Jump to content
Kwot

D16w3 > D16w3 vtec

Recommended Posts

Здравейте, от скоро карам една англичанка с мотор D16w3 и като цяло съм много доволен от нея, само дето ми се иска малко повече пауър в ниските обороти. Дали въпросния суап ще подобри и ниските обороти (за високите е ясно, все пак е Хонда:)? Идеята ми е да сложа и изпускателен колектор 4-2-1 (стоков, да речем от д16z6) и глава от същия, заедно с компа. Само не ми казвайте да ползвам търсачката, за D16w3 няма грам инфо, макар че подозирам че е идентичен с D16b2. А и нещо друго - ще ми трябва ли делко от D16z6 или мога да си остана с моето?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, англичанката да не е D16Y3? Аз лично сефте чувам за D16W3.. D16B2 също няма. Има D15B2 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц, точно D16W3 си е, монтират ги на Civic MB и MC(aerodeck) между 1999-2001. Както и D16b2. И двата двигателя са 115кс. без втек. И са с едни такива издължени рънъри на смукателя (който е пласмасов), предполагам за по-добри ниски.Иначе даже има и D16W4 и D16W7. Реално не мисля че моя двигател се различава много от D16y3 примерно, според мен разликата в кодовете е просто формална. А и нали всички Д серии имат взаимозаменяеми части, та затова се зачудих дали не мога да бодна 1 втек глава на моя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеи някой? Ако може някой който е слагал втек кратуна на Д серия едновалка да изкаже мнение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,Идеята да сложиш изпускателен колектор от d16z6 е добра. Аз карам англичанка, но моета е 1.4 и ефект наистина има. Също помисли да си смениш и всмукателния колектор с такъв от d16z6,d16a9 или ако не намериш такива от d15b7,d14a2 и си направи генерацията на ф50мм поне. Според мен ще останеш доволен.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да измислим нещо за един всмукател от d15b7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: И защо му е всмукател от d15b7 ? Целта не е да спъва колата.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че, дори всмукателния колектор от d15b7 е по-добър от неговия заводския. Иначе най-добре от d16a9 или от d16z6.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stefan26Би ли обяснил на човека, как ще монтира колектор от двувалова Д-серия (а именно Д16А9) на едновалова Д-серия без преправяне? :blink: :blink: @Kwot - твоят комп би трябвало да може да се преработи за чипване (да стане като P28) със сравнително малка инвестиция. Витек глава определено ще е +. Ако държиш на сила в ниските бих те посъветвал да направиш генерация на 50 вътрешен и да си купиш хубав колектор (спортен) 4-2-1. Ефекта от генерацията е доказан многократно, и лично съм се убедил в него. По въпроса за колектора - твоят би трябвало да прилича на такъв от D16Y8? От това което съм виждал/чел най-силен в ниските би бил мотора с колектор от D16A6 (заради най-дългите и равномерни рънъри) а най-силен във високите с колектор като твоя с по-голям пленум. Темата за колекторите е разисквана тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колегата @chris_barnes е прав, че за всмукателя от d16a9 ще се наложи преправяне. Иначе този от d16z6 може да се сложи. Аз имам приятели, които са сложили такъв и са останали доволни от смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: Я пак прочетете първият пост, и какво пита колегата,какви всмукатели от А9 и от з6 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно колектора от D16a6 - ами поне на мен ми изглежда почти същия като моя, само дето е алуминиев : http://www.google.bg/search?um=1&hl=bg&biw=1024&bih=444&tbm=isch&sa=1&q=d16a6+intake&oq=d16a6+intake&aq=f&aqi=g-L1&aql=undefined&gs_sm=e&gs_upl=2211l3207l0l7l7l0l3l3l0l235l689l0.3.1l4http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=19781Започват да ми минават разни други идеи - примерно да и сложа една раздвижна ролка и да дам малко аванс на вала, 2-3 градуса примерно, а запалването да си е сток. По разни чужди форуми чета, че точно по този начин се измества кривата на мощността при SOHC D сериите.При тази операция май ще трябва да врътна малко делкото назад, за да компенсирам аванса, който вала ще му даде (нали именно вала върти делкото). Как мислите, дали ще се стигне до любов между бутала и клапани от тези 2-3 градуса? Предполагам че тази промяна няма да изисква промени в софта на ЕКУ-то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа и нещо друго - има ли някой във форума, който да кара англичанка ВТИ? Интересува ме колко завъртания на волана са нужни от пълнен ляв до пълен десен? Питам, понеже си търся по-бърза рейка (моята в момента е 3.5 оборота на волана) и искам нещо по-бързичко.П.П. Горката ми кола, не знае в какво се е забъркала с мен :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,и аз карам англичанка с такав мотор д16w3 и се пукна колектора от пласмаса е  ако можеш да ме насочиш с какъв друг да го сменя ще съм ти много благодарен, Благадаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избираш между Д15б7,Д15з6/8,Д16У3,Д16А6,Д16з6/7/9.Ще има известно преправяне.Твоя стъпков мотор ти е на дросела и трябва да си го запазиш,сменяш само колектора,има и някои излишни вакуми които се затапват по колектора.Правил съм я тази операция и за това споделям.Поздрави!

Редактирано от civic 1.5 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната кола е автомобила от аватара ми. Баща ми я кара вече от около година. Kwot в крайна сметка беше заменил катализатора с резонантно гърне, крайното гърне също е автърмаркет и изпускателния колектор е 4-2-1. Това е първата хонда която съм карал и оставя само добри впечатления в мен. За момента изпищяха само задните накладки и механизма на шофьорския прозорец. Автомобила продължава да се гледа, кара и поддържа с любов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...