Jump to content
nikidenik

Сдобих се с Honda Civic 1.7 дизел 2003 г.

Recommended Posts

Здравейте,

 

 

Преди два дена се сдобих с Honda Civic 1.7 дизел 2003 г. и имам няколко въпроса относно автомобила:

 

 

1. Нормално ли е автомобила да загрява бавно, тоест стрелката за температурата след 10 – 15 км. да си седи доста по надолу от средата и парното да не духа осезаемо топло. Ако това не е нормално какво трябва да сменя?

 

2. Този автомобил има ли ограничител да не може да влизаш в червения сектор на оборотомера при форсиране на място. И опасно ли е за двигателя да влизаш в тези обороти. Питам защото дадох на една приятелка да направи едно кръгче с колата, но не знаех, че тя въобще не знае да кара и вместо спирачката, както колата беше на място на празен ход тя натисна газта до края и аз докато реагирам бяха минали вече около 5-6 секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За загряването може да е виновен термостата. А за ограничител не мога да кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По принцип комън-рейл загрява бавно, а ако я запалиш студена на място и половин час да работи - няма да вдигне достатъчно градуси, че да включи перка на вентилатора. Ако ми беше по-близко щях да ти кажа дали твойта загрява нормално. Не бързай с термостати и т.н.Нормалното положение на стрелката при загрял двигател е малко под средата на скалата - дори и лятото в жегите при задръстване не се качва по-нагоре.Имаме водоподгревни свещи след термостата на малкия кръг за парното - ако са здрави би трябвало 2-3 мин. след запалването да започне да духа топло в купето. Не обръщай внимание, че стрелката за температурата няма да е още отлепила.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мене без да си налагм мнението термостата е за смяна. След 10-15 км пробег стрелката да е доста под средата значи че наистина е за смяна термостата защото е блокирал отворен. Тия водонагревателни свещи може би са за да загрее по бьрзо но не и за крйния резултат.

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със здраве да си я караш! Чети във форума - има за нашите коли,но спазвай правилото-студена на вдигай над 3000 не е добре за колата.За загряването - колегата Jorko е прав стрелката няма да ти мръдне повече от положение малко под половината и зиме и лете.Пусни нагряването на положение предно стъкло така мисля,че е най-добре да подгрява и стъклото,че виждаш колко е голямо не на автоматично, а на първа-втора степен.Аз така я карам втора зима вече-моята е 2004,но нямат разлика,може да те притесни тракането на двигателя - така е , когато е студен - като се стопли се оправя аз мислех,че е от тампони, но не е така. Колата е желязна и ако ти се струва,че има някакъв шум - усили музиката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тези свещи са за да започне да духа топло в купето, а не да загрее мотора по-бързо. На Партнерите има също такива свещи, но те са в самия блок на двигателя - те служат за по-бързо достигане на работна температура на мотора.Относно форсирането в червеното - избягвай го особено ако мотора не е загрял, за да не прецакаш турбото. Ако е била загряла колата тези 5-6 секунди не са проблем.Пожелавам ти много безаварийни километри и по-малко посещения на сервизи :)

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата казва че стрелката му седи ДОСТА по надолу от средата а не като ваще и мойта малко под средата. Наистина ли е нормално това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е,аз имам същата 2003 дизел и когато е примерно много студено сутрин и съм пуснал парното тя загрява доста трудно.Първо имай впредвид,че стрелката винаги си стои под половината и второ,че сутрин ми се е случвало да карам по 15 километра и още да не е достигнала оптималната температура.Според мен няма проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си колата и не я бъзикай :) Ако имаш проблем с термостата то ще си покаже.Избягвай да я напъваш преди да е загряла това е по важното ;) Ако искаш да разбереш колко вдига и имали ограничител обадисе ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Благодаря на всички за отговорите. Имам още малко питане та освен филтъра за купето, който се намира под жабката? има ли филтър отделен за климатика и отделно за парното? Също така забелязах, че лампата за маслото ми свети доста дълго след като запаля двигателя, това нормално ли е и до колко секунди горе долу трябва да изгасне? и се чудя дали трябва да измеря налягането на маслената помпа и знаете ли каква е нормата за налагането на празен ход?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Благодаря на всички за отговорите. Имам още малко питане та освен филтъра за купето, който се намира под жабката? има ли филтър отделен за климатика и отделно за парното? Също така забелязах, че лампата за маслото ми свети доста дълго след като запаля двигателя, това нормално ли е и до колко секунди горе долу трябва да изгасне? и се чудя дали трябва да измеря налягането на маслената помпа и знаете ли каква е нормата за налагането на празен ход?

При мен като запаля и след около 1-2 секунди гасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и безаварйиноПубликувано изображение НО Пази скоростите че на тези Сивици се чупят като солетиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...