v1k7or 34 #1 Публикувано 7 Юни, 2011 Колеги ще пасне ли изп. колектор от а9 (4-2-1) на д16у7 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #2 Отговорено 7 Юни, 2011 Защо се занимаваш с глупости, а не си купиш един "спортен" изпускател 4-2-1 ? 2 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReSPecT 121 #3 Отговорено 7 Юни, 2011 Защото колегата може да не е реисър а да му е пукнат колектора и да иска да си го смени отговора на въпроса ти колега е да става колектора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #4 Отговорено 7 Юни, 2011 Да се обзаложим ли с каква цел е въпроса? Другото, е че като махнеш на у7 заводския колектор - оставаш и без катализатор. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #5 Отговорено 7 Юни, 2011 Ами то аз катализатор си нямам и сега, може би искаш да кажеш без ламбда сонда, но и този проблем може да се оправи не бери грижа.Другото е, че в момента не ми се дават 200 кинта за колектор и предпочитам на първо време да си сложа 4-2-1 от някой хондов мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #6 Отговорено 7 Юни, 2011 С какъв колектор си сега и каква ти е целта по принцип? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #7 Отговорено 7 Юни, 2011 В момента съм със стоковия си 4-1, който е под всякаква критика.Целта е леко засилване, като ще сменям и цялата генерация не само колектора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #8 Отговорено 7 Юни, 2011 По-принцип 4-1 е перфектният вариант...стига да не е стоков. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #9 Отговорено 7 Юни, 2011 По нататък ще мислим друг вариант, просто в момента бюджета е ограничен доста и се опитвам да се побера в него То като има пари всеки знае кое е хубавото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #10 Отговорено 7 Юни, 2011 Направо ти го казвам отсега да си знаеш , няма да се засилиш почти никак с колектор и генерация. Ако имаш за какво друго сностно да ги похарчиш тея пари по добре ги дай там . Иначе смениш ли само това оставаш недоволен смятайки ,че колата ще хвръкне едва ли не и почваш да наливаш още пари за други работи . Карай си със стоковия щом нямаш лев както каза ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #11 Отговорено 8 Юни, 2011 (Редактирано) В момента съм със стоковия си 4-1, който е под всякаква критика.Целта е леко засилване, като ще сменям и цялата генерация не само колектора.Ами щом си със стоковия, значи си с катализатор. Това под четворката е катализатора !!! С 4-2-1 от а9 нищо няма да спечелиш. Интервенцията е абсолютно излишна.п.п. А ето така е отговорил хондю на един друг колега в един друг форум, който също иска да слага такъв колектор."Хубаво е да знаеш, че изп. колектор от двуваловата Д-серия какъвто искаш да слагаш има разминаване в портовете около 2-3 мм с едноваловата Д-серия. Ако искаш да работи добре трябва да портваш колектора.Иначе захвата му е стандартен за Д-серия и може да се монтира, но имай предвид горното." Редактирано 8 Юни, 2011 от rulemaker 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #12 Отговорено 8 Юни, 2011 Темата почна да отива във съвсем друга насока и почна всеки да размишлява какво щяло да стане какво нямало да стане.Абе хора научете се да отговаряте на това, което ви пита човек.Досега се изписаха 1 тон глупости и добре, че само 1 колега в началото ми отговори на въпроса, който му бях задал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #13 Отговорено 8 Юни, 2011 Отговора, е че НЯМА да стане без преправяне, а и като цяло е излишно ! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #14 Отговорено 8 Юни, 2011 Щом казваш, ще пробвам и ще видя, като не стане ще кажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #15 Отговорено 8 Юни, 2011 Ами щом hondю го казва, че не пасва без преправяне, значи е така. А за липсата на ефект е ясно и на децата във 2-ри клас. Наистина недей да си харчиш парите за глупости, събери още някой лев и си вземи "спортен" колектор. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1k7or 34 #16 Отговорено 8 Юни, 2011 Портовете на у7 на колко са ? Не са ли на 42 мм ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #17 Отговорено 9 Декември, 2012 Колеги, има ли разлика в портовете на d16y7 и d16z6, защото смених оригиналния на y7 с такъв ot z6, поради сериозна пукнатина, и се нещо вади гаден звук! Незнам дали да не си търся от d16Y3? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kucata.meduza 37 #18 Отговорено 10 Декември, 2012 За разликата в портовете: -ако питаш дали се разминават (както примерно е писано по-нагоре в темата за колектор от А9 на У7) : НЕ; -ако питаш дали на Z6 са с различен диаметър: не знам, това трябваше да го видиш при смяната на колектора, но ако имат разлика в диаметъра предполагам, че ще е в плюс на Z6-цата.За гадния звук ми идва на ум да си провериш връзката и гарнитурите по изпускателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #19 Отговорено 23 Декември, 2012 Колеги, а колектор от кой мотор, се най-много се доближава до стоковия, може би от D16y3, d15b7, това са само мой предположения, тъй като те най-се доближават като мощност!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #20 Отговорено 24 Декември, 2012 Колеги, а колектор от кой мотор, се най-много се доближава до стоковия, може би от D16y3, d15b7, това са само мой предположения, тъй като те най-се доближават като мощност!?А може би и D16W1, който се монтира на HR-V? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smoky 18 #21 Отговорено 24 Декември, 2012 При смяна на сток колектора на Д14 със спортен 4-2-1 каква гарнитура ми трябва? Пасва ли към генерацията без преправяне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #22 Отговорено 24 Декември, 2012 Пасва 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #23 Отговорено 5 Януари, 2013 Колеги, а колектор от кой мотор, се най-много се доближава до стоковия, може би от D16y3, d15b7, това са само мой предположения, тъй като те най-се доближават като мощност!?А може би и D16W1, който се монтира на HR-V? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #24 Отговорено 5 Януари, 2013 (Редактирано) D16W-серията е след 2000г( или след 2001, не съм много сигурен...)... Там май има малко не съответствия спрямо Д серията от 1992 до 2000Какво ще рече " най-много се доближава до стоковия"??? Кой е тоя стоков? 4-2-1 са май само в-теците и двувалките. За фабрично оборудване става дума. D16y3 и d15b7 са 4-1... Редактирано 5 Януари, 2013 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic_6gen 7 #25 Отговорено 6 Януари, 2013 (Редактирано) D16W-серията е след 2000г( или след 2001, не съм много сигурен...)... Там май има малко не съответствия спрямо Д серията от 1992 до 2000Какво ще рече " най-много се доближава до стоковия"??? Кой е тоя стоков? 4-2-1 са май само в-теците и двувалките. За фабрично оборудване става дума. D16y3 и d15b7 са 4-1...Стоковия колега, е 4-1 с катализатора на D16y7! A D16w1 започва от 99г.Мисълта ми е, има ли колектор който да е съшия като на d16y7, само, че без катализатор? Редактирано 6 Януари, 2013 от Civic_6gen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaks 101 #26 Отговорено 6 Януари, 2013 (Редактирано) да колега на d15b7 Редактирано 6 Януари, 2013 от mitaks Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове