Jump to content
krakadal

Защо не трябва да си купуваме кола от БУЛТРАКО - неволи

Recommended Posts

А как мислите стои въпроса с парктрониците на повечето коли продавани у нас???Екстра за която заплащаш около 1000лв,а доста дилари ползват китайци за по 50 кинта,като умело ги прикриват :lol:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате, то и с автоалармите е така - 50-60 лв струват без монтаж примерно от каталога на БСМ, а се продават минимум 10 пъти повече. :o/>:o/>:o/>После защо хората си търсели 10 годишни коли - ами защото поне има качествени- честни хора да ги поддържат без да лъжат за 5 литра масло и филтърче 300 -500 лв !Ама това е БГ :(/>:(/>:(/>Да сме живи и здрави .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... парктрониците на повечето коли продавани у нас??? ... :lol:

Аааа ... не само у вас ... и у нас е така :P Доплатихме £250 за 4 сензора отзад, китайчета предполагам, струващи 20-тина паунда :ph34r: Виж, oт стелките за £80 се отказах, и си купих за 10 паунда от ebay :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебаси майката :)/>/> Не бях влизал тук бая време и като прочетох само последните 3 страници направо ми идва да си купя АК47.Интересно е с тия ел. джаджи дето монтират - че нали може да се запалиш като куче някъде с тях, как ще слагат безименни марки и модели?Искайте CE маркер/сертификат и потвърждение от Хонда Англия или Япония че тези модули точно са одобрени за монтаж и продажба на новите им коли, които имат и някаква гаранция.Утре ще ти изгори колата на магистралата заради някой китаец и сещаш ли се дали ще си мръднат пръста за теб?Добре че новите хонди не ме кефят или по-точно старите си ме кефят още достатъчно, че това с тия по-новите си е чиста проба гавра.

Редактирано от prelude
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не почнат да умират в буквалния смисъл на думата нито съдии нито монополисти нямада се оправят. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да умират,защото са монополисти в BG,май само в ст.загора са дилъри. ПЪЛНА ТРАГЕДИЯ са два пъти съм ходил-повече няма да стъпя там.Имам приятелка която работеше години там и я уволниха най-безцеремонно.Освен че са некадърници , са и пълни измамници и безкруполни лъжци.СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ТЯХ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега пиши ми на личния имеил мисля да стигна до края с тази прословута навигация.Ще ти дам имеила на Хонда Япония аз писах до там и май започват да ги подкарват.

george_ganev@abv.bg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо съм потресен от историите, които прочетох в тази тема и не мога да позная коя автомобилна компания гради такъв имидж. Със сигурност не е Хонда защото както пишат на сайта си румънските колеги на Бултрако АД ( http://www.hondatrading.ro/service/Calitatea-Honda/99 ):

    “Trebuie sa atingem 120% din calitatea produselor. Daca 99% din produsele pe care le facem sunt perfecte, acest lucru ar fi un record chiar bun. Cu toate acestea, clientii care devin detinatorii celui 1% din produse vor considera cu siguranta ca produsele lor sunt 100% deficiente. Este inacceptabil chiar si pentru un client dintr-o mie - chiar si pentru 1 din 10.000- sa primeasca un produs defect. De aceea noi aspiram la 120%.’’

Rostind aceste cuvinte, fondatorul Soichiro Honda a definit conceptia fundamentala a calitatii: ce inseamna sa lupti ca sa ajungi o companie pe care societatea si-o doreste.
   В превод от Гугъл: 
    "Ние трябва да достигнем 120% в качеството. Ако 99% от продуктите, които правим, са перфектни, това ще бъде един наистина добър запис. Въпреки това, клиентите, които са притежатели на 1% от продуктите със сигурност ще считат, че техните продукти са 100% с дефицит. Недопустимо е, дори и за един клиент на хиляда - дори и за 1 на 10,000 и получавате дефектен продукт. Затова ние се стремим към 120%. "
Изрича тези думи, основател Соичиро Хонда дефинирано основната идея за качество: какво означава да се борим, за да получите една компания, която обществото жадува.
Редактирано от Lord_Mitio
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега в само минуси в Бултрако - чисто ново CRV забравили да му поръчат крилото отзад ... дойде с 2 месеца закъснение. Колите в шоурума стоят по принцип с 3 атмосфери напомпани гуми, при изкарването нали проверяват колата, би трябвало да ги спаднат до 2,2.. да ама не. Джипа с 3 атмосфери е като на пързалка, никаква стабилност, а да не говорим колко е шумен. В друг ден отивам за накладки за Акорда, с идеята да си ги сменя по-късно в Юби ко, да ама не .. дали са ми накладки за CRV, айде обратно при тях .. Изобщо всичките ми ходения дотам са само минуси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...