mupk0 3 #1 Публикувано 10 Юни, 2011 Извинявам се ,ако има такава тема,но с търсачката не открих нищо конкретно.Идеята е колата да е икономична и да върви добре на газ.Не се гони някво ускорение или нещо друго.За предпочитане да е нещо моно или здрав карбуратор.Има вариянт и за инжекцион.Просто обмислям покупката на такава кола и се чудех на кой мотор най-добре му понася газ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #2 Отговорено 11 Юни, 2011 d15b2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #3 Отговорено 11 Юни, 2011 d15b2 втори глас Най-добре се връзва комбинацията моно с обикновена газова - правилно си са насочил. Това е двигателят с моното. Няма ядове и е най-евтиният вариант за теб, щом не гониш нищо. Карбуратор на газ, повярвай ми, не искаш да караш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 11 Юни, 2011 От моно и газ по хубаво няма, за карбуратор забрави, аз не ги познавам кои мотори са моно но колегите преди мен са те насочили. Така че вече знаеш какво да търсиш, с инжекциите е малко по сложно и по проблемно с газта, наи малкото от възможноста да се запушат дюзи, а при моното е песен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lukov 11 #5 Отговорено 11 Юни, 2011 От опит, D14A3/4, пак същите 90 коня само дето е с 10-15Нм повече от D15B2, и е пълна инжекция, с обикновенно газово(с плочка). Дори и зимата си пали на газ без проблеми на студено. Около 50 000км на газ и никакви проблеми. По магистралата Варна-Шумен(96км), със скорост 120-130 (ни повече ни помалко) 7,2 литра газ, ако се настъпва колкото може (на 4-та) стига до около 11/100. Градско във Варна 200-240км с 20 литра газ. Успех в избора и покупката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mupk0 3 #6 Отговорено 11 Юни, 2011 Благодаря много.Относно колегата за карбураторните коли...в момента карам такава и точно заради него искам да я махна.Вярно че е VW,но проблема явно е същият като при вашите коли.Сега остана да си намеря подходящата кола.Благодаря за помоща.Ще се оглеждам за моното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #7 Отговорено 11 Юни, 2011 Абе има си спецялен за ГАЗ D16B5 и други които в момента не ги знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 11 Юни, 2011 Моното става. Удачен вариант е. Като си му сложиш ламбда контрол и аванс процесор/ евентуално/ ще си доволен. Че прай ядове прави. В момента едната ни кола е д13б2 с дуал карб от д14а1 и газово с 2 плочки. И при -15 си пали на газ и си върви повече от доволно. Разход- 7-8/100 зависи от доста неща. Пък и аз не карам културно. В стоков вариант д13ката пак е добре. Важното е да я превключваш на около 400км за 2-3 на бензин да продуха от боклуците и си караш. Немските, руските и японските карбове нямат база за сравнение, пък и всичко зависи от настройката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
x-ray 0 #9 Отговорено 12 Юни, 2011 d15b2 познавам едно момче което вече му е навартял повече от 100 хил.км. и няма проблем сменя си консумативите на време свещите на 10-15 хил. км и няма никакви проблеми пали и варви на газ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #10 Отговорено 12 Юни, 2011 D15b2-моното се е утепало за газ чак си го проси като почне да си прави добре известните магарии .за карбуратора когато е топло май е по добре от моното но ако е зима, както един колега беше казал "повярвай ми, не искаш да караш" не че е чак такъв голям проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #11 Отговорено 12 Юни, 2011 При карба има една клапа, която като е студена те си регулират да си смуче от при изпускателя, не както моното и пълната да смуче просто не от отвънка. И тя като си смуче топъл въздух няма яд. Зимата, като дойде ще направя едно клипче как пали на -15 кола на газ с карбуратор. Ако някой има хладилна камера и иска по-рано доказателство вкарваме за 4 часа колата на -18, взлизам после и паля Важото е читава настройка на газта и да не изменяш типа захранване. Ако е инжекция пляскаш за ок 800 кинта едно ГИ и не ти дреме. Ако е моно- ЛК и АП. При карба- плочка и готово. Иначе се получава един гаден сбирщайн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове