Jump to content
росенKN

F-серията бутала vs клапани

Recommended Posts

Колеги,търсих нещо в нета и съвсем случаино попаднах на интересна тема (http://www.hondabg-fan.com/forum/topic661.html съжалявам но не можах само да го копирам),та там се споменава,че повечето модели хонда включително и F-серията при примерно скъсан ангренажен ремък не удря буталата в клапаните.Лично аз знам че 16клапановите двигатели ги удрят-един приятел ги смля на фиат браво1.6 та въпроса ми е истина ли е това?Моля да пишат хора които имат конкретна и сигурна информация.Изключително ще съм благодарен на Омбре ако се изкаже по въпроса защото неговото мнение ще сложи ясен краи на темата. </p><p>п.п. Независимо от резултата караите с качествени ремъци и ролки сменени в кадърни сервизи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата на ф серията имат засечки ( вдлъбнатини) но дали удрат не знам със сигурност..

Редактирано от Едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и и фиата имаше такива даже по големи ама не му помогнаха,но при хондата допускам че може и с тази цел да са,но това са само предположения.Не ми е скоро смяната на ремъка иначе бих проверил,но се надявам някои друг вече да го е направил и да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразрови се из форума някъде четох със сигурност за колега със F20Z1 беше скъсал ремък и няма проблем.Имал защита.За другите незнам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих темата на колегата с f20z1 доколкото знам между този мотор и моя разликата е в степента на сгъстяване иначе челата на буталата са ни едни и същи,това предполага че и z2 мотора не би трябвало да има проблеми при дефектен ремък.Скоро ще сменям семеринга на разп. вал и ще знам със сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си 16клапанови автомобили , които не удрят... дори и някой италЯЯЯнски ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаиде бе колеги неможе никои да не е зацепвал ремък на такъв двигател или да не се е консултирал с някои които го е правил и е наясно с нещата.Също и ако някои знае някакав саит кадето може да се направи подобна справка.Не вярвам само мен да ме вълнува този въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя майстор кьдето ми направи хондата с рьчни скорости ми е кзвал че F серията няма опасност от удар на буталата в клапаните. Сконен сьм да му вярвам защото предимно с Хонди се занимава и с тяхното тунинговане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчилски, коя F - серия визира твоя майстор, щото при включен Vtec - нЕма спасение!Иначе не знам, може и да се размине до 3к оборота, ама на 7к ?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F 20 Z2 няма витек. Както и моя и твоя F18A3. Незнам F серия да има витек Марто.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ти тогава бая работи незнаеш...тя Ф серията не се изчерпва с наще дърти Ф18А3-та..

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересна тема и аз карам F20b6 и ще ми е интересно да знам дали удря клапани или не.Евала за темата доно стане ясно дали е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В грешка сьм като ги слагам под общ знаменател всики от F серията но конкректно двигателя на автора на темата няма витек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е F20Z1 i F20Z2 са без витек и аз от цялото ровене дотук стигнах до информация че F i D сериите нямат проблем при скъсване на ремъка за витеците е безопасно докато не се включи витека тогава клапаните се отварят повече и спасение няма,но цялата информация е събрана от разни форуми и 2-3 собственици на хонди които са късали ремък без последствие.Все още се издирва документирана информация от някое ръководство или нещо подобно,представа нямам къде би трябвало да са описани тези неща,а би трябвало да са отбелязани някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F 20 Z2 няма витек. Както и моя и твоя F18A3. Незнам F серия да има витек Марто.

F22Z2 мисля,че е с Vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има Витек F22Z2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С или без Vtec F двигателите Удрят клапаните в буталото.П.П. Много са двигателите на Хонда ,които не удрят клапани в буталата,но F серията не е от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението на Омбре сериозно накланя везните,тези дни отивам до Казанлък и там ще имам време да сменя семерингата на разпределителния вал и тогава окончателно ще се реши дилемата поне за F20Z2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега може ли да ти използваме темата, за да разясним тоя въпрос за срещането и за някои други мотори?! :o:lol: Аз наскоро скъсах ремък на Д16А9 и още не съм отварял да видя, какво е станало, но вече чух всякакви предположения! За това ще съм благодарен, яко някой подготвен се изкаже, дали тоя мотор среща! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се,даже бих се радвал за всяка потвърдена информация,за които и да е двигател на хонда касаещ въпросната,,защита,, накрая се надявам да се появи един конкретен списък с двигатели защитени от сблъсък на бутала и клапани.Естествено наи много се надявам да се уточни положението при Ф-серията защото тя пряко ме касае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се интересувам от такъв списък ,за да знам моя D16Y3 дали среща ,понеже като я взех пишеше на мотора че е сменян преди 5 хил километра ако се вярва на километража де ,и не съм го сменял въобще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробата е направена-със сигурност F20Z2 НЯМА ЗАЩИТА СРЕЩУ УДАР НА БУТАЛА И КЛАПАНИ ако оцелее двигателя при скъсване на ремък това е коктеил от невероятен късмет и ниски обороти.Ако преценят модераторите да заключват темата аз нямам нищо повече какво да добавя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от имам запитване за двигател H22A5 хонда прелюд 185кс. , автоматик . Тей като ремъка превъртя не знам дали не съм натрошил клапанаите  и сега колата е в сервиз за смяна на ролки оптегачи ремък и водна помпа. И питам дали да се подготвям за нещо фрапиращо. Когато ремък превъртя беше се включила витек системата .

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си пробвал да я палиш след като е изгаснала може и да си се разминал. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...