Wolfcry 74 #1 Публикувано 9 Май, 2011 Здравейте! Не намерих никаква подобна тема и се извинявам предварително, ако има повторение или я сметнете за глупава.Единият ми заден амортисьор е изпуснал. Поне така ми каза "майстор". Целият е мазен и всичко около него. Та въпросите ми са - ако така си карам - какъв проблем би станал? И при рециклиране (тъй като са скъпи и не мога да си купя нови сега) мога ли да рециклирам само проблемния, или задължително и двата задни? Тъй като предполагам, че ще станат с различна твърдост. Но все пак здрав и скъп амортисьор струва ли си да го дам някой тук в милата родина да ми го отвяря, само защото съседът му се е изпуснал?Благодаря предварително.офф - от Пловдив съм, казаха ми за някакви момчето до Автото. Дали са добри, някой ходил ли е или евентуално препоръка за други? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondajapan 4 #2 Отговорено 9 Май, 2011 Здравей.Не се занимавай с глупости,братле-няма смисълРециклиране на амортисьор,излиза от порядъка на 30-на лева.Във форума има достатъчно обяви за EG Сивици на части!Пример... http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=60268 Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #3 Отговорено 9 Май, 2011 Здравей.Не се занимавай с глупости,братле-няма смисълРециклиране на амортисьор,излиза от порядъка на 30-на лева.Във форума има достатъчно обяви за EG Сивици на части!Пример... http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=60268 Поздрави!Ако ми бяха стоковите амортисьори със сигурност щях да си взема други, но не са затова и се налага рециклиране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #4 Отговорено 9 Май, 2011 този вече не е до автото а срещу Бриколаж само съм ходил за информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 9 Май, 2011 Събирай кинти за нови колега!Тоз номер с пълненето само тука тарикатите са го измислили ,първо че няма да вози като нов ,второ че наливат гъсто масло да не изпусне и не сменят семерингите ,после тя конструкцията му вече е изноена-там клапанчета вътре и тем подобни, пък като дадеш пари за монтаж и демонтаж и не си струва да се занимаваш с това пълнене !Като нямаш много пари има и ефтини амортисьори нови! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #6 Отговорено 10 Май, 2011 Така като не ти е стоков и е изпуснал маслото по добре нови тия глупости с пълненото аз съм се навил да си ги правя сам и пак се чудя да ли да не си купя нови. Ако е дефектирал само семеринг хубаво но се съмнявам сигурно са изхабени вече. Чувал съм за един дето си сложил щуцер и си ги пълнил от време на време като двигател който "плаче" за нови сегменти . Ако разбираш и можеш сам да ги разглобиш да що да не пробваш.Така като ти е изпуснал единия другия се натоварва сериозно особено ако имаш стабилизираща щанга така че ако ще правиш нещо с другия прави го възможно по бързо. Единия ако е по твърд после се натоварва другия и... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_H22 0 #7 Отговорено 10 Май, 2011 определено ги рециклираи..един познат си рециклира стоковите амортисьори и ефецта беше много добьр.обаче отиди до бриколаж...там попитаи да те ориентират защото е малко забутано...определено ще останеш доволен..на 100% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #8 Отговорено 10 Май, 2011 My linkТова са въпросните амортисьори, които не мога да си позволя да купя втори път. Пак получавам различни мнения, така че ще пробвам с рециклиране, нямам друг избор за момента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #9 Отговорено 10 Май, 2011 My linkТова са въпросните амортисьори, които не мога да си позволя да купя втори път. Пак получавам различни мнения, така че ще пробвам с рециклиране, нямам друг избор за момента.На колко километра са? щом ще ги рециклираш гледай да ги разглобят и да сменят всички семеринги и то и на двата а не просто да направят една малка дупка и да им сменят маслото, Ако са газови след тази процедура ще са само маслени вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #10 Отговорено 17 Юни, 2011 Тъй като бях много зает и колата не я карах много, поотложих малко правенето. Вчера ми остана време и го свалих, днес го занесох на въпросния човек до бриколаж, който всеки ми хвали.Изобщо не останах доволен първо от отношението му. След това 10 минути ми обяснява колко ми били уникални и скъпи амортисцорите и как не можел по-малко от 100лв да ми вземе. Обясних му, че много са ми го хвалили, че скоро приятел си прави спортни регулируеми каяба при него за по 50лв на бройка, при това с монтаж - демонтаж. Той не успя да ми отговори.Не знам за глупак ли ме взе, или наистина "супер специалните" ми амортисьори са изработени по някаква извънземна технология.. не му го ставих, взех си го.Пиша тук, тъй като много хора ми писаха лични да споделя какво и как е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #11 Отговорено 1 Юли, 2011 Оправих амортисьора при един възрастен човек, който си работи сам у дома. Направи амортисьора професионално, разглоби го, тъй като беше капсолован го отряза, изчисти го отвътре, смени всички маншончета и прочее. Изля капачна, на която наби резба, както и на вътрешното тяло. Затвори се като п учебник Карам го вече няколко дни и съм страшно доволен. Цялото удоволствие ми струваше 50лв. Чаках една седмица за да дойде моят ред, тъй като човекът е ежедневно претрупан с работа, явно цял Пловдив го знае. СЛед това за още 2-3 дни го оправи. Казва се Симеон, тел. - 0884 265 884. Взима от 30 до 40лв на амортисьор. На мен ми взе 50 заради резбите и сложността на ремонта. Намира се в Кючюк Париж, когато слизаш от надлеза посока Била продължаваш направо. Минаваш покрай кафе Екстрийм и караш все направ по тясната павирана уличка. Третата или четвъртата пресечка се завива на ляво и на края на улицата пак в ляво е неговата къща. Кафяви метални врати със знак за куче пазач и един огромен ротвайлер, който ла вътре. В двора има паркиран стар жълт мерцедес. Съжалявам, че не мога да дам по-ясна информация. Дано бъда полезен на някой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
тодор196 1 #12 Отговорено 1 Юли, 2011 Напиши какъв е резултата след 3 месеца поне.Сега е малко рано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksander bachev 2 #13 Отговорено 1 Юли, 2011 Здравей на всички. Да споделя моето лично мнение относн рециклирането на амортесиори: СТРОГО ИНДИВИДУАЛНО Е, защото : рециклрахме амортесиори на един приятел, който има Ауди А3 1.8Т 150 к.с. и просто и се разказа играта - за 2-3 седмици и 500-600 километра станаха по-зле отколкото бяха - омаслиха и колата стана като каруца ( не че не е, ама...). А аз лично съм работил в сервиз и сме карали да рециклират амортесиорите преди година, година и половина (някъде на Горубляне в София) на Форд Мондео 1.8 90 к.с. дизел и човека си кара още и асортесиорите са като чисто нови. И на двете коли са рециклирани при един и същ майстор за едни и същи пари - 40лв. на бройка. За мен лично си е далавера, само когато са много скъпи нови, иначе не е сигурна работата. Успех на теб и се надявам всичко да е наред! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #14 Отговорено 1 Юли, 2011 това е нещо като стара баба с нови гащи кьсмет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TaNo 7 #15 Отговорено 11 Декември, 2013 Да съживим малко старата тема. Този дядо който рециклира амортисьорите мой бая се е оял единия ден ми говори цена между 60-70 лв в зависимост какво му било състоянието на втория ден като отивам при него било хубаво да уточним че взимал и 20 лв за сваляне и качване. И през цялото време повтаряше колко много амортисьорите имал за правене на скъпи коли, бил затрупан от работа ама щял да ме пререди по-рано да можел да ми свърши работа. Споделям лично мой възгледи, че този човек не ми хареса с държанието си и начина по който ме взе за балък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #16 Отговорено 11 Декември, 2013 Нови от магазина , всичко друго е много спорен резултат.Този ако ги правеше "нови" с/у 50тина лева и да ти дава гаранция , че няма да се преебе след 1 година , направо трябва да го вземат на работа в Bilstein. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
butaloto 6 #17 Отговорено 19 Януари, 2014 A в София къде пълнят амортисьори? Искам да напълня мойте със съвсем друга цел - ще я правя спортистка. Трябва обикновенния маслен амортисьор да стане бетон! Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове