Doomwisher 164 #1 Публикувано 9 Април, 2011 Здравейте колеги!Преди 1 седмица закупувам една Хонда Сивик 6-та купе 1.6 125 коня от Стара Загора. Идвам си в Добрич обаче не искат да ми регистрират колата под предтекст че, номерата на двигателя са пренабивани! Какви ли начини не пробвах обаче, човека там ми се закле че тази кола с този двигател няма да се регистрира ... И си казах ок!Все още колата не е регистрирана с Договора съм и с талона на стария собственик! И Без това съм склонен да хвърлям пари, излезе ми една добра далавера за едно Б18Ц4, който е внос от Англия и никога не е регистрирван в България. Въпроса ми е ако го сменя двигателя в този период в който ми важи договора и съевя в КАТ Добрич с всички необходими документи за двигателя, ще стане ли колата да се регистрира? И какви документи са ми нужни за да регистрирам двигателя? Чух че, може и да ми се налага да минавам технотест. Да очаквам ли на комисията да ми направят някакъв проблем?Всяко ваше мнение би ми помогнало! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
upda7e 3 #2 Отговорено 9 Април, 2011 (Редактирано) Някой от колегите тук , беше писал , че от по-малък към по-голям двигател не ставало , с предтекст , че купето било изчислено за по малкият двигател .Демек от технотест , ще те върнат.Ммм намерих поста на колегата със сигурност във техно теста показват среден пръст,, когато двигателя е с по голяма кубатура от оригиналния под предтекст, че купето е проектирано за по малък двигател и тогава регистрацията е невъзможназа това нее проблем да бъдат по малки кобиците на новият двигателза варна не знам но мене ме пращаха на техно тест въпреки че двигателя беше същата кубатура на 11 ще регистрирам новия двигател и ще ви кажа дали са ме пращали на техно тест Редактирано 9 Април, 2011 от upda7e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #3 Отговорено 9 Април, 2011 Знам чел съм цялата тема! И Какво значи няма 1 кола в България дето да си е суапнат по-голям мотор и регистрирана в КАТ, така ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krismars 0 #4 Отговорено 9 Април, 2011 Не е точно така... Голфа ми е бил 1.4 в началото, а сега е 2.0 Предишния собственик (50-ти набор) е отишъл в един сервиз, уговорил се е да сменят двигателя, предложили му 2.0 вместо отново 1.4 и му го поставили. Съответно, за да може да продаде колата той отива на Технотест, където въпросите са били два: От голф 4 ли е двигателя и има ли некви проблеми. Само това, нищо повече, съответно документите на колата са ми изрядни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #5 Отговорено 9 Април, 2011 (Редактирано) А във картона ти пише ли, че колата е 2000 кубика? И какви документи са нужни? Фактура, служебна бележка алабала ... Редактирано 11 Април, 2011 от Tino Предходно мнение не Ñ�е цитира ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krismars 0 #6 Отговорено 9 Април, 2011 В талона си пише всички данни за новия двигател, все едно колата винаги си е била с него. Иначе доколкото знам е носил Договора за покупко-продажба на новия двигател, документи за произхода на двигателя-откъде и от кого е закупен, но може да има и още нещо (двигателя е бил от англичанка и тя никога не е била регистрирана в Бг). Иначе говорил съм с доста хора, никой не е споменавал, че е мъка да се мине Техно теста за смяна на двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #7 Отговорено 9 Април, 2011 Има колеги във форума, които са регистрирали по-големи двигатели и дори такива които фабрично не се слагат на това купе. Минава се през технотест и става номера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #8 Отговорено 9 Април, 2011 Благодаря много за помоща! Суапа стартира от утре! Другата седмица ще се опитам да мина през КАТ за пореден път и ще споделя приключенията си! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #9 Отговорено 9 Април, 2011 той дъртия там на канала не може да види какъв цвят е колата ти за вин код... отиди във варна да си я регистрираш и на мен ми правиха проблем и на всичкото отгоре сам му казах какъв ми е номера и ми го сбърка при записването но късно се усетих! а ако наистина ти е пренабиван номера и си личи..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #10 Отговорено 9 Април, 2011 (Редактирано) Е във Варна ама нямам постоянен адрес в Варна за да мога да си я регистрирам, вече не е като преди! Редактирано 11 Април, 2011 от Tino Предходно мнение не Ñ�е цитира ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #11 Отговорено 10 Април, 2011 Аз да питам неможе ли след като колата не е регистрирана в България и мотора и той, неможе ли да се сложи новия мотор и да си се регистрира все едно е бил с него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #12 Отговорено 10 Април, 2011 (Редактирано) Не не може! В документите които са от държавата от която идва колата пише какъв е мотора! Пък в моя случай колата в момента е с старо загорски номера и не искат да ми сложат добрички което е меко казано пълен абсурд Редактирано 11 Април, 2011 от Tino Предходно мнение не Ñ�е цитира ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #13 Отговорено 10 Април, 2011 Абсурд е това, което някои наричат Държава у нас!Никъде в белите страни номера на двигателя не се записва при регистрацията. Хората го отчитат като резервна част. А в бившите соц страни е едва ли не по-важен от VIN-а! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #14 Отговорено 11 Април, 2011 В КАТ как разбраха, че са пренабити номерата? Правиха ли ти някаква експертиза? Или на око? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
addevil 59 #15 Отговорено 11 Април, 2011 Не започвай суапа преди да говориш с технотест. Да знаеш че минаването успешно през тоя "тест" е голям филм!!! До колкото съм запозната ще го мине само ако покажеш че в такова купе като твойто заводски е слаган по-голям двигател от типа който искаш да сложиш или е само с 10% по-голяма мощността от колкото е била оригинално. Иди говори с тях защото иначе ще си навлечеш невероятни главоболия, може би дори по-големи от досегашните !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullkiller 51 #16 Отговорено 11 Април, 2011 В КАТ как разбраха, че са пренабити номерата? Правиха ли ти някаква експертиза? Или на око? И аз щях да задам същият въпрос... !!! Ако са пренабити, както се е кълнял слижителят от КАТ, защо не е предприел съответните действия по компетентност?! Как така се констатира пренабиване на номера на двигателя и колата и собственика не са обект поне на някакви предварителни следствени или не знам какви действия...Май колегата honda symphony е прав, че на око се правят експертизи! !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
oblaka 9 #17 Отговорено 11 Април, 2011 Здравей колега и моята кола беше със Д16У8 и го смених със Б16А2 и не искаха да я регистрират в кат. След което минах технотест в София без никакъв проблем за около 15 мин и 150 лева и проблема е решен.Ако искаш все пак се обади до технотест и питаи, но не мисля че ще имаш проблеми.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #18 Отговорено 11 Април, 2011 В КАТ как разбраха, че са пренабити номерата? Правиха ли ти някаква експертиза? Или на око?На око разбраха колега! Ходих на технотеста с Д16-ката и ми казаха че номерата са нестандартно набити и затова колата няма да се регистрира! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #19 Отговорено 11 Април, 2011 (Редактирано) Не започвай суапа преди да говориш с технотест. Да знаеш че минаването успешно през тоя "тест" е голям филм До колкото съм запозната ще го мине само ако покажеш че в такова купе като твойто заводски е слаган по-голям двигател от типа който искаш да сложиш или е само с 10% по-голяма мощността от колкото е била оригинално. Иди говори с тях защото иначе ще си навлечеш невероятни главоболия, може би дори по-големи от досегашните Как да говоря с технотест? Телефон ли имат? В Добрич до колкото знам само Сряда идват за 3-4 часа ще ги издебна! Но нямам много опций колега! С стоковия мотор не искат да ми я регистрират ... ебати филма! Поне като ще се сменя мотора да е с по-добър не ми се занимаваше да слагам друг мотор да я регистрирам и после пак да си върна моя, това са само пари на вятъра!До четвъртък или петък суапа ще е готов и ще се опитам пак да мина през КАТ, и най-вероятно ще е ме препратят на Технотест комисия, която се състои само Сряда, тоест до другата сряда ще видим какво ще стане! А и договора ми изтича утре у други ден, но до колкото знам не е проблем заплащала се някаква минилана глоба (на фона на парите които съм пръснал). Благодаря за съветите! Редактирано 11 Април, 2011 от Doomwisher Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #20 Отговорено 11 Април, 2011 А да ли е възможно да постнеш снимка тук да видим за какво по точно става въпрос ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #21 Отговорено 12 Април, 2011 Нестандартно набити не означава пренабити. Извикай човек който да ти направи експертиза в КАТ, идва с едни лампи и се разбира дали са пренабити дори и професионално да е направено. Ако са пренабити си носиш отговорността естествено, ти или бившия собственик. Ама гледам ти вече си я вкарал в бокса, успех за нататък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jarjarbings 6 #22 Отговорено 12 Април, 2011 До четвъртък или петък суапа ще е готов и ще се опитам пак да мина през КАТ, и най-вероятно ще е ме препратят на Технотест комисия, която се състои само Сряда, тоест до другата сряда ще видим какво ще стане! А и договора ми изтича утре у други ден, но до колкото знам не е проблем заплащала се някаква минилана глоба (на фона на парите които съм пръснал).Благодаря за съветите![/quoteГлобата ще ти е 20 или 50 лв с фиш(миналата седмица минавах КАТ с изтекъл срок на договора) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #23 Отговорено 20 Април, 2011 (Редактирано) Има развръзка по случая и тя е благоприятна!Отидах в КАТ с документите си за новия мотор и до болка познатия техник се смили над мен взе старото ми заявление (което си беше в срок и не плащах глоба) задраска стария номер (D16Y8) направо написа B18C4 и ми каза да се разкарам! Без технотестове, без глоби, все едно този мотор си е фабрично на мотора и даже си остана колата пак 92KW (125 коня)!Направо чист късмет! Благодаря за всички мнения в темата, малко или много са ми били от полза! Отивам сега да играя едни сопи на колата! Редактирано 20 Април, 2011 от Takahashi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #24 Отговорено 21 Април, 2011 почерпи човека бе че и купето хубаво аз го видех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове