Jump to content
Krelion

ДРАГ РЕЙСИНГ СЛИВЕН 22.05.2011

Recommended Posts

ачо а как стои въпроса с изпускателните системи в класовете в кои клас какво е ограничението ,и какво е задължително за тях да има за да не те дисклалифицират ,къде мога да прочета всички изисквания относно всеки клас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така, Ачката ви пусна изискванията, аз ви пускам регламента:

 

РЕГЛАМЕНТ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЯ ПО “DRAG-RACING”

ПИСТА „СЛИВЕН”

 

1. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

1.1 Дължина на трасето е 402.33 метра, разделено на два състезателни коридора, и маркирани с бяла непрекъсната линия старт и финал.

1.2 В състезанието могат да участвуват серийни и модифицирани автомобили без ограничение на марка, модел или година на производство.

1.3 Автомобилите стартират по двойки, съобразно стартовите си номера определени чрез жребий и групирани съгласно стартовата схема / приложение 1/ .

1.4 Съдиите на старта осигуряват правилната стартова позиция на участниците.

1.5 Всички автомобили се придвижват и заемат мястото си на старта на собствен ход, без странична помощ.

1.6 Участник не заел мястото си до 2/две/ минути след обявяването на предстоящия старт се обявява за загубил.

1.7 За старт сигнал се използува зелена светофарна светлина. Времеизмерването е без включено време за реакция и за двата коридора.

1.8 Участник останал на старта след подаден сигнал се счита за стартирал.

1.9 „Фалстарт” има при пресичане на стартовата линия преди запалването на зелената светлина.

1.10 „Фалстарт” отсъждат съдийте на старта, отчетен от съответната апаратура. Участник направил повече от един фалстарт в съответната гонка се обявява за загубил.

1.11 След старта автомобилите се движат само в права посока без да пресичат коридора на съперника. Нарушение в този смисъл се наказва с присъждане на загуба.

1.12 За победител се обявява участника чийто автомобил е пресякъл финала пръв.

1.13 В случай че поради технически причини нито един от двата автомобила не е пресякъл финалната линия , за победител се обявява изминалия по-голямо разстояние измерено от старта. Максималното разрешено време за завършване на старта е 5 мин.

1.14 Помощ от страна на публиката не се разрешава. Получилият такава се обявява за загубил .

1.15 Финалът ( от последните двама участници)и в петте класа се провежда в три старта, като за победител се обявява спечелилият два. Допустимото време между стартовете във финала е 20 минути.

 

 

2. УСЛОВИЯ ЗА ДОПУСКАНЕ ДО УЧАСТИЕ

2.1 До участие се допускат лица навършили 18 години притежаващи свидетелство за управление на МПС.

2.2 Желаещите да участвуват са длъжни да попълнят и подадат заявление за участие до организаторите в рамките на определения за това срок.

(УЧАСТНИЦИТЕ ЩЕ БЪДАТ ЗАПИСВАНИ НА МЯСТО, БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНА ЗАЯВКА НА ВХОДА НА ПИСТАТА.ТАМ ЩЕ ПОПЪЛНЯТ МОЛБА ЗА УЧАСТИЕ И ЩЕ ИМ СЕ ДАДЕ СТИКЕР!

ТАКАСАТА ЗА УЧАСТИЕ Е 15 ЛЕВА, КАТО УЧАСТНИЦИТЕ ЗАПЛАЩАТ САМО НЕЯ, БЕЗ ТАКСА ЗА ВХОД!)

 

2.3 Автомобилите е желателно да имат валидна застраховка гражданска отговорност.

2.4 Всички състезаващи се автомобили БЕЗ интериор или подменени стъкла ( направени от друг материал) , трябва да имат вътрешен ролбар /приложение 2/. Минималните изисквания към ролбара са показани на схемата.Тръбата е минимум Ф40мм с дебелина на стената 2мм и Ф45мм с дебелина на стената 1.5мм, желателно е да е безшевна ! Не трябва да бъде от алуминий! Така направената клетка , трябва да е стабилно закрепена в долния си край към купето , посредством планки с болтове (минимум Ф 13мм , якост 8.8 ) или заварка! Това са минималните изисквания , като всички ролбари съставени от повече и по-дебели тръби ще бъдат приети!

Всички хомологирани ролбари, предназначени за автомобили от пистов или рали шампионат , притежаващи необходимата документация за това , ще бъдат допускани за участие, независимо от размера и вида им!

2.5 Задължително е автомобилите да бъдат оборудвани с предпазни колани, пожарогасители и аптечки за първа помощ. Използуването на коланите по време на състезанието е задължително. За коли без интериор и с ролбар , са задължителни спортните презраменни колани , с минимум 3 точки на закрепване!

2.6 Използуването на предпазни ШЛЕМОВЕ е задължително за класове „А” , „В” , „FWD” и „С” изключая участници от „Стрийт” записали се и в „С” .

2.7 Всички участници подали заявление до организаторите , преминават през задължителен технически преглед в сервизната зона. Нередности застрашаващи безопасноста на участниците и зрителите (В това число и липсата на кой да е компонент от спирачната система), неотстранени преди края на техническия контрол водят до недопускане до участие.

2.8 Наличието на маслени маркучи ПОД НАЛЯГАНЕ в купето е забранено , както и уреди работещи на принцип различен от електрическия (показания за масло и бензин)!Ако има минаващи бензинови маркучи в купето , те задължително трябва да са с армировка, подходящи скоби и добре укрепени! В този случай е необходим ключ маса , който да изключва директно бензиновата помпа!

2.9 Допускат се само напълно окомплектовани автомобили откъм врати, капаци, калници, фарове и стъкла( независимо от материала от който са направени)

2.10 Преминалите технически преглед и одобрени за участие попълват задължително декларация /приложение 3/ за отказ от каквито и да било претенции спрямо организаторите на състезанието, свързани с имуществени или телесни повреди причинени им по време на участието им.

2.11 Право на участие в даден клас имат, само един пилот с един автомобил, т.е. един автомобил неможе да участва с двама пилоти ( да се сменят м/у стартовете) , както и един пилот неможе да управлява 2 автомобила в един клас!

 

 

 

3. ОРГАНИЗАЦИЯ И РЕД НА ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЕТО

3.1 Участниците не могат да бъдат повече от 32 и ПО-МАЛКО ОТ 6 в един клас. При повече на брой желаещи, удовлетворяващи всички изисквания за участие, организаторите определят начина на подбор на 32-та ( вида на квалификацията).

3.2 Всички участници получават стартови номера, които трябва да се поставят на предното стъкло на автомобила в горния ляв ъгъл.

3.3 Времена валидни за квалификация могат да се дават в предишния ден на състезанието без ограничение и в деня на самото състезание при следните ограничения : 2 старта за града домакин и 5 старта за състезатели извън него!

3.4 Автомобилите на участниците нямат право да напускат сервизната зона без разрешение на съдийте. Напускането става само след подаден от съдията сигнал.

3.5 След приключване на всеки старт автомобилите отново по най-бързия начин заемат мястото си в сервизната зона и остават там до следващото си участие.

3.6 Разрешено е използуването на всички видове гуми, както и замяната им в рамките на сервизната зона. Разрешава се дозареждането с гориво по време на състезанието. Разрешава се подмяната на бутилки с N2O.

3.7 Техническа помощ или обслужване извън сервизната зона не се разрешава , нарушителите се дисквалифицират.

3.8 Състезателната част включва 1/16, 1/8, 1/4 , полуфинал и финал за всеки клас.

3.9 Всеки автомобил има право на минимално време за обслужване в рамките на 10 минути считано от момента на влизане в сервизната зона.

 

 

4. КЛАСОВЕ ЗА УЧАСТИЕ

4.1

 

- Клас "А"

Клас за автомобили с атмосферни двигатели до 2050 куб.см. включително.

БЕЗ нитро , БЕЗ участието на изцяло или частично тръбни конструкций!

 

- Клас "В"

Клас за автомобили с атмосферни двигатели от 2051 куб.см до 3500куб.см. и такива с принудително пълнене до 1850 куб.см включително.

Разрешено е участието на частично тръбни конструкций ( след одобрение от техническа комисия ).

Разрешено е използуването на нитро системи!

 

- Клас "FWD"

Клас за автомобили с предно предаване , годни да се движат по улиците.

Наличието на интериор, брони , стъкла( оригинални) ,врати и капаци е задължително .

Разрешено е използуването на нитро системи

 

- Клас "ДИЗЕЛ"

Всички дизелови автомобили без ограничения!

 

- Клас "Стрийт"

Клас за модифицирани автомобили , годни да се движат по улиците.

Наличието на интериор, брони , стъкла( оригинални) ,врати и капаци е задължително .

БЕЗ нитро системи.

 

- Клас"С"

Свободен от към ограничения на кубатура на двигателя .

Разрешено е използуването на нитро системи.

Разрешено е участието на частично или изцяло тръбни конструкций като за целта записването трябва да бъде преди състезанието, за да може комисията да се запознае подробно с промените и да бъде прегледана документацията на закупилите ГОТОВИ изцяло тръбни конструкций.

4.2 Под частични тръбни конструкций ( допускани в клас "В" и "С") се разбират такива на които не са подменяни носещи части от конструкцията на автомобила.

4.3 Използуването на „нитро” е разрешено в класове „В” и „С”, но при условие, че участника е заявил предварително употребата му в заявката си за участие.

4.4 Участниците използуващи „нитро” задължително поставят стикер “N2O” на средата на задното стъкло на автомобилите си. Стикерът се предоставя от организаторите.

4.5 На немаркиран автомобил използуващ „нитро” се налага наказание.

4.6 Допуска се участието на един автомобил само в един клас от изброените ( "А" , "В" , "Стрийт" , "FWD" ) плюс клас "С" ( т.е. може да се участвува в 2 класа в състезанието, като единия от тях задължително е клас "С").

4.7 Използуването на специални гуми ( сликове, полусликове, сликове за драг) е разрешено във всички класове!

4.8 Класиралите се в отделните класове получават точки както следва:

1 място - 10 точки

2 място - 6 точки

3 място - 4 точки

4 място – 3 точки

5 място - 2 точки

6 място - 1 точка

Класиралите се на 5-то и 6-то място се определят по времената дадени на 1/4 финала,

като 1 точка получава състезателя, дал най-добро време в квалификацията на съответния клас!

За национален първенец в съответния клас се обявява състезателят събрал най-много точки. При равен брой точки се взимат в предвид броя на първите места, а ако и те са равни се гледат резултатите от преките двубой . При ново равенство се отчитат времената.

 

 

5. УСЛОВИЯ ЗА ПОДАВАНЕ НА КОНТЕСТАЦИИ

5.1 Подаването на контестация става посредством представянето и в писмен вид пред главния съдия на състезанието.

5.2 Контестаций за отваряне на двигател ( мерене на кубатура) имат право да подават срещу състезател , само преки съперници на даден етап от състезанието , в рамките на самото състезание , като таксите са :

клас "А" – 400 лв. + до 200 лв. от БФДР ( при необходимост)

клас "В" – 500 лв. + до 200 лв. от БФДР ( при необходимост).

Мотора се отваря на пистата веднага след състезанието от посочен от собственика на автомобила присъстващ човек или от член на комисията!

 

5.3 Разглеждането на контестация става само след депозит в размер на 100 лева (изключая точка 5.2) от подаващия молбата. В случай че е основателна депозита се връща в пълен размер, а нарушителя се наказва. При установяване на неоснователност, депозита се прибавя към общия награден фонд. За други нередности( липсващи части от колата примерно), пропуснати от комисията , могат да се подават контестаций от всички състезатели или да се обръща внимание на комисарите за вземане на своевременни мерки! Наказанията за поставяне на тежести , парични глоби постъпващи в наградния фонд и други ,се налагат от комисята след одобрение от наблюдаващия член на БФДР.

5.4 Главния съдия заедно с техническата комисия вземат окончателно решение по контестациите. Присъствието на двете страни по спора е разрешено по време на огледа.

 

 

 

6. МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ

6.1 Организаторите не носят каквато и да било материална, юридическа или морална отговорност пред участниците или трети лица , за щети причинени по време на състезанието.

6.2 Всички присъстващи са длъжни да изпълняват указанията на лицата отговарящи за сигурноста , както и да се грижат за собствената си безопасност.

6.3 Забранено е присъствието на зрители на състезателното трасе, в сервизаната зона и на пътеките за подход към старта и тази от финала до сервизната зона.

6.4 Забранено е движението в обратна посока по пистата.

6.5 В случай на нарушение на мерките за безопасност организаторите имат право да отсранят нарушителя от района на състезанието.

 

 

Забележка: Организаторите си запазват правото за промяна на провеждане на състезанието съобразно метеорологичните условия.

 

 

Така, обобщено: Новостите са добавянето на нов клас - "Дизел" Могат да се състезават Всички дизелови автомобили без ограничения!

 

ВХОД ЗА ЗРИТЕЛИ - 3 ЛВ.

 

ТАКСА ЗА УЧАСТНИЦИ - 15 ЛВ.

 

ЗАЯВКА (МОЛБА ЗА УЧАСТИЕ) НА МЯСТО:) НЯМА НУЖДА ДА СЕ ЗАПИСВАТЕ НЯКЪДЕ ПРЕДВАРИТЕЛНО!

 

УЧАСТНИЦИТЕ МОГАТ ДА КАРАТ САМО В ЕДИН КЛАС + КЛАС Ц

 

Например записвате се за клас Б и имате право да карате само в клас Б и Ц!

 

Има вероятност да няма ВТОРО състезание през годината, така, че не разчитайте много на точковата система!

 

ПП:Ачка, сори, че съм те повторил малко, но не ми се едитваше цялото инфо.

 

Освен допълнителните условия всичко е абсолютно същото като миналите състезания!

Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При клас предно и стрийт трябва да имаш цялостна изпускателна система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

защо е тази простотия с ограничението за състезаване в клас,т.е да имаш право само на клас +Ц ,това е много кофти :) Другото което е това за генерациите кога какво е разрепно никъде не го срещнах.Например за клас престиж разрешено ли е чип генерация колерктори ,никъде го няма това май трябва да се поработи още относно правилата кое какво е позволено и да се напише ясно,защото така както е написано никъде непише че в даден клас трябва да има изпъскателна система чип или друго подобрения.трябва ясно да се каже за класовете какво не е разрешено за да се поготвят състезателите с време,а не да ги изненада неписано правило,и пак моля да ми кажете къде се помествват теззи правила за да мога да ги следя и прочета по обстойно ;)

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Иво, кла престиж няма от 5 години сигурно.Кви чипове , кви глупости?Колата в КЛАСОВЕ СТРИЙТ И ПРЕДНО трябва да е изцяло окомплектована, цялостен интериор, генерация от край до край, и т.н.Хора които са следили драг рейсинга и развитието му в България са наясно защо са въведени тези промени, но повярвай ми , не е тук мястото и времето да ти обяснявам подробно защо всичко е така.Просто ги приемаш за даденост и се съобразяваш с тях.Кое ти е проблема на теб, с кой клас искаш да участваш?Пиши директно за да ти отговоря правилно.

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клас "А"Клас за автомобили с атмосферни двигатели до 2050 куб.см. включително.БЕЗ нитро , БЕЗ участието на изцяло или частично тръбни конструкций! ДА разбирам ли че няма орязани коли вече ?? кошници ?;) както е написано............ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В клас "А" нямам ясен спомен да се е явявала кола с частично или изцяло тръбна конструкция?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

РОлбара не е ли вид укрепваща конструкция . ОТ тръби ?.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И на мен това ми е въпроса ... махам си седалките и значи трябва да слагам роубар ??? ... :) (за клас А)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, кла престиж няма от 5 години сигурно.Кви чипове , кви глупости?Колата в КЛАСОВЕ СТРИЙТ И ПРЕДНО трябва да е изцяло окомплектована, цялостен интериор, генерация от край до край, и т.н.Хора които са следили драг рейсинга и развитието му в България са наясно защо са въведени тези промени, но повярвай ми , не е тук мястото и времето да ти обяснявам подробно защо всичко е така.Просто ги приемаш за даденост и се съобразяваш с тях.Кое ти е проблема на теб, с кой клас искаш да участваш?Пиши директно за да ти отговоря правилно.

ами това питам какво е разрешено за този клас престиж ,защо какви глупости ,искам да знам какви коли могат да бъдат записани там и какви подобрения могат да имат ,невиждам защо да са глупости. А отбосно хората които се следяли драга,явно аз несъм от тях ,моля те обясни ми като на един виден семкаджия който решил да си пробва колата колко бяга защо аджиба е това ограничение,не е нужно да е подробно може и по-накратко :) ПП: Ако има някой който следи редовно драга в БГ и той може да ми обясни ;)За 3ти път моля ако някой знае къде има всички правила/там от където копирате и поставяте в темата/ моля да ми даде линк да следя нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

КЛАС ПРЕСТИЖ СЪЩЕСТВУВА САМО 1 ГОДИНА НА БОЖУРИЩЕ.И в него ти нямаше как да вземеш участие , защото беше само за скъпи автомобили , който реално идваха за да направяш шоу на публиката, никой не е идвал да показва колко му върви колата, защото там участваха лади , който даваха по-добри времена от тях. Говоря ти за ламборджинита, ферарита, бентли, астън мартини и прочие.Терориста: Да.Иво, ти можеш да участваш в клас предно + Ц , Б+Ц , Стрийт +Ц, но ти казвам, че най-добрия вариант за теб е предно + Ц.Изискванията ги пише по-горе.Изцяло окомплектован автомобил, наличен интериор, ауспухова система. Може да използваш сликови гуми, може да замениш дадени части от екстериора на колата с такива по леки. Примерно калници, капаци , брони, но трябва да ги има :)Може да си чипосваш колата колкото си искаш :-]]]]]]]]]]]]]]

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ачо знам кави коли са за престиж питам защото може би имам нещо наизпредвид :) Относно правилата за този клас пак питам само стокови ли трябва да бъдат нтези коли ?Ако има ограничения какви са те ? Аз знам че там с мойта бангия немога да участвам ,но нямах предвид мойта кола .Относно изпускателната имам много въпроси ,но ще ги отправя направо към организаторите защото неискам да има разминавания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Иво, КЛАС ПРЕСТИЖ НЕ СЪШЕСТВУВА бе човек :)Проблема ти е , че гърнето излиза през предната броня. Принципно Веско каза, че ще се придържат 1:1 с правилата който са били за драговете до сега.Това ще рече, че няма да можеш да участваш в класове СТРИЙТ и ПРЕДНО ... междодругото как мина преглед в КАТ? ;) Защото все пак това се води промяна в конструкцията на колата :bg:Знам , че до известна степен е кофти, но реално всички мрънкаха , че в клас Стрийт участват варели и незнам си кво, ограничение може да се постигне само така.И моята кола заради ауспухова система няма да може да участва там .. тъпо но се съобразявам , тва е.

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Клас "Престиж" Остава непроменен:) Дерзайте! ;)Пожелавам успех на всички, който ще вземат участие.

Тук си писал че остава непроменен този клас,мислих че ще има такъв клас и затова попитах за правилата там.Относно това за мойта генерация че се води промяна на конструкция,мисля че не се води ,защото по тази логика и колите на които е монтирано турбо пак тря бв ада се водят с променена конструкция на автомобила. защо неможе да се участва имам си изпускателна има си и гърне просто са по къси ,затова казах че ще е най добре да говоря с организаторите. Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един интересен въпрос. Как се определя кубатурата на мотора ? По талона на колата ли :) Или там ще отварят моторите и ще мерят ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един интересен въпрос. Как се определя кубатурата на мотора ? По талона на колата ли :) Или там ще отварят моторите и ще мерят ?

Разчитат на съвестта на състезателите.Ако случайно сглупиш да шмекеруваш и те гепят-оставаш като заклеймен и излагацията е много голяма.ПС:В драг средите няма място за мошенници.ПС2:Има техническа комисия и преглед,което не е гаранция,че не можеш да ги излъжеш,тъй като не се задълбочават конкретно в двигатела.ПС3:Тебе лично не те бърка този проблем,тъй като умопомрачителните 1797 куб.см. на Б18-то,в най-малкия клас ги причисляват към малолитражките :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно това за мойта генерация че се води промяна на конструкция,мисля че не се води ,защото...

Ти мислиш, но хората в кат ЗНАЯТ , че е промяна :)Обосновано е в правилника кое е промяна и кое не , какво имаш право и какво не. Кое не ти е ясно Иво?Хайде поне този път да не се опитваме типично по БЪЛГАРСКИ да конфронтираме всичко , което се води правило, а просто да се съгласим като културни и уважаващи себе си хора.Хайде лека :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че за клас "Стрийт" ще има много участници. Всички тези които се състезават по улиците и се хвалят, че тяхната кола е най-бърза, могат да докажат това като застанат на старта - на пистата, пред всички.Точно това смятам да направя и аз. :)Мисля да съм първият записал се в клас "Стрийт".

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че за клас "Стрийт" ще има много участници. Всички тези които се състезават по улиците и се хвалят, че тяхната кола е най-бърза, могат да докажат това като застанат на старта - на пистата, пред всички.Точно това смятам да направя и аз. :)Мисля да съм първият записал се в клас "Стрийт".

Първо погледни какви коли ще има в тоя клас и дали си заслужава въобще да се записваш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо погледни какви коли ще има в тоя клас и дали си заслужава въобще да се записваш :)

Важно е желанието и участието. Изобщо не ме интересува с какви коли ще са конкурентите. Пък и аз си имам скрит жокер, който ще е изненада за мнозина. :love:Ще се видим под сините камъни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо погледни какви коли ще има в тоя клас и дали си заслужава въобще да се записваш :)

Важно е желанието и участието. Изобщо не ме интересува с какви коли ще са конкурентите. Пък и аз си имам скрит жокер, който ще е изненада за мнозина. :love:Ще се видим под сините камъни :)
Ти си знаеш,успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там сме банда :) в клас FWD.Целим се във 11,9-12,01 и терминална 200-205 :love: Като гледам Ачо как дразни в петък се изсипваме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 клас street FWD в най лошия случай ще съм на 0.8 бара и въпреки това ще участвам. относно изпускателните системи, добре че видях изискванията щот мислех да изкарам изпускателя от турбината директно през предния капак:) Пичове наистина добре е да се спазват правилата аз една година записах участие в драг шампионата в клас "А" и хората преди състезания оглеждат много внимателно дори дисквалифицираха една кола в клас "А" щото и бяха свалили единия фар

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като цяло от Враца май ще бъдем голяма тайфа сичките хонди:)две Б16-ки две Б18-ки една Б20-ка един рекс първа генерация турбо два втора генерация турбо и няколко Д15-ки:D+ няколко литра врачанска ракия и няколко килограма врачанско мезе :Dтамън ще напрайме загрявка за националната:blink:

Редактирано от yajo
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тва са приказки Явкаа хахаМай тия 2 шатри където съм ги приготвил няма да стигнат и за 1/5-та от хората който ще идват хахаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокоо май и ние ще докараме шатра :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Семкаджии за подкрепа приемате ли :):D :D ?По-добре да не го пускам дизела :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ооооо ко става тука ya, нещо съм пропуснал тука значи ще дойда и аз да дам и аз некоя 10-ка и да седаме да пиеме ракия няма как , ще се видим на летището хохохохохох

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там сме и от мен една шатра :angry:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+2 с подвижен хотел "Вояджер" с една спалня, 6 парти маси, 6 стола за дебели хора, 1 барбекю, 2 чадъра и квото още се сетя. :angry:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рибата :wacko: къде си бубе :DЩе караш с една от двете коли нали?Други колеги ще се пускат ли освен тези,които вече писаха ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покрай мен се заформи доста голяма група, която ще дойдем от София, но само аз ще се състезавам.Дано организацията е добра и наистина сутринта като се запишем за участие да е достатъчно условие, а не да се измислят оправдания с предварителни записвания и пр. Все пак ще измина 600км за да участвам и аз в надпреварите, а не да съм само зрител. :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рибата ;) къде си бубе ;)Ще караш с една от двете коли нали?Други колеги ще се пускат ли освен тези,които вече писаха ;)

Ако не стане някои фал .... ще превзема клас FWD с пълна сила ;) Колата ще се кара на ръба на счупването ;) Хондата това ....... :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рибата ;) къде си бубе !!!Ще караш с една от двете коли нали?Други колеги ще се пускат ли освен тези,които вече писаха :)

Ако не стане някои фал .... ще превзема клас FWD с пълна сила ;) Колата ще се кара на ръба на счупването ;) Хондата това ....... :)
Какви фалове могат да станат ??? да свършат гумите :D ? Заформя се голям купон ( голяма загрявка ) преди националната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че и аз ще дойда, без да се състезавам, щото не е за изпускане да се видят всички тия японски бегачки кво ще направят! :lol: Групата от Враца явно наистина ще е голяма :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер,якото нашествие на Оризници.Ще им призлее от нас!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dragi4 Така требе да им е гадно:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Браво и аз може да дойда но само ще гледам как ги смазвате, още от сега пожелавам успех на всички които ще участват!

Редактирано от tuning_mania

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...