Jump to content
civicgonemad

Прилики и разлики в окачването на

Recommended Posts

Здравейте колеги! Много скоро двигаетля ще е готов и сега идва време да се погледне окачването. И се чудя има ли много разлика межди окачването от VTI и малък VTEC? Разлика в дискове, пулоски, спирачни апарати, амортесиори, стабилизиращи щанги и т.н. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б серията е по-тежка, има разлика в пружините (и най-вероятно амортисьорите)...полуоските също са различни на Д и Б серия...ама ти като караш пак Д серия не знам теб какво те бърка това...На ВТЙките щангите са по-дебели. За спирачките - конкретизирай какъв малък витек - хеч, купе,седан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами което е по-удачно за мен. В смисъл да си пасва по-добре. И да се получи ефект по-близък до ВТИ. За спирачките не знам дали на вти не са с повече от 1-буталце. Инъче май рзликата в дисковете е 2мм.

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм интересно ще е ако твоето окачване в момента не си "пасваше" добре !!! ако искаш по добри спирачки ти трябват шенкели+спирачни дискове+спирачни апарати+спирачна помпа(може и без нея,ползвай търсачката писано е около 200пъти). Това за отпред. за отзад, целите задни носачи с всичко по тях ако искаш да минеш на дискове. Стъбилизиращи щанги от вти също можеш да сложиш, пружини и амортисьори има достатъчно добри марки, които предлатаг комплекти на сносна цена и в пъти по добри(зависи за какво по добри(за каране на писта или за разходка в града) от 15 годишни заводкси на VTI :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам оферта за 100 кинта цяло задно окачване от 1.6втек седан. Колата ми трябва за що годе нормално каране градско/извънградско. И от време на време по някоя дръпка. Щото с мойте барабани отзад... Малко кофти ще спирам.То трудно да се каже нормално каране при тези хубави пътища у нас ама нямам намерение да се правя на състезател по улиците. Целя повече сугирност и устойчивест на пътя с тези неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре си остави барабаните , освен ако не гониш оптика !!! Окачването е еднакво,единствените разлики са ,че на ВТЙ е малко по тежко и по усилено.Предните дискове на втЙ са 262мм ,стандартните на д15 са 240мм.За да ги подмениш,сменяш и шенкелите(които са бая по тежки).Предна щанга-трябва да имаш отворите на долния носач за биалетките.При задната също+планките към купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И няма ВТИ модификация която да е с двубутални апарати всички са с едно бутало. Ако искаш две най-ефтиния вариант е акорд купе след 99 година. Но там вече си на 282 мм диск.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от кога барабаните станаха по-добри от дисковете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми слагай си дисковете,после пускай тема защо не спират ,или нямаш ръчна :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CivicGoneMad - по-добре си дай парите вместо за задни дискове за нещо друго по-необходимо. За твоята конфигурация ще спираш добре и със барабани, стига отпред спирачките да са добри и изправни :huh: За щангите - отпред към носачите има едни допълнителни (нещо като) планки, за които се захваща щангата. На твоята кола ги няма. Можеш да ги вземеш от кола със такива. За отзад задължително долните (малки) носачи (защото са с дупка за биалетките а твоите са без) И планките които се захващат на магарето :)п.с. Нещо, което колегата Wyvern ми обясни наскоро - ако минаваш на дискове отзад е много важно да смениш и разпределителя на спирачното усилие. (това е една малка алуминиева джаджа приличаща на цилиндърче, в което влизат спирачните тръбички. Закрепена е на firewall-a)п.с. 2 Питах те от какъв малък витек, защото купетата малък витек са с големи барабани отзад и спирачки 262 отпред. Хечовете малък втек са с дискове отзад и малки спирачки 240 отпред.п.с. 3 Победителя в Драга клас до 1.5 на Националната (AlexDJ) доколкото помня е с барабани отзад, не видях да има проблем да спре на края на пистата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А поне да се сложат 260/262 мм отпред и една щанга да се сложи поне. ? От какво да ги взема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем можеш и 2 щанги да си сложиш - предна и задна. От какво - ами от каквото намериш. Моите щанги (и предна и задна) са от купе малък витек. А спирачки на 262 имат бая хонди - англичанките, някои малки витеци, ВТЙките и 6 ген Д14ки фейслифт :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За задните дискове не е вярно че не спират добре смених си барабаните с дискове и колата спира осезателно по добре но за ръчната е вярно много слаба им е ръчната.Много ясно че ако вземеш дискове дето не са функционирали и апаратите са спекли от всякаде и ги караш с накладките които са си били на тях няма да спират.Като се прави нещо или го правиш или не сменяш си накладките раздвижваш апаратите импрегнираш боядисваш и нека да не спират тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това с ръчната не се ли поправя със смяна на въжето от съответната кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо минах на 262 отпред и колата спираше осезаемо по-добре. После сложих дискове и отзад и спирачното усилие намаля. Явно проблема е, че просто си иска по-голяма помпа, която да захрани задните спирачки. Не че колата не спира, просто малко повече натискане на педала иска. Колкото до щангите, това е много подценяван ъпгрейд. Не очаквах чак така да се промени поведението и само от две щанги. Съветвам да потърсите от английски седан ВТИ или РТСИ - 25/26 мм. Отзад ... о отзад ... колкото повече толкото повече ..., поне на мен така ми харесва. Имаше тема с размерите на щангите от различни модели. 22/23 мм от интергра е най-бруталния вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги , някои знае ли окачване от сивик 6та ген. английската можв ли да се монтира на сивик 6та ген. японската окачването е комплект интересува ме дали е сащия диаметър долу на вилката и съответно горе на ботуша .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...