Jump to content
.   .   .

Какво ще кажете за новия Инфоборд?

Recommended Posts

Карам с него вече 2-3 месеца,в началото имах някой проблеми но всичко вече е 6,за сега съм доволен а вие?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ЗдравейНаскоро си купих новия модел, и с настройките нямах никакви проблеми (ползвах стария модел, и настройките всъщност са си същите). Доволен съм от някои нови функции на цветния infoboard- например записки какво и кога трябва да се смени по автомобила; ограничител на скоростта; записване на всички данни за някакъв преход. Лично на мен са ми малко дребни цифрите за оборотите и температурата на двигателя, но като цяло съм доволен (инфоборда си върши работата, за която е създаден). Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A от къде си ги купувате тези инфобордове-цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от www.infobordbg.com там пише всичко,но преди да поръчаш провери дали става за твоята кола.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само двама ли караме с новите джижавки. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега го видях новия, изглежда добре. Колко струва, че никъде не видях в сайта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В саЙта има анкета,които е попълни получава 10% намаление,след като се попълни анкетата продължаваш поръчаЙ има и един код който след попълването на анкетата ти излиза на монитора,илад всички стъпки влизаш в количката(горе в десния ъгъл)и виждаш стоиноста на продукта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам новия, но стария върши супер добра работа вече трета година, не да правя реклама на колегите, но са си свършили много добре работата!Показва със достоверност среден разход, температури на входящ въздух, вътрешна температура, всичко което ти е нужно. Бих го препоръчал на всеки, вече трета година му се кефя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа.Жалко че не баца с ОБД 0...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам новия, но стария върши супер добра работа вече трета година, не да правя реклама на колегите, но са си свършили много добре работата!Показва със достоверност среден разход, температури на входящ въздух, вътрешна температура, всичко което ти е нужно. Бих го препоръчал на всеки, вече трета година му се кефя!

Благодаря, пуснали сме от тези промоция до изчерпване на количествата. Имахме останали бройки които пазехме ако на някой случайно му даде дефект, но не се наложи за щастие :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлага ли се infoboard за CRX 2gen Non-OBD?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддържаме само коли на които има фабрична диагностична букса. Имахме планове за универсален модул, но се оказа много нерентабилен (висока крайна цена).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвам първия инфоборд от както излезе на пазара и съм адски доволен .... и нещо малко не ми достига да се навия да си купя новия модел... та въпроса ми към колегата Informer и другите колеги които вече го ползват е : Защо да си купя новия инфоборд??? Има ли нещо с което е по-добър от стария ... да речем по-бързо опресняване на инфото или по прецизно отчитане или нещо друго за което не мога да се сетя.... изключвам разбира се интерфейса и цветния дисплей, тъй като аз го ползвам за работа а не за игри! Трябват ми три думи за да се донавия да го купя или пет за да се откажа... така че всички плюсове и минуси които изтъкнете ще са ми от полза!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото което се сещам е:Когато настъпиш колата и V-TEC-ка се включи(ака колата има v-tec) ти светка на дисплея,а на стария до колкото знам го няма,друго което лично на мен ми харесва е,че в една от опцийте ти излизат на дисплеч всички датчици и сензори на ДВГ-то,и всичко го виждаш с един поглед,а на стария трябва да натискаш копчета за всяко нещо.Препоръчвамти го.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние сме направили видео на което се виждат повечето възможности: http://www.youtube.com/watch?v=l6mpJz3Q3osВ детайли:- По висока точност на изчисленията, новия процесор е 32 битов, стария е 8 битов. Честотата на опресняване на данните е по-висока заради по-бързия дисплей. Дино-то е по-точно и по-интерактивно с възможност да си записваш и сравняваш тестове. Другите неща са глезотии, но на някой може да са му полезни:- Виртуален резервоар, чрез който се изчислява така наречения cruise range.- Бележник за разходите по колата.- Аларма за обслужващи периоди на различните компоненти.- Диагностиката е по-силно застъпена, има графики за всички сензори. - Връзка през USB с компютър за ъпдейт на фърмуера или за сваляне на данни. Ще пуснем и софтуерче под Windows за разглеждане на записаните данни.Разбира се и стария върши добра работа, ние ще продължим да го правим, но с нов процесор и друг дисплей. Предимството му е по-ниската цена и по-лесното вграждане, малко по-малък е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не намерих размерите на новия Инфоборд в сайта. Ако може да ги дадете ще бъде полезно първо да му намерим място на таблото. :)Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В милиметри са размерите. Дебелината на кутията е 15 милиметра.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеЩе напиша нещо за разхода: в новия модел се записва точно кога си шофирал по час и дата. Така информацията за разхода се дава в по- подробен вид, и се сумира автоматично.Другото е, че може с много висока точност да се нагласят инжекторите (например 178,5), докато при стария модел стъпката беше през 10 (т.е. 160, 170, 180, 190 и т.н.). По този начин се гарантира много точното напасване на разхода на автомобила.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За обд2 става ли? на д16у7 пробвано ли е?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цветният Инфоборд поддържа повече модели на хонда от стария. Разширихме поддръжката на коли до 2003-та година, които са OBD2 съвместими и са с 16 пинова букса. Това включва ЦРВ-та и Акорди които не се поддържаха до сега. Скоро ще имаме поддръжка и на най-новите, 2004+

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах сайта, но не успях да разбера къде се монтира тая джаджа на таблото?Освен това е съвместим с английските Акорди от 6-та генерация, но за Акорд-англичанин от 5-та генерация няма нищо т.е. не е съвместим?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Със твоя модел не е съвместим(F22z2)а монтажа става кадето му е каф на всеки. ;)

Редактирано от Japan.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със твоя модел не е съвместим(F22z2)а монтажа става кадето му е каф на всеки. ;)

Напротив, мисля, че бях ясен, поддържаме всички хонди от 1992 до 2003-та година...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК,но във саита не е посочен че е съвместим(F22Z2)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май трябва да я махнем тази таблица със съвместимостта, само обърква хората. Идеята и беше да вписваме там колите на които реално сме тествали и работи, което не значи, че само на тях ще работи. Ние не сме я попълвали, защото хората често не си знаят модела на двигателя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цветният Инфоборд поддържа повече модели на хонда от стария. Разширихме поддръжката на коли до 2003-та година, които са OBD2 съвместими и са с 16 пинова букса.

 

Т.е. на Civic 2003 с такава букса би трябвало да работи?

 

Публикувано изображение

Също така ми е интересно, защо е разграничението до 2003-та, при положение, че 7-ма генерация Civic са си едни и същи от 2001-ва до 2005-а (изключваме козметичните промени), или нещо изпускам?

И така и така съм заразпитвал... :D На следната снимка се вижда кабелчето на старото устройство за връзка между него и диагностичната букса на автомобила (предполагам). Колко е дълго и би ли стигнало от волана (под него ми е буксата) до жабката? Предполагам са 70-80 см.?

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа 100%, че ще работи на тоя Сивик защото незнам кога точно умните глави от Хонда са премахнали съвместимостта с ОБД1 протокола, нищо не пречи да се тества. Кабелите са дълги и на двата инфоборда защото те са от 2 части, втората която е за връзка към диагностичната букса не се вижда на тази снимка. Общата дължина е към 2 метра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...монтажа става кадето му е каф на всеки. ;)

Точно това е проблема при мен. Просто не виждам къде на таблото ще намеря място, на което ще си стои като фабричен дисплея. Приемам предложения и снимки на инсталирани Инфобордове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така го бях инсталирал на мястото на фабричния часовник на старата ми кола сивик 5ген.

Постига се с някои части от часовника, епоскидна смола и разбира се въображение :)

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият може да влезне на мястото на някоя духалка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По принцип там, където ми проверяват компа за грешки в нея букса ли се слага инфоборда ? Някой знае ли Акорд 2002-а f23z5 с какъв компютър е ?При опит за регистрация ми дава Invalid Token. Проблем със сайта ли има или е при мен ?

Редактирано от Z-Ro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип там, където ми проверяват компа за грешки в нея букса ли се слага инфоборда ? Някой знае ли Акорд 2002-а f23z5 с какъв компютър е ?

 

При опит за регистрация ми дава Invalid Token. Проблем със сайта ли има или е при мен ?

 

Буксата би трябвало да изглежда така : Публикувано изображение.

Не би трябвало да имаш проблем регистрацията пробвай с друг браузер или си изтрии cookies и кеш-а за този.

 

P.S.Ако админите предценят че поста ми е реклама нека го изтирят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Naprawете го така, малко джиджибиджи:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японска му работа, но струва една торба йени - 36800... Това са си има-няма 612лвМеждувпрочем много ми хареса стойката за табло от клипчето! Просто устроена, но супер удобна са лесно и бързо слагане и махане. Не пречи и на видимостта като си седи без устройството! Информъра и Сo ще спестят много усилия на потребителя да търси място инфоборда, ако почнат да го произвеждат с някаква такава стойка.В момента една от основните причини да не си купувам борда е, че имам и други устройства монтирани по таблото в колата и просто не му намирам място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колебая се между новия и стария модел,понеже тъч-овете не ги харесвам особено,може ли някои запознат колега да ми каже дали стария ще стане,тъи като в спецификациите на фирмата не излиза моя модел-колата е сивик 18VTI-B18C4мотор :blink: ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз още се чудя къде да паркирам моя, на стъклото едва ли ще го лепна, то там няма място вече къде винетката да си залепя :lol: а и мястото трябва да е сенчесто щото ползватели споделиха че в слънчев ден почти нищо не се вижда на екрана, не знам е ли е възможно да се оконтрасти или освети повече дисплея, но явно тази кутия толкова може да предложи, все пак цената за това което предлагат информърите е отлична и ако намираме кусури и искаме още ще трябва и да плащаме още :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да трябва да предвидите сенчесто място за цветния дисплей. Ние сме се постарали за нещата които трябва да се виждат. Направили сме ги максимално ярки за да се четат и при пряка слънчева светлина. Като цяло цветните дисплеи имат тоя недостатък и iPhone да сложите на слънце резултата ще е същия. Аз моя съм го лепнал точно пред оборотомера и скоростомера защото тях така или иначе не ги гледам когато имам инфоборд.B18C4 си го поддържаме на 100% стига да не е чипван :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори пред таблото с уредите да се лепне, което не е никак лоша идея, пак ще му трябва подобна стойка на уредчето! Стария като гледам е като кутийка и може да се лепне с обикновена самозалепваща лепенка, но този дисплей няма да стои стабилно. Моля, дайте някакви идеи хем да може да се сваля бързо и лесно (защото със сигурност не бих го оставил през нощта в колата...) и хем да не изглежда супер грозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...