reniiv 0 #1 Публикувано 30 Март, 2011 помогнете... Купих една Хонда Сивик 1,7 дизел 2003 преди 4 мес. и до преди 1месец нямах проблеми. Но започна да гасне в движение. спираме чакаме 2 мин. и тръгваме. а вече дори и това не помага. акумулатора е чисто нов и пак не иска да запали.Сменихме горивен филтър и уж се оправи за няма и месец.до преди 2 дни. на борт компютъра няма записани грешки колата в момента е извън БГ. там пак е сменен горивен и маслен филтър и някакъв датчик но без резултат. а най- лошото е че никой няма представа от къде е този проблем и какво трябва да се сменил. ако някого някой е срещал такъв проблем и знае нещо повече моля кажете. Колата е хубава и по принцип върви добре и е икономична. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #2 Отговорено 30 Март, 2011 Погледнахте ли свещите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #3 Отговорено 30 Март, 2011 А прекъсва ли?Отиди на читава диагностика да видиш компенсациите на дюзите, може да има някоя запушена... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reniiv 0 #4 Отговорено 30 Март, 2011 Погледнахте ли свещите?нали тези в сервиза на Хонда трябва да разбират и да са ги видели но няма да се изненадам и да не са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reniiv 0 #5 Отговорено 30 Март, 2011 А прекъсва ли?Отиди на читава диагностика да видиш компенсациите на дюзите, може да има някоя запушена...правила го е 2 3 пъти но дори да прекъсне продължава да върви. като спре го прави изведнъж. а на диагностика сме ходили на 3 различни места.и не знам вече къде и на кой да я карам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #6 Отговорено 30 Март, 2011 Дори и само на една здрава подгряваща свещ миналата зима си палеше перфектно - проблема е другаде щом гасне и в движение. Проверете горивните маркучи - ако засмуква въздух от някъде заедно с дизела става точно така. Друго - запушен горивен филтър, но ти каза че сте го сменили. Когато откриеш проблема - сподели какъв е бил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reniiv 0 #7 Отговорено 30 Март, 2011 Дори и само на една здрава подгряваща свещ миналата зима си палеше перфектно - проблема е другаде щом гасне и в движение. Проверете горивните маркучи - ако засмуква въздух от някъде заедно с дизела става точно така. Друго - запушен горивен филтър, но ти каза че сте го сменили. Когато откриеш проблема - сподели какъв е бил.да ще го кажем на умниците в Сервиза на Хонда и дано да е нещо такова че без кола е гадно. благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #8 Отговорено 30 Март, 2011 (Редактирано) Добре, а при какви условия гасне? Един колега така бра ядове с дизеловото пежо. Гледаха му помпи, регулатори, турбини, плашиха ги и накрая се оказа запушена дюза... Неговата над 2500 об/мин се тормозеше и като пуснеше газта и гаснеше. Иначе пак на място притрисаше. Пробвайте някаква прочисваща добавка и газ до ламарина да отпуши. Можете да се пробвате и в сервиз на "Бош". Там са кадърни и поне могат да ги почистят и да и проверят горивото с какво налягане е . п.п. Вярно, че пежото не е хонда, но принципа е горе долу същия.п.п.2 Когато е в София колата пиши на лични да ти дам координати на един перничанин с прякор"инжекциона". Човека е адски начетен и има много добро оборудване. Няма кола къде да му се е опънала Редактирано 30 Март, 2011 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #9 Отговорено 31 Март, 2011 да ще го кажем на умниците в Сервиза на Хонда и дано да е нещо такова че без кола е гадно. благодаряКажи им и да ти свалят сондата в резервоара и да и почистят или сменят цедката ..Също така да продухат с компресор горивните пътища от двигателя до резервоара (понякога излиза една гняс, все едно че си пуснал калчища в резервоара) особено ако е карана колата и с биодизел .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reniiv 0 #10 Отговорено 3 Април, 2011 последно сега чакаме някакъв датчик който трябва да се поръча от някъде и като го сменят трябва да няма вече проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове