Jump to content
Opel&Honda

Civic 5th gen. hatch 94-95

Recommended Posts

С какъв мотор да си търся, B16A2 не ми е по-джоба..има ли други в-теци пак 1.6 но по-малко коне?доколкото се порових по нета намерих няколко варианта, да кажете разлика между мотори и кой е най-добрия вариант? и в какви цени варират ?D16Z6 ; D16Z7 ; D16A9трябва ми нещо от сорта 125 коня доколкото виждам EG5?? какви са цените ? и само един мотор ли е на Eg5 ?я тая моторетка върви много ? http://www.youtube.com/user/grafixsgi#p/u/3/O4Td_OxqD48

Редактирано от Opel&Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добър избор и ако се цепи като тая ще късаш нерви :),успех в търсенето :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая моторетка 100% не е стокова, защото имам същата и то в доста добро здраве и си личи от далеч.Въпросът, всъщност, е колко пари мислиш да заделиш за двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТУК ще се ориентираш най-добре.

да .. EG5 Правилно ESi това ми трябва какви цени са запазените с климатик, ел. стъкла, абс ? 94-95 год ?фейслифтовите ?какъв разход дава /при икономично каране/?ако се пусне с астра f c18xe (gsi 1.8 16v 125 коня ) и двете стокови в перфектни състояния да са коя ще върви по-добре? или са кантар?в сравнение с астрата устойчивостта, и спирачките как са ? някой да се е качвал и на 2та модела ? или да се е пускал с астрата с този мотор ? ESi vs gsi 1,8 16v.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има обява в купува/продава (не правя реклама, не познавам колегата)http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54089Аз карам D16Z9, 125hp, и съм доволен, разход градско 8л/100км, до 9,5 в студено време, поне при мен.Проблем е, че този вариянт hatch eSi е доста рядък, аз като търсех имаше 3 обяви за такива коли. Много по често срещан е на купе/седан. Относно фейслифта - ти знаеш ли какво представлява фейса на този модел???

Редактирано от Tino
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми да..? фейса ги пускат с АБС и променен интериор ?

Редактирано от Tino
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и EJ1 или EH9 Значи от EG5, EJ1 и EH9 кое най-добрия вариант, като мотор, купе, здравина... цена ?ето това също ми харесва как върви http://www.youtube.com/watch?v=7mHHCmjN0rMтакова ми трябва същия мотор ли е ?какви пари са ?давайте идеи за кой от моделите най си заслужава

Редактирано от Opel&Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

UPСъщо така за озвучаване кой от 3те варианта е най-добър ?двигателите? хаде де някой може ли да ми отговори на въпросите :)

Редактирано от Tino
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�. Ще бъдеш �анкционран !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейса и интериора нямат общо. Фейслифта на този модел е по-големия заден спойлер с цвят на купето (за хеч-а става дума), другите разлики са опции, които се предлагат от различния дилър и различното ниво на оборудване. Иначе EG5, EJ1 и EH9 са съответно хеч, купе и седан, с един и същ мотор (D16Z6 или D16Z9). Хеч-а е най-лек. Купетата пък се правят само в САЩ и Канада. Кое от трите ще избереш, зависи само от нуждите ти - ако искаш 4 врати, то определено ти трябва седан. Задавай по-конкретни въпроси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

4 врати не са задължителни,

значи седана го махаме

а за купето да питам багажника отделен ли е от самото купе ?? щото ако е отделен (както при БМВ-тата) и него ще го изключа че ми трябва и за музика...

моторите здрави ли са ? основни проблеми? поддръжката скъпа ли е?

разхода какъв е ? при икономично каране при натискане нема да ме интересува какъв е - при икономично ме интенесува - тва икономично ще рече примерно 90 - 100 - 120 на 5-та извъградско и градско превключване до 3000 оборота с плавно ускорение?

 

и евентуално ако по-натам ми прищракне нещо за тунниг по ходовата част ? какви са вариантите за тунинг на самия мотор или по-добре друг мотор ? трансплантациите лесни ли са ? майстори има ли за хонди ? че ми казват че малко хора разбират как да ги прават ..

 

ти кое ще ми препоръчаш

какви цени са запазени -94 - 95 с климатик - 2те?

това са ми въпросите,

колата ще ми е ежедневка, на този етап тези 125 коня са ми предостатъчни, повече неискам а и b16a2 не е по джоба засега..

общо взето за гъзарски истории, тези хонди са големи екзотики, като се има впредвид че не се срещат секи ден ..

но ще си е и ежедневка затуй питах за разход..?

 

за гонки няма да се ползва! може ей така по някой път за кеф не за резултати!!

Редактирано от Opel&Honda
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за купето да питам багажника отделен ли е от самото купе ?? щото ако е отделен (както при БМВ-тата) и него ще го изключа че ми трябва и за музика...

 

Не те разбирам напълно какво значи отделно, а и от БМВ-та не разбирам, но ако бутнеш облегалките на задните седалки, директно влизаш в багажника.

 

моторите здрави ли са ? основни проблеми? поддръжката скъпа ли е?

разхода какъв е ? при икономично каране при натискане нема да ме интересува какъв е - при икономично ме интенесува - тва икономично ще рече примерно 90 - 100 - 120 на 5-та извъградско и градско превключване до 3000 оборота с плавно ускорение?

 

Атмосферен, бензинов мотор произведен от Хонда си е много здраво добиче. Всичко зависи от състоянието на колата и подръжката от предишния собственик. За разхода съм ти писал малко по-нагоре.

 

и евентуално ако по-натам ми прищракне нещо за тунниг по ходовата част ? какви са вариантите за тунинг на самия мотор или по-добре друг мотор ? трансплантациите лесни ли са ? майстори има ли за хонди ? че ми казват че малко хора разбират как да ги прават ..

 

Ходовата част - имаш напълно независимо окачване (двойна ключица - double wishbone), вече ако искаш може да я свалиш по-ниско и с по твърди пружини/амортисьори да втвърдиш окачването

Мотора - има и бая бързи турбинирани d16-ки, въпроса е дали можеш да си го позволиш. Има и други варианти, но всички са свързани с кеш.

Трансплантации - това е официален хонда спорт, можеш да вкараш какво ли не под капака.

Майстори - за Благоевград не знам как е, но по принцип има. Потърси във форума.

 

ти кое ще ми препоръчаш

какви цени са запазени -94 - 95 с климатик - 2те?

 

mobile.bg

cars.bg

 

 

това са ми въпросите,

колата ще ми е ежедневка, на този етап тези 125 коня са ми предостатъчни, повече неискам а и b16a2 не е по джоба засега..

общо взето за гъзарски истории, тези хонди са големи екзотики, като се има впредвид че не се срещат секи ден ..

но ще си е и ежедневка затуй питах за разход..?

 

за гонки няма да се ползва! може ей така по някой път за кеф не за резултати!!

 

Имаи предвид, че това са старички автомобили, и в първо време ще трябва да пооправиш това-онова по нея, пък после му мисли за нещо по-така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ясно, това ме интересуваше благодаря :) !

да това имах предвид дали при купето като се свалят седалките си е багажника или е отделено отделно .., значи щом не е отделено става за музичка ;)

доста изчерпателен отговор ми даде Публикувано изображение

а b16z6 или z9 този vtec 125 коня дето е в купето или хечбека може ли да се прави на b16a2 ? без да се сменя целия мотор ? идентични ли са ?

ако може заслужава ли си ? какви пари ? и същото ли ще върви ?

или нямат нищо общо?..

и да кажете някакви цени на моторите ако се реши да се сменява.. ясно че според състоянието варират.. но все пак средно..?

доколкото знам b16a2 е 3000 лв ?

други? по-големи 1.8 ? 2.0 пак тези коне 160 - 200 и пак vtec :bg:

 

П.С. Тази хонда пускала ли се е срещу астра ф C18XE ?

коя върви повече ? защото и астрата ми харесва и се колебая между двете? щото попринцип за парите на b16a2 ако е астра зимам c20let и дет се вика опела за ези пари и ще съска..

някой да е карал и 2те ? впечатления?

Редактирано от Opel&Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а b16z6 или z9 този vtec 125 коня дето е в купето или хечбека може ли да се прави на b16a2 ? без да се сменя целия мотор ? идентични ли са ?

 

НЕ е b16z6, a d16z6, това е мотор от D серия.

b16a2 е от B серия двигатели.

 

Това са мотори от различни серии, т.е. са различни, при това едното е едновалов, другото двувалов.

 

 

и да кажете някакви цени на моторите ако се реши да се сменява.. ясно че според състоянието варират.. но все пак средно..?

доколкото знам b16a2 е 3000 лв ?

други? по-големи 1.8 ? 2.0 пак тези коне 160 - 200 и пак vtec :)

 

Прегледай темите в купува/продава. Има 1-2 морги за Хонди и от тях можеш да попиташ за цени на различни двигатели, а май и трансплантация предлагат.

 

 

П.С. Тази хонда пускала ли се е срещу астра ф C18XE ?

коя върви повече ? защото и астрата ми харесва и се колебая между двете? щото попринцип за парите на b16a2 ако е астра зимам c20let и дет се вика опела за ези пари и ще съска..

някой да е карал и 2те ? впечатления?

 

Тук не съм компетентен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ако се пусне с астра f c18xe (gsi 1.8 16v 125 коня ) и двете стокови в перфектни състояния да са коя ще върви по-добре? или са кантар?в сравнение с астрата устойчивостта, и спирачките как са ? някой да се е качвал и на 2та модела ? или да се е пускал с астрата с този мотор ? ESi vs gsi 1,8 16v.?

Астра-та е доста по-бавна. Ускорението и от 0-100км/ч е 11 секунди, нищо дори близко с ускорението на Хонда със същата мощност! Масималната скорост пак е в полза на Хонда. С икономичността положението е същото - Хондата е по-икономична с около литър на 100км. Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега и аз съм си фен на хонда, но ти виждал ли си как варви такава астра и пробвал ли си на старт да видиш как са.аз съм виждал една две и наистина колите си варвят мн добре(може да са били мн запазени ,а и познавам момчетата с тези коли и знам че са сток) е та D16z6-z9 нямат шанс там, не искам да обиждам никого , просто лични наблюдения :) поздрави

Редактирано от Tino
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Астра-та е доста по-бавна. Ускорението и от 0-100км/ч е 11 секунди, нищо дори близко с ускорението на Хонда със същата мощност! Масималната скорост пак е в полза на Хонда. С икономичността положението е същото - Хондата е по-икономична с около литър на 100км.

Колега нещо си се объркал, астрата със старото ХЕ - C18XE 125 коня тя реално е повече нищо че е обявена 125!+ тва при смяна на една генерация максимум 250 лв върви с големия наравно до 140-1500-100 ги прави за около 7.5-9 сек зависи от състоянието .. какви са тези 11 сек много ги подценяваш нещо..11 секунди върви мойто 1.4 8в с чип, геренация, филтър около 95 к.с.ти да не говориш за 1.8 карбуратор 11 сек :) + тва ето какво мислят Zeperfs.. Duel : Opel Astra GSi 16V vs Honda Civic ESiна теория нещата са си доста на кантар тази 0.1 сек в полза на астрата, голема работано на практика нещата много се различават, но аз казах нали при перфектни състояния на колите коя ще е по-пъргаватова C18xe си върви много, хич не го подценявайте ако е читаво си е направо скрита лимонка. както казах само с една генерация и филтърче върви като големия, отделен е въпроса ако има чип, щото за парите си астрата е по ефтина и остават и да се пипне генерация, чипче ..... за разход знам че прави 6/100 извънградско с 90км/х-5та и някъде 7/100 при 110 - 120км/х извънградско градско е 10 - 11, но все пак е 1.8 и с 30 - 40 нютона повече от хондата .. така че общо взето са си доста на кантар нещата, няма да се учуда даже ако не я точкова на хондата, но пък карам астра, и просто ми е писнало, някакси тъпо ще ми е да си взема същата, с по-голям мотор още повече че вече на където и да се обърнеш все астри и голфове гледаш.. хондата си е екзотика :)друг е варианта че веднъж като си имам купенце на хонда, после може да мисля дари нещо по-мощно от хонда двигателитеили пък я c18xe, я c20xe :Xсигурен съм че тва 1.8 от астрата в хонадта ще върви доста повече, щото е доста по лека а и макар равни коне нютоните си казват своето ... Редактирано от Opel&Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пич Вземи си астрата !.САМО ИСАКМ Да ти кажа че тук преди години имаше такава понаправена Всички я биехме като Геренски дънак.(с прелюд 2.0 с цивик д16 с цивик 1.8 Р18а наи новия модел)А за килограмите че Астрата била по тежка да ти кажа доста е спорно да има 10-20 кг разлика ;) ама в полза на кои не се знае. (Това саитче дето го гледаш Верваи му ти си знаеш.). :) :) :):blink::P

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взимай този хетч с D16Z6 за 2500 и си питай шапката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пич Вземи си астрата !.САМО ИСАКМ Да ти кажа че тук преди години имаше такава понаправена Всички я биехме като Геренски дънак.(с прелюд 2.0 с цивик д16 с цивик 1.8 Р18а наи новия модел)А за килограмите че Астрата била по тежка да ти кажа доста е спорно да има 10-20 кг разлика ;) ама в полза на кои не се знае. (Това саитче дето го гледаш Верваи му ти си знаеш.). :) :) :):blink::P

Браво на теб, голям сектант се издокара..вие тоя мотор ще го изкарате самолет ..аз ти казвам че c18xe върви като големия c20xe където B16A2 го бие с 1 кола ти ше изкараш че D16Z6 върви повече от B16A2П.С. Това е истината http://www.youtube.com/user/Gumetina#p/u/26/2ug9JwyoNJs Редактирано от Opel&Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава защо пълниш ФОРУМА С ГЛУПАВИ ТЕМИ. ?!Като си много наясно ? :) :) :):blink::P;):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нещо не разсъждаваш мн правилно. Като ти чета това което пишеш тук, както и предишната ти подобна тема май опела повече те влече.ГСИ за разлика от хондите предлага оптичен пакет. При хондите интериора се различава, но само при ВТИ, както е при ГСИ, но без да получаваш оптичния пакет. Макар че някои броики 5ген Сивик 1.6 125к.с.(д16з6) за канада и щатите излизат със салон на ВТИ (разбирай седалки). ДАже един колега в момента продава точно такава, aко не я е продал (Dаddy), има я в раздел "продава". Да го кажем така, за годините посочени от теб (до 95г): топ версията на астра е ГСИ - има я с три мотора (1.8-125, 2.0-136, 2.0-151), има козметични разлики с другите астри(оптичен пакет и различен салон); топ версията на Сивик е ВТИ, предлага се само с един мотор 1.6 160к.с., оптика няма освен различни седалки, наблегнато е повече на техниеската част, а не на маркетинга.Един приятел кара такава астра гси 1.8 16в 125кс и върви много добре наистина. Аз карам вти ама 6ген което и слага доста килца, но не сме ги гонили още за да ти кажа резултат. Той се е гонил с няколко хонди - ето резилтатите:с/у 2бр дел сол 125к.с (д16з6) опела бие; срещу црх2 131кс+ пада; срещу дел сол вти 160к.с пада (имай предвид че дел-солите поради особеностите на купето са доста по тежки от хеч и за това доста хора тук ги мислят за по-бавни.Ако става дума за съвместимост на компоненти от мотори и скорости при хонда е много по-голяма от при опел. Почти всички компоненти от дадена серия мотори (примерно Д-серия или Бсерия) за взаимозаменяеми почти без допълнителни интервенции). Например глава от мотор на хонда 1.8-190кс става директно на 1.6-160кс, нещо което при опел не може да стане - глава от ц20хе не става на ц18хе. Освен това хонда има мотори 1.8 по 200кс атмосферни (вече има няколко такива във форума), които влизат в кошовете мн лесно.П.С. Искаш съвет, а тръгваш с рогата напред. Тоя клип дето си пуснал - хубаво, ама в БГ рали шампионата имаше астра с двигател хонда 2.0 200кс, нещо което опел нямат.П.П.С. И когато опел направят това :

пускай клипове:)земи тия 9000+ об/мин Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря колега за хубавото разяснение!! :) не съм тръгнал с рогата напред.. просто така си мислиш, и 2те коли ми харесват и казах че която от 2те ми дойде запазена след няколко месеци търсене тази ще е за пакета какъвто се предлага много не ме интересува защото ибезтуй ще сменявам..а и хондата си ми харесва сток отвънка ..не симпатизирам на опела, просто изказвам мнение на базата на мои наблюдения и заключения..а за интервенцията убеден съм в по-добрите хондаджииски двигатели, просто няма финанси чак за такива мотори, доколкото знам само че 1.6 vti е 3 бона затова пуснах клипчето с C20let щото според мен по ефтино ще ми излезе c20let отколкото някой дори нагоре 1.8 2.0 да не говорим че е турбиниран..просто от гледна точка на финанси и на вървене мисля че за мен това ще е най-добре .. :)но сега на този етап ми трябва нещо което върви доволно и не харчи много .. 125 коня са супер ..имам ли купето на хонда, щото си ми и по-харесва особено формата странично :X, после мога да правя експерименти с двигателите ..П.С. Ето ти клип колега: http://vbox7.com/play:9bb793a3 9000 оборота не, но 8500 може :)аа и забравих да допълня, кажи им на тея mugen-и Spoon-и ли там какви са да си намерят хубав километраж за кола 200+ к.с. и то турбинирана..и аз мога да сложа на мойта километраж 0 - 50 и ше го превърти 10 пъти ...друг е въпроса че кадето 8500 оборота без турбина, чисто C20XEноо вече темата придоби друг характер.Ако искаш турибниран C20XE (c20let) ето ти даже е бургаска астра :blink:http://www.vbox7.com/play:1029dcc1

Редактирано от Opel&Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

МОЛЯ ТЕ КОЛЕГА ВЗЕМИ СИ АСТРАТА НИЩО ЛИЧНО,НО МИСЛЯ,ЧЕ АСТРАТА Е ТВОЯТА КОЛА.ОСТАВИ ТАЯ ЕКЗОТИКА.:)

Редактирано от Ивайло Йовчев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквато дойде по съдба колега, Благодаря на всички, и се надявам да не съм обидил някой, не съм искал да обиждам, или нервирам, или да вървя с рогата напред! всеки си има различен вкус, и пуснах темата за да се допитам дали тези d16z6 в хеч или купе или EM1 са добри коли...защото при избора и те ще фигурират като вариантно ще взема която ми най-хареса, най-запазена и т.н. Отново Благорадя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам , че темата е изчерпана :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...