Jump to content
japho

Проблем със Рейката

Recommended Posts

Колеги искам да попитам,смених рейката цялата заедно със вътрешни,външни накрайници всичко и пак си трополи.Не колкото старата ама пак трака ако,сложа хидравлична те по-читави ли са? Карам сивик хеч,Д13б2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, дали рейката е хидравлична или не, не оказва влияние на тропането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам заштото старата беше зле но тая дето сложих уж по-читава беше но ето покарах малко и пак се почна тропането е като чели имаш заминал накрайник.Питах един колега той каза че, е с хид.рейка и нема ядове затова питам, и съшто сподели че,това става само с мех.рейки. Аз пък питам вас колеги с повече опит в областта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали рейката е хидравлична или не няма никакво значение.Хлопането се получава от разбити накрайници или разбита рейка,а не от това дали е хидравлична или не.Провери си ходовата част и ще разбереш от какво хлопа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как е на сивика но акорда има винт с контрагаика за обиране на луфта ако е охлабила може от там да трополи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каренце на кормилния прът?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти като взе рейката, как я пробва дали е добра.С накрайници или без беше.Предварително, можеш да я разбереш дали е читава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я взех бях се разбрал със човека да я пробвам първо сложих я карах я 2 или 3 дена нямаше яд, а и старата кат я свалих от нея течеше ръждясала вода омешана с грес нешто такова . Аз мисля сега да тарся хидравлична рйка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с хидравлична и бая се е разтропала така че не е гаранция. А и са поскъпи и трудни за намиране.Все пак първо провери накрайниците кормилния прът и тогава пак сменяй рейка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Акорд 6-а ген. причината се оказа втулка на рейка (една алуминиева х..ня) заради, която се демонтира цялата рейка и се разглобява пак цялата - това за хидравлична рейка, която не тече. При механична рейка, може да се смени втулката без да се демонтира рейката и е много по-лесно за подръжка и по-евтино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа колега проблема е от кормилния прът.И веднага ти обеснявам каръм CIVIC 94 и при мен се получи такова тропане смених всичко по окачването от което може да е но накрая като си купих кормилен прът с чупещ волан и такъв стационарен видях каде му е слабото място от към волана е с лагер и няма ядове обаче доло кадето излиза вътрешната тръба на кормилния прът е с някаква пластмаса и гума и там от търкането се получава едно постоятно чукане което предава на долу и ти се струва че е накракник сменяш го и пак тропа .затова си казваш от хидравличната ще да е даяаш една торба с пати лагаш и пак тропа:). Аз си свалих кормилния прът и го направих с лагер доло и проблема изчезна:P каръм над 12 000км и няма тропане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...