юни, 2011 Здравейте колеги , някой би ли ми отговорил от какво пуши хонделата ?Когато я карам нормално или само си я форсирам до 2 и 500 макс 3000 оборота е добре , обаче нагоре почва да изкарва сив пушек ... и така след известно време утихва и се нормализира .. Бях питал този дето ми прави колата от какво е ... и ми каза категорично че са сигменти , а един друг познат каза че ако пуши постоянно ( от самото палене докато не я изгася ) тогава са сигменти ,а ако е така както при мен в момента само над 3000 оборота тогава можеби са флошки .. Ще ви помоля ако някой знае за какво става въпрос да тегли по едно изречение тъй като не разбирам много и нямам представа кой прав , кой крив .. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 17 Юни, 2011 Сегменти много рядко е от гумичките на клапаните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #3 Отговорено 17 Юни, 2011 Сигурен ли си че не пуши през цялото време на работа?Накарай някои да кара след теб и тогава ще разбереш окончателно По принцип и моята като взе да пуши си мислех че е отвреме на време защото не го виждах добре в огледалото Незнам как е при теб но вземели да пуши си за сегменти,не се залъгваи с гумички и тем подобни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksander bachev 2 #4 Отговорено 17 Юни, 2011 Така, както го описваш си е за нови сегменти! А сигурен ли си, че изгар бензина изцяло? Може и от него да пуши. Това ще го разбереш, докато пуши след 3000 оборота от пушака, ако ти люти на очите, значи не изгаря изцяло бензина! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 17 Юни, 2011 Ако ти пада нивото на маслото значи го гори. А как ти е рахода на гориво? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 17 Юни, 2011 Така, както го описваш си е за нови сегменти! А сигурен ли си, че изгар бензина изцяло? Може и от него да пуши. Това ще го разбереш, докато пуши след 3000 оборота от пушака, ако ти люти на очите, значи не изгаря изцяло бензина! А ако изгаря бензина, ама в газовете има изгоряло масло, дали пак не люти на очите??? А нагарът от кюнците на вкус как трябва да е??? Извинявай,колега, но все пак пишеш в раздел Технически въпроси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 17 Юни, 2011 (Редактирано) А нагара в кюнеца не трябва да е мазен. Правиш с пръст една клзмичка на ауспуха и после си го разтъркваш по пръстите. Ако има масло си показва Редактирано 17 Юни, 2011 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #8 Отговорено 18 Юни, 2011 Ако проблема е в смесите и/или запалването и няма хубаво изгаряне пушека е черен, когато е сив значи гори масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksander bachev 2 #9 Отговорено 18 Юни, 2011 Така, както го описваш си е за нови сегменти! А сигурен ли си, че изгар бензина изцяло? Може и от него да пуши. Това ще го разбереш, докато пуши след 3000 оборота от пушака, ако ти люти на очите, значи не изгаря изцяло бензина! А ако изгаря бензина, ама в газовете има изгоряло масло, дали пак не люти на очите??? А нагарът от кюнците на вкус как трябва да е??? Извинявай,колега, но все пак пишеш в раздел Технически въпроси. Ако има в газовете масло, а изгаря бензина няма да ти люти на очите, а само ще мирише на масло и ще излиза син пламък. А ако е от бензина, т.е. не го изгаря люти на очите!!! Това не е шега, а стар трик от едно време останал, показван ми е от стари майстори.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #10 Отговорено 18 Юни, 2011 Така, както го описваш си е за нови сегменти! А сигурен ли си, че изгар бензина изцяло? Може и от него да пуши. Това ще го разбереш, докато пуши след 3000 оборота от пушака, ако ти люти на очите, значи не изгаря изцяло бензина! А ако изгаря бензина, ама в газовете има изгоряло масло, дали пак не люти на очите??? А нагарът от кюнците на вкус как трябва да е??? Извинявай,колега, но все пак пишеш в раздел Технически въпроси. Ако има в газовете масло, а изгаря бензина няма да ти люти на очите, а само ще мирише на масло и ще излиза син пламък. А ако е от бензина, т.е. не го изгаря люти на очите!!! Това не е шега, а стар трик от едно време останал, показван ми е от стари майстори.... Чак пък син пламък - кажи какво е това масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 18 Юни, 2011 Ако има в газовете масло, а изгаря бензина няма да ти люти на очите, а само ще мирише на масло и ще излиза син пламък. А ако е от бензина, т.е. не го изгаря люти на очите!!! Това не е шега, а стар трик от едно време останал, показван ми е от стари майстори....Това на коя кола? Единственото постоянно нещо е промяната!В кой век живеем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tro6evo 1 #12 Отговорено 18 Юни, 2011 (Редактирано) На маслото нивото пада .... апък иначе разхода си е уж нормален 8/100 градско може и 9 .. макар че ми се вижда малко по голям заради цените най вероятно И Благодаря на всички за отговорите ! Явно няма как да подмина сигментите мислех че може да се отърва с нещо по леко ся най добре да го карам докат не му разкажа играта и към следващия Редактирано 18 Юни, 2011 от tro6evo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #13 Отговорено 19 Юни, 2011 А м/у смените колко доливаш и с какво масло си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tro6evo 1 #14 Отговорено 19 Юни, 2011 с РЕПСОЛ иначе от както съм го сменил сум долял максимум 1 литър за 4500 км , но не съм пак много сигурен за километрите .. то ми изгори най много като ходих до сливн и обратно .. отиване - връщане и с разходките след това за 500 км ми е изгорило от почти максимум до 1 капка на щеката , Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове