Jump to content
red_devil

д13ка с втек глава

Recommended Posts

Здравейте колеги,интересува ме д13ката ако я направя с втек глава освен това нещо друго трябва ли да сменя?Защото четах една тема че с втек глава на дино удря 92кс.А ако я направя пълна инжекция 91кс а и като вариант маи с втек главата ще си спестя доста части,докато при инжекциона ще стане страшно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко си се пообръкал, ама айде. Ти мислиш D13 Vtec с карбуратор ли да караш? Масово хората слагат витек с инжекция. А тия цифри не ги гледай...когато е замервана въпросната Д13ка с витек, не е имала генерация и тн, докато аз вече имах, когато мериха мойта. Реално разликата между д13 без витек и със е 10тина коня на колелата. Бих те посъветвал ако не си готов да дадеш пари за да стане като хората, и отсега мислиш за разхода въобще да не се захващаш :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич едноваловите витек мотори вече пълен комплект за присаждане струва под 1000лвмоят съвет е събери си парички и направо мини на този вариант , при всички положения е по-добре от д13 с витек глава ;)

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съгласен съм с теб,на мен ще ми трябва всичко,а и предполагам доста работа ще иде по колата,ти имаш ли предложения за такъв мотор?Сигурно ще ми вземат и 300лева за работа... :huh:

Редактирано от kytila
8.�е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че се намесвам ,но изкам да помоля за малко разяснение. Зна4и преди около месец си купих Honda civic 1994 Hatch 1.5 90hp но ве4е запо4ват да ме дразнят BMV маняците ,та както и да е конкретно към запитването.Искам да и сложа VTEC-ЧЕ та какво ще ми коства това нвщо колко пара и какви консумативи по двигателя ,ще се наложи ли да сменям и скоростната кутия, електроники простотии ,какъв да бъде точно двигателя и тн.не съм мн компетентен тъйкато както казах от скоро съм в бранша и моля да ме извините . Благодаря предварително.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъй като си нов,гледам,не си се поразровил из форума сигурно още.има много писано по въпроса.това което искаш се нарича swap Мини-ме.това е може би най популярната интервенция в хонда средите.от d15 с моно,към пълна спринцовка.единия вярянт е да е направиш само пълна инжекция.другия е да е направиш пълна инж.с в-тек глава,който е и по добрия разбира се.за целта ти трябват-смукателен колектор от d16z6,d16z9{аз сам с такав}d16y8 и.т.н.инсталация от същите двигатели-обд1 се нарича.в момента си с обд0.делко от някои от гореспоменатите,компютър за пълна инжекция,най добре p28.и ако свапа ще е класически-глава.съответно,където ще се сменят части после 6ти трябват и гарнитури-нови.когато се прави тоя swap се сменя ролката.не е задължително.аз нямам още,но ще си сложа,като се прибера в бг.слага се раздвижна rolka-120-130 л,за да е пълен синхрона в двигателя и да е най ефективен.ако ще започваш,гледай всичко,което ще копуваш да е оборудвано.демек,не взимай гол всмукател.или делко с липсващи части,или глава с нещо липсващо по нея.ни важно е кой ще ти прави монтажа.прочети из форума и ще разбереш сам къде да се насочиш. при желание и малкоповече пари,виж какво прави мини-ме срещu вти 160 коняhttp://www.youtube.com/watch?v=Wn7u1aSxfEI

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че се намесвам ,но изкам да помоля за малко разяснение. Зна4и преди около месец си купих Honda civic 1994 Hatch 1.5 90hp но ве4е запо4ват да ме дразнят BMV маняците ,та както и да е конкретно към запитването.Искам да и сложа VTEC-ЧЕ та какво ще ми коства това нвщо колко пара и какви консумативи по двигателя ,ще се наложи ли да сменям и скоростната кутия, електроники простотии ,какъв да бъде точно двигателя и тн.не съм мн компетентен тъйкато както казах от скоро съм в бранша и моля да ме извините . Благодаря предварително.

http://www.hondabg-fan.com/forum/honda-silov-tuning/topic122.htmlКолегата Мартин(АМD) ти е пратил чудесна информация,само ще ти я допълня с линк на български.За пари, какво да ти кажа и аз съм ги смятал горе долу при положение,че няма да си правиш мотора сам ,ако слагаш ВИТЕК глава на твоята Д15-ска и искаш да стане като хората мисля, че 1000 лв не са достатъчни. Колегата "dufosvti" е забравил да спомене и че е препоръчително да смениш и сигменти и лагери после сложи и масла, антифриз, ще речеш и скоростната кутия да пипнеш и отиде коня в реката, ама пък ще наказваш Б16-ки :rolleyes: може би .....
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да мерси много горе долу ми стана ясно .благодаря ви колеги мисля към края на август да почвам да действам но за момента ще потърся първо части за да се избере качественотоПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тука не съм съгласен. На сток карантия повече от 0.4 бара не си помисляй, ще хвръкне няко бутало. Пък и не издържат много време турбиниратите мотори. А иначе много направената Д13/15-ка с VTEC глава(и PGM-fi разбира се) може да изкара и 120 коня на вала, зависи от много неща, какви колектори ще сложиш, генерация, интейк, валове и т.н.Към колегата: ако нямаш 1100 лв за части и работа недей почва че аз така съм сега, имам частите ма няма пари за работата :lol: .Моят съвет е също суап към D16Z6 двигател(или B серия, но там ти трябват 2000+)

Редактирано от NesTea

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях с Д13Б2 и сложих двигател Д16З6 :honda: По груби сметки тая интервенция излиза между 1100-1300 лв без труда (двигател,резервоар,инсталация и др.)Но пък ефекта е невероятен :hondarulez:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе много направената Д13/15-ка с VTEC глава(и PGM-fi разбира се) може да изкара и 120 коня на вала, зависи от много неща, какви колектори ще сложиш, генерация, интейк, валове и т.н.

много направена д13ка ще изкара 200 на колелата. Със 1200-1500лв една д13 ще прескача сток д16 ... съжалявам, но д16з6 сток е доста умряло животно и тия 20% в обема не са от невероятно значение ...Проблема на д13 е, че няма биели за тях и трябва да се мислят схеми и преправяния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос: Няма ли буталата да удрят клапаните? Все пак са с доста висок връх на д13-ките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия неща се мерят и ако има такъв риск се правят нарези на буталата :) аз на скоро правих на моите с клапан - доста е лесно и отнема малко време ако не прекалиш .. ако прекалиш става мазало :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля клавиатурните рацери да се успокоят малко!!! Следващото мнение НЕ по темата получава бонус!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да видя графика на д13 ама 1,3 не строукнато някое 200 коня N/A

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...