Jump to content
pantany

катализатор на акорд

Recommended Posts

колеги много хора напоследък ме съветват да махна катализатора на акордеона щяла да гори по малко ама на мен нешто не ми се вярва а пък казаха че ги изкупували скупо(става вупрос за акорд 94 г.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го махнах моя,беше чисто здрав и има малка разлика във вървенето при високи обороти,но много малка.Иначе в разхода не мога да кажа че има осезаема разлика иначе разхода е 8.5л на 100 газ но при условие че зареждам на оределени газстанции,не ги споменавам да не правя реклама.Ако ти е запушен обаче разликата е значителна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто здрав - това какво трябва да рече??? :ph34r: Значителна разлика няма, "но много малка" в ниските обороти има!При каране на пропан бутан катализатора не променя характеристиките и свойствата си и става теоретично вечен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като загрееш колата като хората я остави на обороти и слез. Ако смърди на кисело и на гадно го махай, иначе няма смисъл. Той забавя и скоростта на изгорелите газове и удължава живота на гърнетата. А имаше и някъде дино графики според които ако не щриш нон стоп даже помага на мотора/губеха се няколко коня без него в ниски обороти /.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата е карана до около 150000км на бензин след идването и в БГ и монтирахме газ сега е на 260000км катализатора го свалих заради някои ,,специалисти,, които твардяха че е запушен и е невъзможно на тези километри да е в ред,след демонтажа(наложи се рязане) и двете пити бяха перфектни без отчупвания запушвания и следи от разтопяване но така и така вече свален не го монтирахме обратно.Разлика във вървенето почти никаква не може да се долови само в диапазона 4000-6000об.мин. ми се струва леко подобрение без да е доказано с каквито и да е измервания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто здрав - това какво трябва да рече??? :lol: Значителна разлика няма, "но много малка" в ниските обороти има!При каране на пропан бутан катализатора не променя характеристиките и свойствата си и става теоретично вечен.

Колега, май с теб сме и Ровер фенове ?Сериозно ли за катализатора и пропан-бутана ? Ще кажеш ли с 2-3 изречения защо така - това е радващо за тези с LPG :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз моя го свалих защото като я карах усещтах, че колата се мъчи не върви както преди,сменях филтри,свещи и всякъкви профилактики, но не вървеше както преди и като я закачих на газ анизатора показваше,че не излизат почти изгорели газове.затова и го махнах,усети се разлика значително и колата започна да си върви доста добре ,но не очаквайте чудеса все пак,няма да качи с 20 коня де :):)

Редактирано от honda_25

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажеш ли с 2-3 изречения защо така - това е радващо за тези с LPG :)

Използването на L.P.G. води до значително намаляване на вредните вещества, съдържащи се в изгорелите газове и способства за опазване на околната среда. L.P.G. не съдържа олово и сяра, които повреждат катализатора на автомобила и ламбда сондата. Димните газове на втечнените горива съдържат много по-малко количество въглероден дву-окис (СО2) и въглероден окис (СО) и практически при горене не образуват саждени и други твърди частици. Във всички големи градове в Западна Европа стартират екологични програми, като приоритет имат автомобилите, които са на газ. От март 2003 г. в централната зона на Лондон ще може да се влиза безплатно само ако автомобилът е със сертификат Euro 4 или е на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако не си почитател на бръмченето не го махаи ,аз моя го махнах и освен че стана по шумна други промени не забелязах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ште си я карам така защото разлика явно няма а пък и не искам да звучи като някои голф или бмв както казва колегата mehura БЛАГОДАРЯ МНОГО :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Моя катализатор беше запушен( смърдеше доста) и го махнах. Разлика имам както казаха колегите по горе и се усещат във високите обороти, не е кой знае каква но стана по пъргава. Ако не е запушен не го махай, ако си с 2 сонди, че аз моята я побългарявах. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повдигна темата с един въпрос от последното мнение.Понеже ми предстои премахване на катализатора.

Как побългари втората сонда при катализатора без да трупа грешки и да има проблеми на газ или бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...