Jump to content

Recommended Posts

Колеги имам едно въпросче,може да ви се стори малко странно.Можели на Хонда Сивик 1.4 шеста генерация хеч.да се сложи 43-и амперов акумулатор?Ще имали някакъв проглем с ел.инсталацията или някаде другаде?Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да имаш никакъв проблем,фабрично е със 44ампера,не пречи да е с 1;2 ампера по слаб или по силен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като размер трябва да се увериш дали ще стане защото при мен е малко мястото и не може да се побере по-голям размер батерия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип на Хонда (поне на моята беше така като купувах) са по някакъв японски стандарт(по-тесен и по-висок) акумулаторите. Не всеки ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ,аз съм с 43 амперов вече 5 години и нямам проблем ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Съжалявам , че и аз се намесвам , но според мен не само ампер/час е от значение , а също така и пусковия ток също е от значение. И ще сум много благодарен , ако някой знае за HONDA CIVIC COUPE 1994/96 D15B7 какви са характеристиките за акумулатор , защото миналия ден ми умря стария :( .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време отидох в специализиран магазин на Бош и за Д14А4 ми казаха, че пусковия ток в подходящия за тази кола акумулатор е 330А.Предполагам, че и за Д15Б7 ще е толкова. Най-вероятно, ако се потърси в други магазини, ще излязат акумулатори с различен пусков ток, затова не знам до колко този пример с Бош е критерий, но по мое мнение колкото повече толкова по-добре. Аз си намерих акумулатор с пусков ток 380 А.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз вече 3 години имам проблеми с акомулаторите все вземам 45 апера но проблема не се оказа от ампеража ами от марката, така че ако е 1,2 ампера повече или по малко не е проблем, важното е да хубав. А аз от опит разбрах че трудно се намират за нашите колички хубави акомулатори на сносни цени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По - принцип, аз карам с ИСКРА вече 3год. и половина и сум много доволен от акумулатора 45 А/час и със пусков ток 330А .Проблема ми беше следния , че пътувах до Полша и обратно (и в двете посоки не съм гасил мотора , само на почивчиците по 10/15 мин.).Като пристигнах в Полша 1-вата ми работа беше , да проверя антифриза, маслото и акумулатора, всичко беше както преди да трагна :). След като се върнах в България не проверих нищо .На следващия ден , включвам на контакт и нямаше никой и си казах ето това вече е проблем и така и беше акумулатора беше с 1/2 течност и си казах , че ще трябва да купувам нов .Долях му дестилирана вода зарейдах го 12 часа, и два дена ми правеше проблеми с бутане палеше, но на 3-тия ден какво му стана имаше си ток , запали си без проблем и сега си го карам . Дори го дадох на приятел , който само с това се занимава да го прегледа основно . Тава е от мен ;) поздрави на всички .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...