Слави CR-V 488 #41 Отговорено 12 Юни, 2011 Ам нямаш много варианти тогава, или да го подкараш с 15/40 че да смъкне малко разсхода или тряя отваряш мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jacklooper 1 #42 Отговорено 12 Юни, 2011 колко струват нови сигменти и какво още друго трябва да се смени за да не лапа масло и дали ще се оправи де след смяната им Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #43 Отговорено 12 Юни, 2011 По-скоро аутодатата дава пък най-тъпата информация според мен. Дори по-добре че му е дал 6-ци, защото свещи 5-ци са за тигри, орли, д15ки, д13ки и така нататъка - това си е двулитров мотор и си иска малко по-студена свещ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #44 Отговорено 12 Юни, 2011 Както кажеш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #45 Отговорено 12 Юни, 2011 Привет.Праилно сте намерили поста за газовият инжекцион.Иначе засега няма финанси за такива ремонти, само ще сменя маслото с 15W-40. А за свещите просто така си купих машината от Англия.Тя поне може да видя да сменя тези дни. Само трябва да видя по книга какви ги дават.Иначе маслото го гори май на моменти.....Т.е преди май бях минал около 2000км и си беше в норма. После след 800-900 може би вече беше намаляло. Но пък от друга страна все си вкарвам машината под 1 навес. 1 път като погледна едва едва има на върха на шиша, като все е вкарана с напълно загрят двигател и съм го гледал след поне 1 ден. А следоще 1-2 карания пак така като го погледна почти стига до мин. Ясно не успява и цялото да се оттече....Сега е мноооого зле в завой ми пресвятка лампата за маслото за 2-3 сек Щях снощи да го сменям, но се разминахме с майстора.....Не знам дали си сменял маслото в този мотор,но до ти се стича маслото за ден,това е прекалено.Преди смяната вземи присадка за промивка на мотора.На нея е описано как се прилага.Направи го два пъти,може и да промие налепите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #46 Отговорено 14 Юни, 2011 Вече е сменено. Т.е не мога да я ползвам вече? Иначе това е идея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #47 Отговорено 14 Юни, 2011 А със свещите какво стана- има полза от файдата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #48 Отговорено 14 Юни, 2011 колко струват нови сигменти и какво още друго трябва да се смени за да не лапа масло и дали ще се оправи де след смяната имКолеги кажете цени за сегменти и горе долу цена за монтажа,че и мен ме интересува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #49 Отговорено 16 Юни, 2011 Амииии то тъкмо ги получих и имах ходене до Търново, та в мола си ги смених :д.Заредих след това на ОМВ и си хванах пътя но не усетих някакво кой знае какво вървене.Нв знам дали е от свещите или този път газта нещо (но досега колкото пъти съм зареждал на ОМВ си е вървяла добре машината). Не казвам, че е прекъсвала или глъхне или нещо такова, но нямаше и някакво осезаемо увеличаване на мощността, ако за това питате.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #50 Отговорено 19 Юни, 2011 Я не разбира. Затова пита и чете из нета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #51 Отговорено 19 Юни, 2011 Абе читав мотор масло не гори.Напиши колко масло за колко км. гори.За да пуши след теб не е от регулировката на гасата.Марката и типа на маслото също са от значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jacklooper 1 #52 Отговорено 20 Юни, 2011 Абе читав мотор масло не гори.Напиши колко масло за колко км. гори.За да пуши след теб не е от регулировката на гасата.Марката и типа на маслото също са от значение.Еми хубаво масло сложих немско 15 40 но пак го хапва резултат: от горната точка на щеката сега маслото е между двете точки за 300 км от които 200 изван градско с вкл. климатик на моменти но не постоянно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #53 Отговорено 20 Юни, 2011 Колкото и дане ти се иска си за сегменти Казвъм ти го от опит и безброи експерименти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jacklooper 1 #54 Отговорено 20 Юни, 2011 Колкото и дане ти се иска си за сегменти Казвъм ти го от опит и безброи експерименти И ти ли имаш црв , ако имаш инфо колко горе долу трябва да си приготвя за ремонта ще ти бъда благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #55 Отговорено 30 Септември, 2011 Колеги, зачетох се в тая тема и ми стана интересно, с какъв пробег и как трябва да е каран тоя двигател за да има проблем със сегменти? Все пак това е Хонда, дето без проблем би трябвало да изкара 500 000км. /изключвам, че е на газ де което за сегментите дори трябва да е предимство/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #56 Отговорено 30 Септември, 2011 Той двигателя без проблем си изкарва 500 хил.км. Проблемът идва от там че километражите са върнати и то с доста Също не се знае как са се грижили за нея Това е риска при кола втора ръка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Felix 13 #57 Отговорено 2 Октомври, 2011 (Редактирано) Ако мога да съм полезен ето едно линкче от колеги с описание и снимки на свещите и тяхното състояние според цвета им http://www.offroad-b...read.php?t=2252Колегата ти е казал много добре, къде можеш да погледнеш за подобни въпроси. И все пак няма да е лошо подобни теми да се копират като цяло и в този форум, за да не се налага препращането към чужди форуми. http://www.offroad-b...read.php?t=2252 Редактирано 2 Октомври, 2011 от Felix Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #58 Отговорено 18 Декември, 2011 И ти ли имаш црв , ако имаш инфо колко горе долу трябва да си приготвя за ремонта ще ти бъда благодаренЗдравей,да на CR-V-то, а и не само на него му зе запичат маслените сегменти, говоря от опит, карам CR-V 98, 128кс внос от Италия, което обяснява всичко. Та гореше ми 3 литра на 10000 км. ауспуха беше като на дизелов автомобил, от което аз пощурявам. Компресията беше 12 атм. на всички цилиндри. Смених гумички, на клапаните, почти да не кажа никаква промяна. отворих мотора и смених сегментите, паснах клапани, лек шлайф на главата, колкото за проверка и сега заспа. Просто маслените сегменти си им запичат. Сега ауспуха е абсолютно чист цвета си е на ламарината, което си е голям кеф за мен.та от към цени, говоря за мотор В20В3:сегменти Японски - 130 лвгарнитура на главата - 110гарнитура на всмукателен колектор - 20гарнитура на капака на главата - 20 левагарнитура на картер - 35 левашлайф на глава - 30 лвболтове глава - пише да се сменят 40 лв. на брой :blink: естествено не ги смених, но абсолютно задължително се скъсяват преди да се вложат повторно, иначе се разстягат опират в дъното на резбите и те лъже, че е стегната главата, но тя не е и започва да гори антифриз.труд, при мен си го правих сам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове