Jump to content
difcho

1-ви кръг Тайм Атак 2011 (09-10 април)

Recommended Posts

Здравейте на всички,Аз съм Борис Масларски със синьото Пежо106 и завърших 2-ри в С1 клас.Искам да изкажа голямото си възхищение от силното представяне на всички Хонди и най-вече на най-бързата в нашия клас - Симеон Пламенов Симеонов с Хонда Сивик от Пловдив.С другите момчета се познаваме от миналата година и без тях този клас няма да е същото , много силна конкуренция от Габрово - БРАВО.Регистрирах се за да изкажа моята гледна точка относно проведеното мероприяте на аматьорско ниво - Time Attack. Предполагам и други хора са усетили как класирането или квалификацийте се провеждат на типа - най-бърза обиколка(Time Attack), а самото състезание е на типа- двубой(Италианско преследване). Всичко това е описано в регламента на Time Attack шампионата.Според мен големия конфликт и повод за много недоволни е точно в провеждането на самото състезание тип Италианско преследване или по-точно в самия му старт!Аз участвам от миналата година за първи път и още тогава ми направи впечатление, че на тази писта (единствена за родината ни) на мястото за старт в двубоите участникът който стартира от дългата права винаги е ощетен с неравно разстояние до първия завой за неговата състезателна обиколка и по-този начин ако разликите са много малки във времената в квалификацийте се получава поощряване още на старта в полза на уастника застанал от вътрешната страна където първия завой идва много по-рано от колко стратиралия от другата страна.Решението може да вземе само организатора, а вариантите са два !1. Старта да се измести в средата на дългата права - където участниците ще имат равно разстояние до първия завой. - Двубоите не се засичат с времеизмервателна техника, а който пресече първи финала.2.Двубоите да се провеждат на типа - суперспециалне етап т.е. участниците прават по два страта един срещу друг като си разменят местата на стартиране . Това изисква времеизмервателна техника, за да се сумира времето на всеки участник от двата старта и така да се реши кой от двамата е по-бърз както и повече време за провеждането на самите двубои.Отново благодаря на всички участници за готината атмосфера и силната конкуренция с нетърпение очаквам следващия кръг когато ще караме пистата на обратно, предолагам за весички ще е новост.Поздрави от Пежо клуб !!!П.С....относно пежото на сликове е същото като моето и разликите са точно 1 секунда!

Редактирано от Boreto
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм много накефена от уикенда, покарахме доволно - искаме още. Много лош номер ни изигра проблема с времеизмерването защото когато 2ма души карат една кола и трябва да дават времена повторно с прегрели гуми и спирачки си е кофти. Аз лично не се представих добре, но въпреки това съм много доволна. Според мен наистина трябва да се помисли за разреяение на проблема, за който колегата с Пежото писа по-горе тъй като май има доста недоволни, но нека не бъдем прекалено критични - все пак наистина трябва да се обмисли и да се вземе най-доброто решение, а не просто някое прибързано от което да проистекат други проблеми и недоволства !!! Поздравления на всички представители на марката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички и поздрави за участниците и призьорите!Адреналина беше на ниво.Съгласен съм, че мястото на старта е неподходящо, защото дава голямо предимство на стартиралия от вътрешната страна. Също така не съм съгласен с Борето, че трябва да се премести по- към средатата на правата, защото мисля, че проблема е в скоростта в която се преминава правата - когото се стартира от вътрешната страна - на изхода към правата се минава с над 80, след което се прелита "старта" с над 100 и в края към 180 /края на четвърта/, а когато се стартира от външната страна на правата, в края се стига до около 140 /ако вкл 4-та изпускам спирането/, т.е. при преминаването на правата се получава предимство в скоросттта 100 - 40 км, а това в секунди е много.На практика класиралите се в квалификацията на 3-то място имат предимство в последвалите двубои, защото на полуфинал и финал са от вътрешната страна.Не вярвам, че старта ще бъде преместен на място което не включва части от правата, защото М стартират на решетка, а това може да стане само на правата.Възможно решение е участниците в двубоите да стартират от едно място през интервал 15 сек. - на Калояново техника има, но няма да го има "фото финиша", което си е зрелищно и вълнуващо.Каквото и да си приказваме - това е регламента, това е състезанието, Иначе няма адреналин - въртиш си някакви обиколки, кога сгрешил, кога не, в края се зачита най - добрата и толкоз, няма тръпката на състезанието - кой тръгнал на задна, кой изпуснал завой, кой ... S1 биха S2 по всички показатели!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......В клас с3 достойно представяне за Прелюда.Все пак БМВ М3 правеше много близки времена.При гонката със Субаруто ми напълни душата.Много върви тоя прелюд.Като гледах как стоеше 106цата на пътя се питам кои са най-добрите гуми за тая писта?

С какви времена се беше класирало М3-то,някой знае ли?Аз на квалификациите бях по-добре -1.02.34 ама на състезанието нещата се осраха тотално.Реално колата ми трябва да е 2 секунди надолу според мен,но я правихме до 5 сутринта и определено има бъгове.Пък и за сефте я карах с 4WS,който определено е интересна джаджа:)Спирачките не работеха на 100%,реглажа го правихме с ролетка посред нощ......интересно какво ще покаже като я кача на стенд и я направят като хората:lol:Абе пълен ташак.Но колата наистина има потенциал да слезне под минута на стрийт гуми според мен.Появи се адско недозавиване , като я подкарам агресивно-нещо ново щото преди с 2WS-а го нямаше тоя проблем.Просто трябва да я пооправя като имам повече време,че тоя път всичко стана в последния момент.п.п.И някой няма ли снимки от колите на пистата? Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще те помоля да уточниш, кои са нагласените работи от страна на организаторите и кое точно в регламента мирише и на какво ?

Както колегите по горе казаха .. има огромна разлика в стартирането .аз като зрител дори го разбрах пък за състезатели да не говорим .Би трябвало поне на полуфинал и на финал участниците да правят по повече обиколки (както по ранни години). За да могат да наваксат разликата от местата за стартиране, или да направят 2 обиколки от една и 2 от другата страна .. след което да се сумира збора от 4те обиколки като време и да спечели участника с по добро време .. това според мен е правилния начин .. Получава се иначе ,че ако си бавен печелиш .. или ако си познат на садите, и те сложат от вътрешната страна ?! Това с поред мен небе ше чесното ! Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо смятам, че състазанието беше несправедливо:

 

Дали от недомислица или нещо друго условията не бяха равни за всички участници, някои от тях бяха ощетени, защото стартираха от неизгодна позиция и то няколко пъти. Конкретно Хонда Сивик със съзтезателен номер 30 и при трите си старта винаги трябваше да стартира от външната страна, където е правата.

На въпроса ми, защо е така, г-н Искрен Иванов, ми отговори, че според регламента, който даде най-добро време на квалификациите стартира от тази позиция(неизгодната), а такова правило не съм виждал и след повторна и дори трета справка не можах да намеря. Такова правило няма и няма логика да има, защото обезсмиля квалификациите за място, каква е логиката съзтезателя с най-добро време да стартира от неизгодна позиция ?! Данеби във Формула 1, пилота с най-добро време да стартира последен ?! Мисля, че организаторите трябва да се извинят на съзтезатилете за пропуска(ако това наистина е пропуск) и в бъдещите съзтезания да обмислят как да решат този проблем.

Според мен, за да бъде всичко честно трябва да се разменят стартовите позиции. При две обиколки, всеки състезател да има по един старт от всяка стартова позиция.Аналогично при четири обиколки по два старта от всяка стартова позиция и това да важи за всички писти.

Ако имате нужда от допълнително обяснение, защото позициите не са равностойни, ми пишете и ще ви обясня подробно, но смятам, че всеки един от състезателите знае за какво става въпрос.

 

Очаквам отговор във форума.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега за тази ситуация с номер 30 не сам съгласен,защото тои караше с последния от клалификацията- корсата, е нормално да стартира от тази позиция аа и друго корсата е 1.6 110коня а хондата е 1.6 170коня тука нещо да кажеш?????? Редактирано от atoma
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с това твое изявление ставаш смешен.Никаде в правилника не пише колко коня трябва да е колата и колко трябва да тежи.На тази кола двигателя е стоков - така излиза от завода.

 

Колега другия път си купувай пежо 1360 куб. а си купи пежо 1.6 300 коня . Поздрави на Асеновград.

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

корсата е 1.6 110коня а хондата е 1.6 170коня

 

Оправдания :D на такива състезания не всичко е мощността на двигателя,а и окачване,спирачки,гуми и най важното човека който кара :D

Ето още малко снимки:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Изненадата в квалификациите-Док-а със много добро време

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще те помоля да уточниш, кои са нагласените работи от страна на организаторите и кое точно в регламента мирише и на какво ?

.. или ако си познат на садите, и те сложат от вътрешната страна ?! ...
Сериозно си се объркал! Интересно ми е как точно прецени, че познатите на съдиите стартират от вътрешната страна ? Може би знаеш, кой съдия кой участник познава... а може би незнаеш, че това кой от коя страна стартира зависи от времената в квалификациите ? Четвърта година вече на всички писти се стартира точно по тази схема... този който е с по-добро време от квалификацията стартира от тази позиция, която има повече чиста писта пред себе си. С други думи... двете коли не стартират от средата на пистата, а в единия и край, т.е. разстоянието между двете не е еднакво, а едната е по-близо до другата. За да не се получи застигане на единия автомобил по време на обиколките, още преди 4 години се прие, че по-бързият от квалификацията стартира от позицията, която има повече свободна писта пред себе си. Проблема в момента дойде от това, че за първи път се правиха 2 обиколки, а не както до сега 3. Досега никога не се вмествахме във времето предвидено за финалите, защото се иска и загряваща обиколка и реално времето за един двубои става доста повече от предвиденото. Сега запърви път се вместихме, което означава, че няма вариант следващия път отново да се върнем на 3 обиколки. Мислят се други варианти, като крайния е за финалите да се класират само първите 4-ма и да карат по два старта и да им се събира общо време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислят се други варианти, като крайния е за финалите да се класират само първите 4-ма и да карат по два старта и да им се събира общо време.

Съгласен съм , че трябва да има промяна в провеждането на двубоите, но не мисля че трябва да карат само първите 4-ма, нека има шанс за всички платили да участват - все пак това е тръпката от цялото каране и квалифициране - да стигнеш до директните елиминаций. Все пак там се показва кой може да кара последователно обиколки без грешки.Като се замисли човек ако само 4-ма се допускат до двубои то е предрешено ,че от тях 3-ма ще са на подиума. По-скоро да има повече каране с повече хора, така има интрига и конкуренция, шанса някой да отпадне , да се завърти... ей такива работи. Към организаторите: Мислете го !П.С.Специални благодарности на Георги Георгиев за хубавите думи в нашя форум и за страхотната снимка с Росен Костов която е качил :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбсолютно съм съгласен с Борката. Не може да се класират само 4 човека, защото ще се попари всичкия ентусиазъм на останалите, които не са в 4-ката. По-добро решение е да се измести старта, да е равностойно за всички.

 

difcho , м/у другото мерили сте разликите във времената на един и същи автомобил след като стартира от правата и като стартира след кроасана ? Просто ми е интересно каква е преднината горе долу. А и крайните резултати къде ще ги публикувате ?

 

Като цяло много се изкефих този уйкенд. Без значение кой кое място взел, важното е че се видя какво може малкия клас :thumbs1: Всички участници приеха достойно победите и загубите, заради това разни нападки са напълно излишни !

Поздрави на всички ;) и най-вече на Пежо офанзивата :P;)

 

Да кача и времената от квалификациите на С1,2,3 :

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Тука се вижда черно на бяло дали доста хора не останаха замислени :P:D

 

Тука ми попадна в кадър един хонда предател, който го разпознае да го изгърби веднага 2 бири. Седя си и по едно време се чува " Хайде на баниците! Койт разбира при мен се спира!" поглеждам и какво да видя:

Публикувано изображение

 

:D:D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

корсата е 1.6 110коня а хондата е 1.6 170коня

 

Оправдания :D на такива състезания не всичко е мощността на двигателя,а и окачване,спирачки,гуми и най важното човека който кара :thumbs1:

 

да прав си колега не е важно мощността затова се видя как падна синята хонда номер 30 от пежото и другата хонда на колегата !! Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Поздравление и от мен за доброто представяне на марката. Аз карах червената 6-хеч , която стана 1-ва в С2 и искам да споделя своето виждане за проблема с времената.Напълно съм съгласен с Pavle за причината за тази разлика, а именно факта , че едната кола преминава , цялата права на висока скорост.Организаторът , още миналата година се опита да реши този проблем , като се измести старта в края на дългата права , но не се прие от повечето участници , затова мисля , няма за какво да го обвиняваме.Предлагам Ви да обсъдим следното предложение(ако се приеме добре тук , мисля че и от ДКБ ще му обърнат внимание): 1.Изместване на старта в края на дългата права , на около 20 метра преди точката за спиране .Това ще даде на двамата пилоти равен брой преминавания с висока скорост.Разбира се, точката за спиране е малко относителна, но там някъде; 2.Жребий за позицията на стартиране непосредствено преди двубоя; 3.Увеличаване на полуфиналите и финалите от 2 на 3 обиколки. Общото добавено време в този формат на състезанието е около 10 минути за трите класа общо.В миналите години се караше по 3 обиколки , но и за финалите се класираха 16 участника в повечето случаи. Мисля , че тези три неща ще дадат решение , но само ако се приложат и трите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теро,тия времена дето си постнал са само от съботния ден май.Аз буквално спах на пистата,но това бяха времената в мойта група(С3) преди да караме ние в неделя,дето бяхме новодошли.Намират ли ти се снимки на окончателните времена след неделя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само за S1и S2. няма за S3S1,S2П.С.Покрепям ::thumbs1:

1.Изместване на старта в края на дългата права , на около 20 метра преди точката за спиране .Това ще даде на двамата пилоти равен брой преминавания с висока скорост.Разбира се, точката за спиране е малко относителна, но там някъде; 2.Жребий за позицията на стартиране непосредствено преди двубоя;3.Увеличаване на полуфиналите и финалите от 2 на 3 обиколки. Общото добавено време в този формат на състезанието е около 10 минути за трите класа общо.В миналите години се караше по 3 обиколки , но и за финалите се класираха 16 участника в повечето случаи.

Редактирано от Boreto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/8465/dsc01586ff.jpg[/img][/url]

 

Тука ми попадна в кадър един хонда предател, който го разпознае да го изгърби веднага 2 бири. Седя си и по едно време се чува " Хайде на баниците! Койт разбира при мен се спира!" поглеждам и какво да видя:

Публикувано изображение

 

:):):D

 

Еи ама каза ,че ще я сложиш и е сложия ;) и банички трябват понякога :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги само да добавя Искрен Иванов се справи за пореден път по най-добрият начин с организацията и провеждането на цялото мероприятие.Недоволни винаги има на който не му е изгодно да не кара, участието е по желание :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше страхотен уикенд - аз лично се покъсах от каране в събота и бях супер доволен.Поздравявам всички учасници които представиха Хонда. Всички караха страхотно и с голям мерак.Симо - най бърз и недостижим в квалификациите. Страхотно каране. Малшанс при стартовите позиции.Терориста - най-бърз във финалите. Срещу мен имаше лошия късмет да стртира от кофти позицията, а и да направи малко грешки.Георги Краджов (KRING) - безапелационен в клас С2. Не всеки може да победи Ангел Григорчев. Браво.Ади и приятеля и ми дадоха такова напрежение в 1/4 финала, че едвам успях. Страхотно каране, предвид стоковия Рекс.Доктора - голямата изненада на 1-ви кръг. Невероятен прогрес и за съвсем малко не успя да пребори Пежото и да отиде на полуфинал.Прелюда в клас С3 има голям потенциал, но там с батките е доста трудно. Успех занапред !В неделята възникнаха спорове относно местата за стартиране, като до голяма степен проблема дойде от това че карахме само по 2 обиколки , а не по 3 както беше миналата година. Разликите от квалификациите бяха малки и на практика позицията на старта даваше предимство на този който стартира от късата права. Но това е спорта, някой път има и късмет и шанс. Дано няма сърдити, защото по коментарите изглежда че едва ли не има нещо нагласено. Мога да ви уверя че с организатора Искрен Иванов се познаваме само като оргнизатор и участник и нищо повече. Затова моля ви не спекулирайте с тези неща. Аз лично бях малко огорчен от факта че получих повече поздравления от хора от Опел и Пежо клубовете, а не от нашия но здраве да е. Правя си за пореден път изводите колко значение да отдавам на форума и т.н.БЛАГОДАРЯ на всички които подкрепят усилията на TEAM 4G GABROVO и с нас и в победите и в пораженията :ranting:!Ето едно онборд видео от тренировките , където имам около 90 кг. пасажер и не се поддържа квалификационно темпо, но може да се добие представа. Моля да бъдем извинени за малкия формат на картината и олигофренските коментари :)Приятно гледане:http://www.youtube.com/watch?v=5HzbDVdEjGE

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, следващите кръгове все по-добро представяна на Хонда отбора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво бат Гоше супер е клипа поздравления още веднъж за победата :D:lol: :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видеото е много добро. Поздравления още веднъж за успехите и да продължавата в този дух :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито момчета! ..опс и момичета :PС всяко състезание успехите ви са по звелищни и по запомнящи се.Успех на всички през целия сезон и ....много купи и шампанско :huh:;):punk::drunk::);):honda::honda:

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Аз му казах на Теро още преди състезанието, че ще сте на стълбичката :P:huh::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БРАВО на Габровската група, и честити призове :ebanjeee:Заслужихте си трофеите, за напред ви желая още повече почетни стълбички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееей днеска ви гледах по Хоби ТВ :) Много са укефих! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и клипа на Katana. Както винаги е много добър:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...