Jump to content
Doomwisher

Вдигнах 11-12000 оборота ...

Recommended Posts

Ами 400 метра драг с/у чипосано GSi, от 3-та при 8500 оборта на 2-ра и стрелката отиде на майната си ... и се нервя на шортшифтера си, ама аз съм си виновен! Двигателя започна да не държи обороти, но се прибрах леко леко до гаража, не сме отворили двигателя, но за сега разбрахме че 4-те клапана на 3-ти цилиндър са заминали... утре ще се отвори мотора като цяло да се види... забавното е че от 1-ва на 2-ра късам тампон на двигателя и от доло на генерацията и се получи брутален въртеж на гуми :lol: ... и това всичко се случва в един рън! Иначе мотора няма никакви течове и всичко си изглежда перфектно, даже като се прибирах се държа много прилично с изключение на звука на заминалите клапани!Има ли някой на когото му се е случвало нещо подобно, да сподели какво да очаквам и т.н. ще съм ви много благодарен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12000 оборота си е страшно число освен ако не караш мотор ХОНДА :rolleyes: . Сори за оффа колега просто ми дожаля за тази Ц4-ка и ми се ще да си се излъгал или пък уреда да не е показал правилно оборотите .На това би завидял дори "Type R"-ски двигател :blink: . Дано да няма сериозни щети и някой по компетентен да изкаже мнениe. А скоростната кутия как е ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ограничителят на колко е, 13000 ?

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е хакнал 2ра вместо 4та скорост какъв ограничител да има тогава :rolleyes: Дано няма последици пожелавам скорошно оправяне на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не казвай, че си се пускал на ГАЗ?! :ph34r::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам газово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12000 оборота си е страшно число освен ако не караш мотор ХОНДА :rolleyes: . Сори за оффа колега просто ми дожаля за тази Ц4-ка и ми се ще да си се излъгал или пък уреда да не е показал правилно оборотите .На това би завидял дори "Type R"-ски двигател :blink: . Дано да няма сериозни щети и някой по компетентен да изкаже мнениe. А скоростната кутия как е ?

Скоростната кутия си е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен беха надрани леко ризите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш уникална кутия, как е издържала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам обаче съм голям късметлия, имам само 2 клапана за смята и един тампон на двигателя, който се скъса от големия удар като фкарах от 1ва на 2ра. И момчето с което се гоних с GSi-то беше в шок от здравината на двигателя ... преди да вдигнем капака ми каза че сигурно всички гарнитури са се пръснали (незнаейки че са метални) и каза че ако нещо подобно му се бе случило на Астрата щеше да е дроб ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защо си мисля че Гси-то и то е с метална гарнитура. ИЗкарал си късмет според мен ;) с мотора. А За кутията ДА НА ТОЗИ ТИП ДВИГАТЕЛИ КУТИИТЕ СА Уникално ЗДРави НЕслучаино са по 800-1200 лв (втора ръка).

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали гси-то е с метална гарнитура,но на мои приятел му се случи такава случка на гси-то,от 2-ра вкара 1-ва и се наложи да хвърли мотора.Радвам се за колегата че няма големи поражения по мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигнах 11-12000 оборота

Не, не си.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Оказа се че имам и други криви клапани и реших да сменя всички изпускателни наведнъж. Всмукателните не са пострадали тъй като са с 2 пружинки и при тях не се е получил летеж.

 

Ето ги старите клапани:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Ето ги и новите, на тях е гравирано Made in Japan (може малко да вдигне копресията :lol:) и се надявам да са надеждни!Публикувано изображениеПубликувано изображение

Публикувано изображение

 

Както виждате и главата е запилена леко и довечера ще се сглабя мотора и да се надяваме че всичко ще е ок! :)

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано и да внимаваш в бъдеще. Ако трябва се поупражнявай на някоя страра писта и като се пускаш с него не мисли за това. Тези 15 сек трябва да се чувстваш свободен и с бистър ум. А това на кой калника ще е пред другия не е толкова важно :cool: Важното е усещането за адреналин и чувството за свобода. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Всмукателните не са пострадали тъй като са с 2 пружинки и при тях не се е получил летеж....Както виждате и главата е запилена леко и довечера ще се сглабя мотора и да се надяваме че всичко ще е ок! :)

Принципно те съветвам да смениш и всички пружини, защото дори двойните пружини на всмукателите не е гаранция че не са пострадали, макар и да не го виждаш с просто око.За тези на изпускателните пък е 1000% задължително да сложиш нови ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, как точно са пострадали тия пружини? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам пружинките как са , но водачите дали са ок ,буталата?ангренажния ремък беше ли на белези

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам пружинките как са , но водачите дали са ок ,буталата?ангренажния ремък беше ли на белези

Всичко си е ок. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

късметлия си ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, как точно са пострадали тия пружини? :rolleyes:

Принципно не са правени да държат до 12 000 оборота, още повече че не са и първа младост.От умората и шоковия удар, може да се съберат(тъй като с времето сапоумекнали) или дори да се спука някоя и при следващото по-сериозно натоварване да се счупи.Всичко това го казвам от опит ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май няма да спра да се убеждавам, че хондите са адски здрави коли. Не че не знам де Публикувано изображение

Колега малко и късмет си изкарал. Дано за вбъдеще да не правиш подобни грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя как е влезнала тая втора :blink: при мен при старт от първа ако съм над 7200-7300 оборота втората изобщо не ще да влезе. А от трета на втора при 7200 никога няма да влезе, но това предполагам се дължи на това че кутията на д15-ката е по-кофти. Между другото припасване на клапани ще правиш ли? Аз бих сменил водачите с бронзови Supertech Valve Guides Не знам за б18-ката как е, но за д15 водачите които могат да се намерят в БГ са скапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъките продължават сега главата е перфектна ама лагерите се чуха от доло ... :angry: явно съм прибързал с радоста си ... ей сега филма започва!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:( Нищо де. Всяко зло за добро, ще направиш един качествен билд all motor :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблемите ще започнат един по един да се появяват си мисля, но дано е само това

Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеделник чак ще се отваря мотора. Я кажете мислите ли че вала ще е надран? И предложете от сега какви лагери да слагам които са доказани! Колата след като излезе от ремонт ще се кара леко докато е в разработка и след това отново ще има бой до дупка .... и шорта ще го уволня !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Я кажете виждали ли сте нещо подобно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да, на д16-ка карана без (със изключително малко) масло. :) Съвет - маани се с тия АЦЛ-и, вземи си качествено японско тайхо, но повечето лагери, които се продават са т.нар "усреднени", така че преди това си замери с микромер шийките на коляновия вал (и евентуално отвора на биелата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тия лагери са им пораснали уши :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво става с колата, оправи ли я?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...