Jump to content
FuckHonda

кво да я правя тая генерация

Recommended Posts

Колеги, дайте съвети, че искам да си поотпуша малко мотора.Мотора ми е 1.5 90 кончета. Искам да му махна катализатора, назаде е със 1 средно и крайно (оригиналните) ко да прая че утре отивам да ги режа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега като махнеш катализатора бая ще се отпуши! След това можеш да сложиш някакво спортно задно и това е! Или една права тръба от отпред до отзад и накрая само едно гърне и става екстра!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааа,Ставаш екстра абонат на куките :D Колега,Катализатора го смени с резонатор, но по-добре провери си диаметъра на тръбите и виж на д16з6, примерно колко е. После си купи гърнета като за него и готово. Не вярвам да не отпуши. Инсталирай си и един 4-2-1 колектор и готово. С генерация ручи колата доста...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като вече си го решил, защо нас питаш? :blink:п.с. Не знам какво ручи, ама мен до сега са ме спирали поне 30-40 пъти, и никога не са казали и думичка за това, че колата е шумна.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Питам за да знам утре кое да режа и какво да слагам ли да не слагам :)Относно тръба или резонатор на мястото на катализатора каква ще е разликата искам плътен звук да постигна накрая, а не пърдящт :lol:

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не ги режи. Отвий трите болта, които са в края на изпускателния колектор(демек откачаш цялата генерация), и я покарай малко - ако ти хареса, слагай прави тръби до края, ако не - можеш да сложиш резонатор, който заглушава, и някакво гърне накрая twin loop мисля че е тихо, и не 'товари'а плътния звук идва от това колко добре са захванати снадките(гарнитурките), не трябва да изпускат нищо.незнам как е тази комбинация, не съм я пробвал

Редактирано от tuning_mania

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се махне катализатора и вместо резонатор се сложи права тръба...назад с стоково гърне.. каква ще е разликата или е по добре резонатор с спортно гърне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оле майко спирам да пиша.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто попитах дали има смисъл от това... какво толкова казах. :blink::confused:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че никой не караме да пише на сила, а питаме защото незнаем. защото е форум и е редно да си помагат компетентни и некомпетентни като мене :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ Vasilen_Civic_SOHC Не ти, а колегата преди теб. Не мога да разбера как така някой дава с лека ръка такива съвети? Как така ще посъветваш човек да кара само по колектор и че това било същото като права генерация??? Пълен смях. Та, отзад напред с отговорите: има разлика дали е резонатор или права тръба: резонатора обира дадени честоти и вибрации, чрез него звука става по-плътен и басов. Ако е само с права тръба има риск да има вибрации в купето и да понапърдява доста. Размера на тръбите също е от значение.@маймуната - ако си готов да похарчиш лев, си купи спортен колектор и прави генерация както трябва. Ако не - вземи колектор от малък витек 4-2-1, не е като спортния но става. Тръби на не повече от 50 вътрешен (може и 50 външен) 1-2 резонатора по избор (пак зависи и от финансите до някъде) (аз карам с 1 брой втора година вече, който е на мястото на катализатора) и крайно гърне (добре е да е проходно, за да има смисъл от цялото упражнение.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

chris_barnes аре стига спами а?разбира ти главата и на тебе! :angry: :angry:

Редактирано от tuning_mania

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хората ти го казаха...Махаш катализатора и слагаш резонаторно. Ако искаш по-добър звук сменяш и крайното.Ако искаш още повече power слагаш и колектор 4-2-1, поне 50мм генерация и въздушен филтър.Ако искащ и разлика да осетиш чувствителна слагаш и пълна инжекция.Аз направих всичките изброени и определено колата доста йивна и добре реве, без да е много шумна ( но и гърнето ми е оригинално ремусче )

Редактирано от Ivo Myankov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ tuning_mania Колега, много се извинявам, че съм ви засегнал. Прав сте, не разбирам грам. Бихте ли постнали снимка на вашата генерация? Веднага след като го направите, аз ще сложа на моята ;)Поздрави,Кало

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие си говорите, аз не ...

 

 

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tuning_mania ако е възможно малко да смекчим тона а?!?

 

По темата: Колегата chris_barnes е прав, аз съм с Д15 и съм с генерация на 50мм, 4-2-1 колектор, 2 резонатора и крайно гърне. Не е много шумна когато е с тапа, а за вървеж си е супер. Колега маймуната ако искаш пусни ми едно ЛС, да се видим някъде да чуеш колко е шумна мойта и да си направиш сметката.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...