NesTea 96 #1 Публикувано 26 Май, 2011 (Редактирано) Та проблема е свързан със свещите(прекъсва двигателя на ниски обороти), на около 5000 км. са, след като ги извадих, две плуваха в масло целите. Почистих ги, сложих ги и след един ден пак започна да прекъсва колата, предполагам че пак са се омаслили или зацапали, а странната работа е, че не ми гори масло. Възможно ли е да е гарнитура на главата?забравих - двигателя е D13B2 Редактирано 26 Май, 2011 от IM_NesTea Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #2 Отговорено 26 Май, 2011 Виж си пръстените на свещите дето са на капака... Там другаде май няма от къде да влиза масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #3 Отговорено 26 Май, 2011 Пич, след като си ги изчистил от маслото ако мотора е спрял да прекъсва значи е от него. Решението нови О-пръстени на капака и си ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #4 Отговорено 26 Май, 2011 Взимаш силикон (300+) мажеш опръстените и си свиркаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #5 Отговорено 26 Май, 2011 Както казаха колегите най-вероятно е от О-пръстените, ако после пак прекъсва си виж кабелите за да не береш ядове като мен после.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #6 Отговорено 27 Май, 2011 (Редактирано) благодаря за съветите, само дето не разбрах къде точно се намират тези о-пръстени, ако може дайте снимка/картинка."respawn - оправя се като ги почистя, но след няколко часа работа пак прекъсвааа и да спомена че е за смяна на масло, даже пресрочих малко Редактирано 27 Май, 2011 от IM_NesTea Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miroslav_stoev 1 #7 Отговорено 27 Май, 2011 Махаш капака на клапаните и там където капака прави контакт с "цилиндрите" на свещите . 4 гумички са -сваляш почистваш с коресилин слагаш нови (по възможност) , ако не със силикон (300+ градуса) затваряш и това е . (ако го правиш със силикон изчакай 5-10 мин да дръпне малко преди да я запалиш ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #8 Отговорено 27 Май, 2011 а така! много благодаря!със силикон ще е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #9 Отговорено 31 Май, 2011 Пак прекъсва Като дам по-рязко газ от 1000 до 2500 оборота яко прекъсва, а като дам плавно газ, не прекъсва. Погледнах пак свещите, наред са си, остават кабелите, но и те са наред така като ги гледам. А незнам дали е от боклучливият ни бензин да ми се е запушил бензиновия филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #10 Отговорено 31 Май, 2011 Виж дистрибуторната капачка дали не е зацапана отвътре. Провери си и кабелите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #11 Отговорено 31 Май, 2011 Капачката е чиста, и всичко в нея. Кабелите са добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #12 Отговорено 31 Май, 2011 Те на външен вид са си окПробвай с кабели то друга кола,така е най лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #13 Отговорено 31 Май, 2011 Слагай нови свещи бе човек и почисти нагара на капачката !От маслото керамиката може да е пробила!Не са толкоз скъпи така че почваш от тях!Сменяш свещи после кабели и накрая бубина и комутатор!Последните две са си ебали майката ама са недоказуеми освен със смяна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове