Jump to content
swakke

Проблем с диференциала на Honda CR-V

Recommended Posts

Здравейте на всички.Oт 3 дни съм горд собственик на хонда ср-в 2000г 147 кс .Като цяло много ми харесва но имам 2 проблема.

 

1 Kато тръгна с много газ на асфалт се чува едно силно виене като включи задния мост .Hа кал не се чува.Дали ако смена маслото ще се оправи?

 

2.Другия проблем е че не работи люка.Немога да открия кой е бушона. До копчето не идва ток.:angry:

 

Надявам се този път да не ми заключите темата .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито и да го караш със здраве и безаварийно!За маслото - Да ще се оправи най вероятно след смяна ;) Има доста писано и обсъждано по темата.Такъв ли ти е шумът

Маслата са два вида за задният диф.Ако не изчезне шумът с едното пробвай с другото.Но най добре провери първо дали имаш стикер на самият диф. и съответно виж какво масло са написали че му дават.А относно люкът - кое по точно неработи.Електрическата част или механична повреда?Чува ли се да бръмчи моторът на люка като натиснеш копчето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надявам се този път да не ми заключите темата

Колега заключих ви темата ,заради заглавието ! Пуснахте я пак с почти не променено;) ,идеята беше да го редактирате по начина по които йзглежда сега! Няма да я заключа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо честито и да го караш със здраве и безаварийно!За маслото - Да ще се оправи най вероятно след смяна ;) Има доста писано и обсъждано по темата.Такъв ли ти е шумът

Маслата са два вида за задният диф.Ако не изчезне шумът с едното пробвай с другото.Но най добре провери първо дали имаш стикер на самият диф. и съответно виж какво масло са написали че му дават.А относно люкът - кое по точно неработи.Електрическата част или механична повреда?Чува ли се да бръмчи моторът на люка като натиснеш копчето?
да колега точно това се чува мисля че имаше лепенка на дифа.А за люка--ел.част не работи.Като му пусна ток от акумолатора тръгва но искам да го направя както си е било някога.преровил съм всички бушони които намерих но нищо.какво трябва да пише на бушона че малко съм на ВИЕ с английския

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой е бушона за люка, и не мога да видя на моето CRV, защото нямам люк, а и бушоните са ми различни. На английски се казва SUNROOF.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Виж и бушоните които се под капачето до акумулатора,трябва на едното да пише "20A RD LOCK UNIT. ROOF" или нещо подобно ;)

Редактирано от Stewie Griffin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ей сега проверих бушоните в купето и до акумолатора.и двата са здрави.ако пусна 2 плюса към копчето с бушон дали ще има проблем.така го пробвах и работи

Редактирано от swakke

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно да знаете от каде мога да си поръчам оригинално диференциално масло.От Сливен съм:dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От представителство на Хонда, има във Варна, Бургас, Пловдив и др. Маслото е DPS-F. На диференциала ти пише ATF-Z1 но то вече не се произвежда.

Редактирано от broker-

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А,преди да натиснеш копчето на люка натискаш ли копчето ROOF MAIN,което се намира от ляво на волана......... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От представителство на Хонда, има във Варна, Бургас, Пловдив и др. Маслото е DPS-F. На диференциала ти пише ATF-Z1 но то вече не се произвежда.

 

Трябва ти 1 литър DPF-S(30+ лева),като е много препоръчително да се купува само от Хонда.По принцип го дават май да се сменя на 60000км,но при по-тежки случаи препоръчват повторна смяна и след 1000км......нещо,като промивка........ :angry:

Честита придобивка и има доста стари теми,който ще са ти от полза да прочетеш........... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, кога са спрели производството на ATF-Z1, но миналата година купувах такова, доставено за HONDA-UK от Швейцарска фирма, произведено (май в Белгия) 2009-а. Вчера купих HONDA PSF-S, доставено от същата фирма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А,преди да натиснеш копчето на люка натискаш ли копчето ROOF MAIN,което се намира от ляво на волана......... :wacko:

не съм го натискал защото не знам за какво е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Главен(MAIN) прекъсвач. Ако е OFF няма ток на бутона за люка(ROOF=покрив).

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам ,ATF(Automatic Transmission Fluid)си е за автоматични скоростни кутий,а DPF(Dual Pump Fluid) е специално за диференциалите на HONDA REAL TIME 4X4.......... :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгеле тръгна.Благодаря на всички за помоща:wacko::D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата за маслото в задния диф. е коментирана. Има и снимчици:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=52043&view=&hl=&fromsearch=1п.п.А аз съм сигурен( не"доколкото знам"), че някои производители на автомобили слагат ATF в Power Steering-а. Така че, какво масло (специално), къде да слагаме, решава производителя на колата, не ние.п.п.п.Към автора на темата - провери какво пише на диф-а, или в книжката с инструкции за ТВОЯ автомобил.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:wacko:

Темата за маслото в задния диф. е коментирана. Има и снимчици:http://forums.hondab...l=&fromsearch=1п.п.А аз съм сигурен( не"доколкото знам"), че някои производители на автомобили слагат ATF в Power Steering-а. Така че, какво масло (специално), къде да слагаме, решава производителя на колата, не ние.п.п.п.Към автора на темата - провери какво пише на диф-а, или в книжката с инструкции за ТВОЯ автомобил.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко цялата работа ми звучии все едно да препоръчаш минерално масло пред пълна синтетика,защото имало такъв препоръчителен надпис на колата ти от преди 15 години.......... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

значи смених маслото на дифа и шума при ляв или десен завой изчезна веднага но онова свирене или виене незнам как точно да го нарека остана при тръгване с повече газ ето това

маслото което сложих е Honda DPS-F от какво може да е:rolleyes: и дали е опасно

Редактирано от swakke

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си сипал пълна синтетика, вместо минерално, както ти казах?!?!?!?!?Шегувам се! Споко! Сори!Най-добре я закарай на някой, който разбира.А иначе прегледай темичките в този форумhttp://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=462В една от тях колегите описваха една процедура - полиране на дисковете в задния диф. Пробвай, може да ти реши проблема. Съжалявам, че не ти давам директен линк, но форума е, как да го кажа, "тежък?", и много трудно го отварям на покета.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...