swakke 54 #1 Публикувано 5 Март, 2011 (Редактирано) Здравейте на всички.Oт 3 дни съм горд собственик на хонда ср-в 2000г 147 кс .Като цяло много ми харесва но имам 2 проблема. 1 Kато тръгна с много газ на асфалт се чува едно силно виене като включи задния мост .Hа кал не се чува.Дали ако смена маслото ще се оправи? 2.Другия проблем е че не работи люка.Немога да открия кой е бушона. До копчето не идва ток. Надявам се този път да не ми заключите темата . Редактирано 5 Март, 2011 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #2 Отговорено 5 Март, 2011 Първо честито и да го караш със здраве и безаварийно!За маслото - Да ще се оправи най вероятно след смяна Има доста писано и обсъждано по темата.Такъв ли ти е шумът Маслата са два вида за задният диф.Ако не изчезне шумът с едното пробвай с другото.Но най добре провери първо дали имаш стикер на самият диф. и съответно виж какво масло са написали че му дават.А относно люкът - кое по точно неработи.Електрическата част или механична повреда?Чува ли се да бръмчи моторът на люка като натиснеш копчето? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2985 #3 Отговорено 5 Март, 2011 надявам се този път да не ми заключите тематаКолега заключих ви темата ,заради заглавието ! Пуснахте я пак с почти не променено ,идеята беше да го редактирате по начина по които йзглежда сега! Няма да я заключа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #4 Отговорено 6 Март, 2011 Първо честито и да го караш със здраве и безаварийно!За маслото - Да ще се оправи най вероятно след смяна Има доста писано и обсъждано по темата.Такъв ли ти е шумът Маслата са два вида за задният диф.Ако не изчезне шумът с едното пробвай с другото.Но най добре провери първо дали имаш стикер на самият диф. и съответно виж какво масло са написали че му дават.А относно люкът - кое по точно неработи.Електрическата част или механична повреда?Чува ли се да бръмчи моторът на люка като натиснеш копчето?да колега точно това се чува мисля че имаше лепенка на дифа.А за люка--ел.част не работи.Като му пусна ток от акумолатора тръгва но искам да го направя както си е било някога.преровил съм всички бушони които намерих но нищо.какво трябва да пише на бушона че малко съм на ВИЕ с английския Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1602 #5 Отговорено 6 Март, 2011 Не знам кой е бушона за люка, и не мога да видя на моето CRV, защото нямам люк, а и бушоните са ми различни. На английски се казва SUNROOF. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stewie Griffin 0 #6 Отговорено 6 Март, 2011 (Редактирано) Виж и бушоните които се под капачето до акумулатора,трябва на едното да пише "20A RD LOCK UNIT. ROOF" или нещо подобно Редактирано 6 Март, 2011 от Stewie Griffin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #7 Отговорено 6 Март, 2011 (Редактирано) ей сега проверих бушоните в купето и до акумолатора.и двата са здрави.ако пусна 2 плюса към копчето с бушон дали ще има проблем.така го пробвах и работи Редактирано 6 Март, 2011 от swakke Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #8 Отговорено 7 Март, 2011 Случайно да знаете от каде мога да си поръчам оригинално диференциално масло.От Сливен съм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #9 Отговорено 7 Март, 2011 (Редактирано) От представителство на Хонда, има във Варна, Бургас, Пловдив и др. Маслото е DPS-F. На диференциала ти пише ATF-Z1 но то вече не се произвежда. Редактирано 7 Март, 2011 от broker- Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #10 Отговорено 8 Март, 2011 А,преди да натиснеш копчето на люка натискаш ли копчето ROOF MAIN,което се намира от ляво на волана......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #11 Отговорено 8 Март, 2011 От представителство на Хонда, има във Варна, Бургас, Пловдив и др. Маслото е DPS-F. На диференциала ти пише ATF-Z1 но то вече не се произвежда. Трябва ти 1 литър DPF-S(30+ лева),като е много препоръчително да се купува само от Хонда.По принцип го дават май да се сменя на 60000км,но при по-тежки случаи препоръчват повторна смяна и след 1000км......нещо,като промивка........ Честита придобивка и има доста стари теми,който ще са ти от полза да прочетеш........... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1602 #12 Отговорено 8 Март, 2011 Не знам, кога са спрели производството на ATF-Z1, но миналата година купувах такова, доставено за HONDA-UK от Швейцарска фирма, произведено (май в Белгия) 2009-а. Вчера купих HONDA PSF-S, доставено от същата фирма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #13 Отговорено 8 Март, 2011 А,преди да натиснеш копчето на люка натискаш ли копчето ROOF MAIN,което се намира от ляво на волана......... не съм го натискал защото не знам за какво е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1602 #14 Отговорено 8 Март, 2011 (Редактирано) Главен(MAIN) прекъсвач. Ако е OFF няма ток на бутона за люка(ROOF=покрив). Редактирано 8 Март, 2011 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #15 Отговорено 8 Март, 2011 Доколкото знам ,ATF(Automatic Transmission Fluid)си е за автоматични скоростни кутий,а DPF(Dual Pump Fluid) е специално за диференциалите на HONDA REAL TIME 4X4.......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #16 Отговорено 8 Март, 2011 Разгеле тръгна.Благодаря на всички за помоща:D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1602 #17 Отговорено 8 Март, 2011 Темата за маслото в задния диф. е коментирана. Има и снимчици:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=52043&view=&hl=&fromsearch=1п.п.А аз съм сигурен( не"доколкото знам"), че някои производители на автомобили слагат ATF в Power Steering-а. Така че, какво масло (специално), къде да слагаме, решава производителя на колата, не ние.п.п.п.Към автора на темата - провери какво пише на диф-а, или в книжката с инструкции за ТВОЯ автомобил.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #18 Отговорено 8 Март, 2011 Темата за маслото в задния диф. е коментирана. Има и снимчици:http://forums.hondab...l=&fromsearch=1п.п.А аз съм сигурен( не"доколкото знам"), че някои производители на автомобили слагат ATF в Power Steering-а. Така че, какво масло (специално), къде да слагаме, решава производителя на колата, не ние.п.п.п.Към автора на темата - провери какво пише на диф-а, или в книжката с инструкции за ТВОЯ автомобил.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #19 Отговорено 8 Март, 2011 Малко цялата работа ми звучии все едно да препоръчаш минерално масло пред пълна синтетика,защото имало такъв препоръчителен надпис на колата ти от преди 15 години.......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #20 Отговорено 16 Март, 2011 (Редактирано) значи смених маслото на дифа и шума при ляв или десен завой изчезна веднага но онова свирене или виене незнам как точно да го нарека остана при тръгване с повече газ ето това маслото което сложих е Honda DPS-F от какво може да е и дали е опасно Редактирано 16 Март, 2011 от swakke Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1602 #21 Отговорено 16 Март, 2011 Значи си сипал пълна синтетика, вместо минерално, както ти казах?!?!?!?!?Шегувам се! Споко! Сори!Най-добре я закарай на някой, който разбира.А иначе прегледай темичките в този форумhttp://www.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=462В една от тях колегите описваха една процедура - полиране на дисковете в задния диф. Пробвай, може да ти реши проблема. Съжалявам, че не ти давам директен линк, но форума е, как да го кажа, "тежък?", и много трудно го отварям на покета.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #22 Отговорено 16 Март, 2011 ок благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове