FuckHonda 20 #1 Публикувано 15 Май, 2011 Колеги, дайте съвети, че искам да си поотпуша малко мотора.Мотора ми е 1.5 90 кончета. Искам да му махна катализатора, назаде е със 1 средно и крайно (оригиналните) ко да прая че утре отивам да ги режа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki-gabrovo 1 #2 Отговорено 15 Май, 2011 Ами колега като махнеш катализатора бая ще се отпуши! След това можеш да сложиш някакво спортно задно и това е! Или една права тръба от отпред до отзад и накрая само едно гърне и става екстра! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 15 Май, 2011 Дааа,Ставаш екстра абонат на куките Колега,Катализатора го смени с резонатор, но по-добре провери си диаметъра на тръбите и виж на д16з6, примерно колко е. После си купи гърнета като за него и готово. Не вярвам да не отпуши. Инсталирай си и един 4-2-1 колектор и готово. С генерация ручи колата доста... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #4 Отговорено 15 Май, 2011 След като вече си го решил, защо нас питаш? п.с. Не знам какво ручи, ама мен до сега са ме спирали поне 30-40 пъти, и никога не са казали и думичка за това, че колата е шумна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #5 Отговорено 15 Май, 2011 (Редактирано) Питам за да знам утре кое да режа и какво да слагам ли да не слагам Относно тръба или резонатор на мястото на катализатора каква ще е разликата искам плътен звук да постигна накрая, а не пърдящт Редактирано 15 Май, 2011 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #6 Отговорено 15 Май, 2011 (Редактирано) Не ги режи. Отвий трите болта, които са в края на изпускателния колектор(демек откачаш цялата генерация), и я покарай малко - ако ти хареса, слагай прави тръби до края, ако не - можеш да сложиш резонатор, който заглушава, и някакво гърне накрая twin loop мисля че е тихо, и не 'товари'а плътния звук идва от това колко добре са захванати снадките(гарнитурките), не трябва да изпускат нищо.незнам как е тази комбинация, не съм я пробвал Редактирано 15 Май, 2011 от tuning_mania Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #7 Отговорено 15 Май, 2011 Ако се махне катализатора и вместо резонатор се сложи права тръба...назад с стоково гърне.. каква ще е разликата или е по добре резонатор с спортно гърне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #8 Отговорено 15 Май, 2011 Оле майко спирам да пиша. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilen_Civic_DOHC 55 #9 Отговорено 15 Май, 2011 Просто попитах дали има смисъл от това... какво толкова казах. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #10 Отговорено 15 Май, 2011 Естествено, че никой не караме да пише на сила, а питаме защото незнаем. защото е форум и е редно да си помагат компетентни и некомпетентни като мене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #11 Отговорено 15 Май, 2011 @ Vasilen_Civic_SOHC Не ти, а колегата преди теб. Не мога да разбера как така някой дава с лека ръка такива съвети? Как така ще посъветваш човек да кара само по колектор и че това било същото като права генерация??? Пълен смях. Та, отзад напред с отговорите: има разлика дали е резонатор или права тръба: резонатора обира дадени честоти и вибрации, чрез него звука става по-плътен и басов. Ако е само с права тръба има риск да има вибрации в купето и да понапърдява доста. Размера на тръбите също е от значение.@маймуната - ако си готов да похарчиш лев, си купи спортен колектор и прави генерация както трябва. Ако не - вземи колектор от малък витек 4-2-1, не е като спортния но става. Тръби на не повече от 50 вътрешен (може и 50 външен) 1-2 резонатора по избор (пак зависи и от финансите до някъде) (аз карам с 1 брой втора година вече, който е на мястото на катализатора) и крайно гърне (добре е да е проходно, за да има смисъл от цялото упражнение. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #12 Отговорено 15 Май, 2011 (Редактирано) chris_barnes аре стига спами а?разбира ти главата и на тебе! :angry: Редактирано 15 Май, 2011 от tuning_mania Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Myankov 64 #13 Отговорено 15 Май, 2011 (Редактирано) Хората ти го казаха...Махаш катализатора и слагаш резонаторно. Ако искаш по-добър звук сменяш и крайното.Ако искаш още повече power слагаш и колектор 4-2-1, поне 50мм генерация и въздушен филтър.Ако искащ и разлика да осетиш чувствителна слагаш и пълна инжекция.Аз направих всичките изброени и определено колата доста йивна и добре реве, без да е много шумна ( но и гърнето ми е оригинално ремусче ) Редактирано 15 Май, 2011 от Ivo Myankov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #14 Отговорено 15 Май, 2011 @ tuning_mania Колега, много се извинявам, че съм ви засегнал. Прав сте, не разбирам грам. Бихте ли постнали снимка на вашата генерация? Веднага след като го направите, аз ще сложа на моята Поздрави,Кало 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #15 Отговорено 15 Май, 2011 Вие си говорите, аз не ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #16 Отговорено 15 Май, 2011 tuning_mania ако е възможно малко да смекчим тона а?!? По темата: Колегата chris_barnes е прав, аз съм с Д15 и съм с генерация на 50мм, 4-2-1 колектор, 2 резонатора и крайно гърне. Не е много шумна когато е с тапа, а за вървеж си е супер. Колега маймуната ако искаш пусни ми едно ЛС, да се видим някъде да чуеш колко е шумна мойта и да си направиш сметката. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове