Jump to content
Doomwisher

С какъв спортен филтър сте?

  

290 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Simota с карбонов Air box идва с тръба и велосити стак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дето се вика "Да изтупаме праха от темата"На скоро се сдобих с хонда сивик 6-та генеация със спортен конусен филтър и интеик тръба. Филтъра е марка YED и предполагам че този филтър не е много качествен както КН, ЖР и другите известни марки. Има ли смисъл да го сменям с конусен КН или да си карам с този? Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Simota super inlet big tube-какъв е ефекта незнам ама звука е един път :)

post-19783-0-98289500-1328732305.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил от къде се сдоби с него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил от къде се сдоби с него?

истанбул

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, ти ма отстреля :D Не искаш ли да се разделиш с него :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
post-19783-0-37207200-1328736294.jpg

цифра?

поради интереса споделям и цената :) 140 еврона колата изглежда така Редактирано от ? 9600 ??
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на моя въпрос някой ще отговори ли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на моя въпрос някой ще отговори ли :)

според мен ако филтъра е чист не бутай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок мерси колега, а можете ли да ми обясните как се пере филтъра понеже до сега не съм го правил. вашите филтри с вода ли ги перете или с комплекта за почистване на КН. Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ractive-двоен конус, вече 3-та година и съм доволен като цяло, само леко е избелял досега, иначе металната мрежичка си е ОК и няма прахоляци или некви други в интейка когато го сваля. Пера го с течен сапун със слушалката на душа от вътре на вън...досега не съм ползвал никакви смазки и т.н. :)

Редактирано от ?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дето се вика "Да изтупаме праха от темата"На скоро се сдобих с хонда сивик 6-та генеация със спортен конусен филтър и интеик тръба. Филтъра е марка YED и предполагам че този филтър не е много качествен както КН, ЖР и другите известни марки. Има ли смисъл да го сменям с конусен КН или да си карам с този? Мерси предварително.

Колега аз минах от обикновен панелен на конусен тип КН и мога да кажа че съм доста доволен, изненадах се че има разлика в поведението, мотора стана по-респонсен , а шума не е силен, ако галиш газта при извънградско каране е много тиха колата, за разхода не мога да кажа нищо още , но не мисля че се е вдигнал драстично :).А филтъра измих с обезмаслител и след това със специалния спрей за него. Редактирано от TG fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,интересуваме с какъв филтър да сменя обикновения хартиен ,целта ми е колата да се ползва градско и икономия?П.п:колата е d16y7 ако има някакво значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с конусен JR и Intake.Не съм забелязал по - висок разход на гориво ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте мнение за KN панелен, такъв мисля да слагам на хондето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По защитен е и се замърсява по трудно с откритите като моя например

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се търси ефект(като паУъР) от спортен филтър,поне според мен трябва да е с интейк,да се изолира от топлия въздух в купето и да се направи вход за студения въздух идващ отвън.. или най лесно филтъра да се завре под калника :)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортните филтри се перат само със специални за целта комплекти на съответната фирма. Ако нямате средства за това, може да се ползва Меглио и след това ЗАДЪЛЖИТЕЛНО смазка, има евтино масло за филтри на фирмата Mannol, тествано е, върши идеална работа. Само че, е червено (тоест не върви да мацате син/жълт филтър с него). Комплекта за почистване на jR беше от порядъка на 30-35лв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кн панелен-осезаема разлика в сравнение с чисто нов обикновен филтър.много съм изненадан и доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с JR панелен и съм махнал резонаторните кутии в подкалника на тяхно място има изведено коляно за да засмуква въздух.Много по-доволен съм в сравнение с оригиналния хартиен филтър.Разликата за мен се усеща от 5500-7200 оборота(регулатора при моя мотор д16з6).Карах и с конусен пак JR с интейк,но нямах ниски.За мен само това беше разликата между панелен и конусен.Комплекта за почистване на JR e 38лв.(големия 500мл)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой слагал ли е панелен спортен Симота,да си сподели мнението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HKS (ментак) конусен , с някаква шукартетна кутия около него, изглежда готино има лепенка HKS :D на д15б2 на газ ми сложи 1-2литра отгоре :) а на бензин си мисля че осещам разлика филтара си има мрежичка и май ще стане да се изпере но и да не стане 20лв .. перфектен :) а да има и разлика в звука и доста място имам вече мога да сменям крушката без да разглабям половината кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с JR и с AEM , но като цяло значение няма никакво ... не ползвам К&N просто сащото останаха с по високи цени от предните 2 марки :)<br>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K&N short ram intake с конус. Разлика във вървежа почти няма, само дето звука стана по-приятен след 3000 rpm :) На 5500 км е и е като нов, ще се пере при смяна на маслото т.е. на 10к км, и разхода не се е променил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за сега си карам с хартиен филтър. Ето нещо за феновете на K&N:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Цялата статия: http://home.roadrunner.com/~jbplock/ISO5011/SPICER.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K&N short ram intake с конус. Разлика във вървежа почти няма, само дето звука стана по-приятен след 3000 rpm :) На 5500 км е и е като нов, ще се пере при смяна на маслото т.е. на 10к км, и разхода не се е променил.

Филтрите К&N се перат на 55 000 мили!Пише го черно на бяло! :PИнструкция пране! Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях с K&N RD-1300 и не бях особенно доволен въпреки че ми стъпа на 140 лева ... имаше прекалено безпрепятствена пропускливост и горе данните които публикува колегата го показват черно на бяло! Сега в момента съм с Fujita F5 S300 и съм по-доволен звука е много добър точно поради факта че, въздуха не преминава бепрепятсвено през него се едно е ограда на някой оранжерия ... но мисля да го сменям с реплика на HKS гъба и да сменя лейъра (слоя) с истински HKS и практически си става истинска гъбата ... а иначе е 150$! :PП.С. За Baldwin съм чувал много добри думи на времето, но тогава реших да порубувам на марки ...

Редактирано от Doomwisher
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтрите К&N се перат на 55 000 мили!....

Знам, че пише на 100к км, но при нашите хубави пътиша въобще не бих карал толкова без да го почистя. Може би на 10к км е много малък интервал наистина, но все пак зависи от състоянието и запрашеноста на средата. Ще си го наглеждам по-често да ми е мирна главата:).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях с K&N RD-1300 и не бях особенно доволен въпреки че ми стъпа на 140 лева ... имаше прекалено безпрепятствена пропускливост и горе данните които публикува колегата го показват черно на бяло!

...

 

А погледна ли показателите за пропускливост на частици(прах)? K&N е с един от най-трагичните резултати. Вярно е, има голям поток на въздух, но НЕ филтрира... Аз лично не бих го ползвал за ежедневна употреба и дълги километри. Това си е перформанс филтър - 2 пъти в месеца да въртиш на писта с него и толкоз. Имаше подобни тестове в youtube и хората кратко и точно казаха: "Филтъра е.. за да филтрира, а не да ви направи колата по-мощна."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На англичанката на братми сме му турили К&N а тръбата не я знаем каква марка е. Само филтъра беше кам 90лв а с тръбата цената беше около 130-140лв.И аз на моето БМВ сам с панелен на същата марка. Разликата в вървенето е минимална а звука с конусния е един пър :) панелния не се усеща чак толкова осен ако не си отвънка :Д

post-16139-0-81020800-1329682425.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де така сложен не дърпа ли топъл въздух от двигателя като на снимката над мен.А доколкото съм чел е по добре да се изведе да дърпа студен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да дърпа не знам нооо за това сме оставили долната чст на оригиналната кутия хич да не е пак си влиза студен въздух според мене. Като се постопли може и да му измислим някаква преграда да видим тогава какъф ще е ефекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де така сложен не дърпа ли топъл въздух от двигателя като на снимката над мен.А доколкото съм чел е по добре да се изведе да дърпа студен.

Да, дърпа топъл въздух. Всички тези изводи до бронята или до подкалника няма как да работят тъй като няма вакум и няма как да дръпне въздух от долу. Това се постига с кутия от рода на BMC CDA или стандартната кутия с удължител. Cold air интейковете са най-добрия вариант. Но тези short ram интейкове освен за визия не виждам за какво се слагат..
  • Нагоре 1
  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в този случай е по добре тогава да се сложи панелен спортен филтър,отколкото този вариант.

Редактирано от велизар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже така сложен има ефект от този филтър,хубаво е да се изолира ,и ако може да се пусне една ниско бюджетна мека тръба до бронята.Това което съм гледал в нета за КН е че си филтрират доста добре .естествено няма да е на качествето на муген примерно (300-400 лева),но е правилния избор цена/качество.Един филтър няма да направи колата ви супер бегачка ,но определено се усеща и се чува ,според мен една оправдана инвестиция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на някои им е смешно но аз определено съм чувствал разлика от въздушен филтър,вярно че не става ракета но се усеща.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Видео по темата за невярващите, аз лично съм много доволен, както и приятно изненадан, не мога да кажа че съм събудил мъртвеца, но няма и как един филтър да направи кой знае какво чудо, важното е че разлика има и тя се усещаПубликувано изображениеСега ще видим с едно колекторче дали ще се оправи още положението Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже така сложен има ефект от този филтър,хубаво е да се изолира ,и ако може да се пусне една ниско бюджетна мека тръба до бронята.Това което съм гледал в нета за КН е че си филтрират доста добре .естествено няма да е на качествето на муген примерно (300-400 лева),но е правилния избор цена/качество.Един филтър няма да направи колата ви супер бегачка ,но определено се усеща и се чува ,според мен една оправдана инвестиция.

Функцията на филтъра е да филтрира, не да вдига коне. КН филтрират доста добре ?! Видя ли резултатите от тестовете които съм постнал ? Защото се вижда, че се представя трагично..Добре, със КН ще влиза повече въздух, но ще пропуска прахови частици и освен това въздуха ще е по-топъл. Е това, ако му викате подобрение.. Колкото и да го изолирате тоя филтър няма да достигнете температурата при подкалника, каквато е при cold air intake-a и дори при стоковата филтърна кутия. И пак да спомена стандартната кутия входа е направен като velocity stack, което помага доста. Поне си купете за short ram-a такъв. http://i466.photobucket.com/albums/rr23/Mattcheww_/For%20Sale/DSC02185.jpgНикакъв смисъл няма от удължения поставени под филтъра. Как си мислите, че ще дръпне въздух от извода ? Хайде замислете се малко.. Направете извод към бронята и си сложете ръката и вижте дали ще дърпа нещо. Все едно да се опиташ да пиеш от сламка без да си я захапал.. Пак казвам това е постигнато при BMC CDA, тъй като филтъра е затворен.Като искате подобрение си купете кутия от Integra Type R или Cold air intake. Хайде продължавайте с минусите.. Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...