Jump to content

Recommended Posts

не знам питане или оплакване е това но, преди около 2000 км ми светна чека- ламбда смених я с BERU (дават и уж 50 000км)ама таратанци вчера светна пак чека и компа пак каза ламбда и EАCV (абе тва за празния ход) след сваляне на акумолатора всичко се изчисти но при едно по продължително каране или при едно изрязване чека пак светва и кода е вече само ламбда. сървис мануала за EACV-то казват че с мултицед трябва да е между 8 и 15 ома - мойто е 14ома- така че за сега я оставяме тая тема(въпреки че оборотите са нестабилни понякога). така та за ламбдата - мерих я отново както казват във мануала - загряваш мотора бодеш едната щека във ламбдата (мойта е едножилна) а другата на маса задържаш 10-тина секунди на 4000 оборота и напрежението трябва да ти е над 0,6 волта а като върнеш газта да е под 0,4 - само че при мен е почти обратното - задържам 4к оборота и напрежението спада до 0,1-0,15 и след пъскане на газта рязко се вдига до 0,6 и после бавно бавно почва да спада. какво да правя не ми се дават 280 лева за оригинална NGK с каквато я дават, а и между другото съм забелязал че като я понастъпя почва да мирише на изгорели газове във купето но само при отворени прозорци което не мога да го схвана - някъде отпред при изпускателите ли да е пукнато или да е задръстено нещо че за 2к километра се скапа ламбдата макар и беру ! шах съм !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз не можах да се справя с този проблем и затова си сложих газова уредба. Всичко затихна, а разхода е плюс 1 литър.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май май тва ше е решението ! за газовото чакам лев да събера ама тия газове в купето ще ги мъча...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EАCV по принцип се чисти а не се мери там му е основния проблем но май са ти пробутали ментелива сонда. И с газова да си е добре да ти работи ламбда сондата ако не слагаш съпротивления(емулатори)на инжекторите компа ще ти работи в сервизен режим и не я гледа тогава е все тая дали имаш ламбда сонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

EАCV по принцип се чисти а не се мери там му е основния проблем но май са ти пробутали ментелива сонда. И с газова да си е добре да ти работи ламбда сондата ако не слагаш съпротивления(емулатори)на инжекторите компа ще ти работи в сервизен режим и не я гледа тогава е все тая дали имаш ламбда сонда.

аз го чистих еакж-то преди половин година ама и го мернах щото както казах така са казали от хонда... но мани го това. чета из форума за контроли, емулатори и така нататък но за комбинация - неработеща ламбда и обикновено газово без емулатори и ламбда контроли можеш ли да ми разясниш как ще стои "хавата" ? Редактирано от Richi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре я изключи тая ламбда. с 2 релета ти прекъсват дюзите и силно ти препоръчвам да прекъсваш бензиновата помпа(след мейн релето) та то било и само затова ако я забравиш с прекалено малко бензин да не ти изгори(по добре я дръж с повече бензин).И още по добре искай ключ с който не може да се пали на газ за да не се изкушаваш ;) че зимата ще го закъсаш яко.Плочката се слага на маркуча (след въздушния филтър)Общо взето е това тоя двигател си плаче за газова но не забравяй да регулираш клапаните по често и няма да имаш проблеми. Ако превключиш от газ на бензин без да я гасиш прекъсвача ще се пуска на 3500 или 3000 оборота(според годината на колата)Намери газаджии който не слагат за първи път газова на хонда, има тънкости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен периодично ми светва гадната жълта лампа. В началото махах клемата на акумулатора и се оправяше временно, а сега карам така и забелязах, че след по-дълго каране гасне сама, след това отново светва когато сама реши, но иначе няма никакви други проблеми с автомобила. Забравих да спомена, че съм с газов инжекцион. Но все пак трябва да направя нещо по въпроса, защото предполагам, че в бъдеще ще имам ядове с това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен периодично ми светва гадната жълта лампа

тя ти светва ама знаеш ли дали е ламбда или някой друг датчик (шот моя комп си има диод и по мигането виждам кода на грешката, или другия вариант който не мие ясен е дето праят тай че чека да мига вместо диода когато няма такъв).а за газовото - само не мога да си представя как плочката ще е в маркуча след филтъра. ако имаш снимков материал прати да видя. в Бургас има две газаджийски фирми дето ги хвалят и се надявам че поне една от двете има опит с хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах предвид в маркуча а точно след него. Виждах едно изпълнение на плочка над дроселавата клапа вътре в черната кутия не знам как се казва(може би интейк, маркуча с газта влизаше през една дупка която дори не беше оплътнена) и се оказва че на свободен ход взима въздух и газ преди плочката(тоест посоката на газта се обръща :D ), момчето се оплакваше че не е успяло да си оправи свободния ход и махнал газовата. Тази глупост имах предвид да не се прави, идеята е по принцип е добра ако беше например голф но за хонда е голяма грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да е грешка,моята плочка точно там съм я заврял даже се продават готови за сивик Д15б2 ,дупките съм ги уплътнил,празните обороти са супер.Според мен колкото по близо до дросела толкова по добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно проблема може да не е ламбдата а в бензина :dry: Имах подобен проблем на едно БМВ - 4 ламбди за 1 седмица докато един пич не ми каза да сипвам само 95 от Лукойл и взе че се оправи. Дали наистина е от бензина, дали просто ламбдите са били дефектни(макар и оригинални)не знам, но 40 000км докато продадох колата проблеми не съм имал. ;) П.с.: Има и друг вариант, гарнитурата между колектора и тръбата към първото гърне да е изгоряла и да смуче въздух от там и да лъже ламбдата. Принципно силно ме съмнява но може да я смениш профилактично, нито е скъпа нито се сменя трудно. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.с.: Има и друг вариант, гарнитурата между колектора и тръбата към първото гърне да е изгоряла и да смуче въздух от там и да лъже ламбдата. Принципно силно ме съмнява но може да я смениш профилактично, нито е скъпа нито се сменя трудно. ;)

може и да има нешо такова и от там да ми фърля газове в купето като я настъпя. само ме съмнява да намеря гарнитура за там май май направо ще търся колектори със и тръбата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имам същият проблем с ламбда сондата. Смених я с чисто нова, нулирах грешките като махнах клемата на акумулатора. Изрязах я малко повече и лапмпата пак си светна. А диода мига "единица", т.е. oxygen sensor....Убеден съм че гарнитурата на колектора уплътнява перфектно.Къде да търся проблема? Бушон, кабели, PC?

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз имам същият проблем с ламбда сондата.

незнам колега.като за начало я замери .незнам какъв ти е мотора но за д15б2 съм описал как става (предполагам че за D16А6,D16А9,D16Z2 ако имат едножилна е по същия начин щото в моя сървис мануал за кончерто няма разлика за 1,5 и 1,6 в меренето а тези всичките мотори се слагат на кончерто)та след като я замериш ще видиш поне какви стойности ти дава щото ако всичко е наред значи проблема е между еку-то и нея или самото еку,.(някой казват че от кофти масло, кофти свещи също бъркала показанията ама аз лично мойте не съм ги гледал какъв цвят са) аз вчера си взех от един съфорумец употребявана ламбда и от вчера до днеска не съм спрял да я ръчкам и за сега не свети (след 2 000 км ще видим - колкото изкара "новата" стара). а ти каква си беше купил преди това и какви пари (beru, bosch, ngk и така нататък) ! Редактирано от Richi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да е грешка,моята плочка точно там съм я заврял даже се продават готови за сивик Д15б2 ,дупките съм ги уплътнил,празните обороти са супер.Според мен колкото по близо до дросела толкова по добре.

Имам такава(по стечение на обстоятелствата) и я сложих за опит, ламбда контрола отваряше на над 200 стъпки на свободен ход и докато се затвореше на около 100 при подаване на газ минаваше доста време дотогава се давеше с газ, и момочето от което взех моното каза че е имало големи проблеми с тихите обороти докато не сменило изпарителя с някакъв друг. Може би има начин да се излъже но за мен си е грешка(заради свободния ход) въздуха трябва да минава през плочката винаги(предполагам знаеш че EАCV взима въздух или в случая и газ отстрани на черната кутия а не през дросела)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ок. Открих какъв е проблемът при мен.Буксата на ламбдата не е била плътно поставена.Сега всичко си работи перфектно :)

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...