red_devil 9 #1 Публикувано 21 Май, 2011 Здравейте колеги,интересува ме д13ката ако я направя с втек глава освен това нещо друго трябва ли да сменя?Защото четах една тема че с втек глава на дино удря 92кс.А ако я направя пълна инжекция 91кс а и като вариант маи с втек главата ще си спестя доста части,докато при инжекциона ще стане страшно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fakel4e 115 #2 Отговорено 21 Май, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19826 Колега виж тази тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #3 Отговорено 21 Май, 2011 Леко си се пообръкал, ама айде. Ти мислиш D13 Vtec с карбуратор ли да караш? Масово хората слагат витек с инжекция. А тия цифри не ги гледай...когато е замервана въпросната Д13ка с витек, не е имала генерация и тн, докато аз вече имах, когато мериха мойта. Реално разликата между д13 без витек и със е 10тина коня на колелата. Бих те посъветвал ако не си готов да дадеш пари за да стане като хората, и отсега мислиш за разхода въобще да не се захващаш 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #4 Отговорено 21 Май, 2011 Пич едноваловите витек мотори вече пълен комплект за присаждане струва под 1000лвмоят съвет е събери си парички и направо мини на този вариант , при всички положения е по-добре от д13 с витек глава 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
red_devil 9 #5 Отговорено 21 Май, 2011 (Редактирано) Съгласен съм с теб,на мен ще ми трябва всичко,а и предполагам доста работа ще иде по колата,ти имаш ли предложения за такъв мотор?Сигурно ще ми вземат и 300лева за работа... Редактирано 21 Май, 2011 от kytila 8.Ð�е цитирайте човека, който е непоÑ�редÑ�твено преди ваÑ� в Ñ�пиÑ�ъка Ñ� мнениÑ�. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA_KOEV 6 #6 Отговорено 17 Юли, 2011 Извинявам се че се намесвам ,но изкам да помоля за малко разяснение. Зна4и преди около месец си купих Honda civic 1994 Hatch 1.5 90hp но ве4е запо4ват да ме дразнят BMV маняците ,та както и да е конкретно към запитването.Искам да и сложа VTEC-ЧЕ та какво ще ми коства това нвщо колко пара и какви консумативи по двигателя ,ще се наложи ли да сменям и скоростната кутия, електроники простотии ,какъв да бъде точно двигателя и тн.не съм мн компетентен тъйкато както казах от скоро съм в бранша и моля да ме извините . Благодаря предварително. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 17 Юли, 2011 http://honda-tech.com/showthread.php?t=554053 из форума също има много теми 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #8 Отговорено 17 Юли, 2011 тъй като си нов,гледам,не си се поразровил из форума сигурно още.има много писано по въпроса.това което искаш се нарича swap Мини-ме.това е може би най популярната интервенция в хонда средите.от d15 с моно,към пълна спринцовка.единия вярянт е да е направиш само пълна инжекция.другия е да е направиш пълна инж.с в-тек глава,който е и по добрия разбира се.за целта ти трябват-смукателен колектор от d16z6,d16z9{аз сам с такав}d16y8 и.т.н.инсталация от същите двигатели-обд1 се нарича.в момента си с обд0.делко от някои от гореспоменатите,компютър за пълна инжекция,най добре p28.и ако свапа ще е класически-глава.съответно,където ще се сменят части после 6ти трябват и гарнитури-нови.когато се прави тоя swap се сменя ролката.не е задължително.аз нямам още,но ще си сложа,като се прибера в бг.слага се раздвижна rolka-120-130 л,за да е пълен синхрона в двигателя и да е най ефективен.ако ще започваш,гледай всичко,което ще копуваш да е оборудвано.демек,не взимай гол всмукател.или делко с липсващи части,или глава с нещо липсващо по нея.ни важно е кой ще ти прави монтажа.прочети из форума и ще разбереш сам къде да се насочиш. при желание и малкоповече пари,виж какво прави мини-ме срещu вти 160 коняhttp://www.youtube.com/watch?v=Wn7u1aSxfEI 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #9 Отговорено 17 Юли, 2011 Извинявам се че се намесвам ,но изкам да помоля за малко разяснение. Зна4и преди около месец си купих Honda civic 1994 Hatch 1.5 90hp но ве4е запо4ват да ме дразнят BMV маняците ,та както и да е конкретно към запитването.Искам да и сложа VTEC-ЧЕ та какво ще ми коства това нвщо колко пара и какви консумативи по двигателя ,ще се наложи ли да сменям и скоростната кутия, електроники простотии ,какъв да бъде точно двигателя и тн.не съм мн компетентен тъйкато както казах от скоро съм в бранша и моля да ме извините . Благодаря предварително. http://www.hondabg-fan.com/forum/honda-silov-tuning/topic122.htmlКолегата Мартин(АМD) ти е пратил чудесна информация,само ще ти я допълня с линк на български.За пари, какво да ти кажа и аз съм ги смятал горе долу при положение,че няма да си правиш мотора сам ,ако слагаш ВИТЕК глава на твоята Д15-ска и искаш да стане като хората мисля, че 1000 лв не са достатъчни. Колегата "dufosvti" е забравил да спомене и че е препоръчително да смениш и сигменти и лагери после сложи и масла, антифриз, ще речеш и скоростната кутия да пипнеш и отиде коня в реката, ама пък ще наказваш Б16-ки може би ..... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA_KOEV 6 #10 Отговорено 18 Юли, 2011 да мерси много горе долу ми стана ясно .благодаря ви колеги мисля към края на август да почвам да действам но за момента ще потърся първо части за да се избере качественото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #11 Отговорено 25 Юли, 2011 (Редактирано) Тука не съм съгласен. На сток карантия повече от 0.4 бара не си помисляй, ще хвръкне няко бутало. Пък и не издържат много време турбиниратите мотори. А иначе много направената Д13/15-ка с VTEC глава(и PGM-fi разбира се) може да изкара и 120 коня на вала, зависи от много неща, какви колектори ще сложиш, генерация, интейк, валове и т.н.Към колегата: ако нямаш 1100 лв за части и работа недей почва че аз така съм сега, имам частите ма няма пари за работата .Моят съвет е също суап към D16Z6 двигател(или B серия, но там ти трябват 2000+) Редактирано 25 Юли, 2011 от NesTea Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
redbull 160 #12 Отговорено 25 Юли, 2011 Аз бях с Д13Б2 и сложих двигател Д16З6 По груби сметки тая интервенция излиза между 1100-1300 лв без труда (двигател,резервоар,инсталация и др.)Но пък ефекта е невероятен 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #13 Отговорено 25 Юли, 2011 А иначе много направената Д13/15-ка с VTEC глава(и PGM-fi разбира се) може да изкара и 120 коня на вала, зависи от много неща, какви колектори ще сложиш, генерация, интейк, валове и т.н.много направена д13ка ще изкара 200 на колелата. Със 1200-1500лв една д13 ще прескача сток д16 ... съжалявам, но д16з6 сток е доста умряло животно и тия 20% в обема не са от невероятно значение ...Проблема на д13 е, че няма биели за тях и трябва да се мислят схеми и преправяния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #14 Отговорено 25 Юли, 2011 Въпрос: Няма ли буталата да удрят клапаните? Все пак са с доста висок връх на д13-ките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #15 Отговорено 26 Юли, 2011 тия неща се мерят и ако има такъв риск се правят нарези на буталата аз на скоро правих на моите с клапан - доста е лесно и отнема малко време ако не прекалиш .. ако прекалиш става мазало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #16 Отговорено 8 Септември, 2011 Моля клавиатурните рацери да се успокоят малко!!! Следващото мнение НЕ по темата получава бонус! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Me Gusta 137 #17 Отговорено 8 Септември, 2011 Искам да видя графика на д13 ама 1,3 не строукнато някое 200 коня N/A 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове