bleid 2 13 #41 Отговорено 16 Февруари, 2011 Тогава да те питам как ще сложиш примерно "Проблема с главното реле" или окачването което реално е преди 2001-ва и след 2001-Ами много лесно , просто трябва да прегледате горе-споменатите форуми. Щом другите могат, значи и тук трябва да може. Точно пък " Проблема с главното реле" или Проблем съединител , `помпа на съединител` или както си го формулирате там се закача като `Важна тема` и готово. Тук преобладават има няма 5-6 модела на Хонда , и казвате решение няма. БМВ например разделили 15 модела и са намерили начин , и като потърси човек там нещо, лесно се ориентира , а тук сме като `Синовете на Анархията. Търсачката също не работи коректно. За проба напишете ` помпа на съединител` да видим колко резултата дава. После се сърдите :Що не ползвали Търсачката: - Ами защото не работи , затова. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #42 Отговорено 16 Февруари, 2011 Водно съйдинение - пример защо не работи търсачкатаакомолатор - втори примерПроблема за калсификацията на повредите е че те описват повче изключенията от колкото правилата.Голямата част от проблемите се припокриват. И тогава ще има въпроси защо тая тема я има в 4 от 6-те под раздела на Технически. Готов съм да чуя предложения за рационално разделяне на този раздел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dominiko 49 #43 Отговорено 16 Февруари, 2011 Добре аз имам следното предложение.За да ме обслужват по -добре и да има добър диалог и ако не мога да намеря нещо , модератора да ми помогне и заедно да намерим търсенето, та колко от вас са готови да плащат членски внос.На всички е ясно , фор фреее човек гледа по 1 начин, но като има стимул да си вършиработата - ще е друго.Нека да се обмисли и това - месечна или годишна вноска, примерно(случйно, рандом мисля сега) 25 - 30 лв на година или там 2лв на месец да се събират в някаква сметка и модвете да имат една вечер да се почерпят със събраните пари, да обсъдят оптимизацията на форума и това е, наздраве за потребителите, те за нас и ние за тях.Аз съм готов да плащам месечен членски вносЗа да се знае за какво се хабят нерви.Разбира се трябва са се оформи идеята, но какво толкова, кажете какво мислите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #44 Отговорено 16 Февруари, 2011 (Редактирано) Проблема за калсификацията на повредите е че те описват повче изключенията от колкото правилата. Голямата част от проблемите се припокриват. И тогава ще има въпроси защо тая тема я има в 4 от 6-те под раздела на Технически. Готов съм да чуя предложения за рационално разделяне на този раздел. Добре де, не се замисляте. Когато се раздели по модели, аз примерно ще влизам само в раздела за Прелюд и може би отвреме-навреме ще чета в раздела на Accord. Как тогава ще мрънкам (аз или който и да е друг от болшинството потребители) че има подобна тема в раздела за Сивик. Какво излиза? За да се угоди на едно малцинство от мрънкащи, трябва да страда целия форум. Ами не съм съгласен. Повечето от хилядите потребители тук влизат, четат, понякога пишат. Повечето са такива и трябва форума да е удобен за всички. Т.е. трябва да се поставите на мястото на един новорегистриран и ще разберете какво е. От разделянето ще има и един допълнителен бонус - ще се прегледат стари и полезни теми, които могат да бъдат събрани в една за всеки модел (както сега е "Полезни технически теми"). Относно проблема с различните поколения от един модел... Какво да кажа? Все едно никога не сте виждали автомобилен форум. Пример: - Технически въпроси ...|_Сивик ...|_Акорд ...|_Прелюд ......|_ 3 поколение (88-91) ......|_ 4 поколение (92-96) ......|_ 5 поколение (97-01) и т.н. по подобен начин за повечето модели. Като се раздели разумно техническия форум, всеки ще може да избира какво да чете. Помислете от тази гледната точка - в момента някой дори и да има проблем с водното съединение, например, вероятността да получи компетентен отговор, е много по-малка, просто защото твърде малко знаещи хора четат в технически. Не разбирам защо за 40573487504978 пореден път коментираме едно и също и трябва да се изписват едни и същи неща. Не знам как по друг начин да изложа моето виждане или пък съм прекалено тъп и не мога да схвана вашата логика? Редактирано 16 Февруари, 2011 от Alexandro 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #45 Отговорено 16 Февруари, 2011 Колега, първо си пристрастен. Прелюда искаш да има три под раздела. При положение че сивика е най-масово караната. Това като за начало. Пак повтарям, трябва да е максимално опростен за новите потребители или за тези които не са така запознати с производството и генерациите на Хонда. Много са хората които не знаят коя генерация сивик карат като имат проблем и се регистрират тук или когато пишат тук.И има тема за това как да се преправят разделите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #46 Отговорено 16 Февруари, 2011 Колега, първо си пристрастен. Прелюда искаш да има три под раздела. При положение че сивика е най-масово караната. Това като за начало. Пак повтарям, трябва да е максимално опростен за новите потребители или за тези които не са така запознати с производството и генерациите на Хонда. Много са хората които не знаят коя генерация сивик карат като имат проблем и се регистрират тук или когато пишат тук.Значи , от горе-написаното стават ясни следните неща.Понеже `Сивик` е най масовата кола тук, няма нужда да се отделят другите модели- нали всичко е Хонда.Форума трябва да е максимално опростен за новите потребители???? ---- Такааа, значи си дойдохме на думата. Точно в този му вид всеки `нов` ще гледа като : Митничар багажника на Мерцедес с колумбийска регистрация: и така ще се ориентира, че още на 2 -рия пост ще е станал пълен спец по Хонда и въобще всичко произведено от нея.А колкото до тези неориентираните и незнаещите кой модел карат -- Ами има Google там може много повече да научат , отколкото тук.Абе с две думи модовете казват : Неможе , няма как да стане , невъзможно и т.н. Да им се чудиш на другите как са го направили. В нашият бизнес например , когато някой каже че неможе да се справи или не е по силите му - просто си отива , и идва друг който го прави. Замислете се момчета- няма невъзможни неща / с някой изключения/ ими липса на желание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #47 Отговорено 17 Февруари, 2011 Колега, първо си пристрастен. Прелюда искаш да има три под раздела. При положение че сивика е най-масово караната. И има тема за това как да се преправят разделите.Абе просто го дадох като пример. Няма сега да седна да описвам всички модели и поколения. И има тема за това как да се преправят разделите.Това го знам, но изглежда че сякаш всичко което писахме там просто е било напразно. Сега отново вадиш същите аргументи, които са страшно неубедителни. Получава се един омагьосан кръг. Мисля, че трябва да спрем до тук с тая тема, защото няма смисъл. Който ме е разбрал - разбрал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #48 Отговорено 17 Февруари, 2011 @bleid2 Виждам че нямаш желание да прочетеш темата за реорганизирането на разделите. Първо. И второ много голямата част от зададените в google въпроси водят до форума.@Alexandro Разделяйки технически раздели по модели първото което ми идва на ум е следното: B серия мотор има в прелюд, в сивик (и дел сол) и в CR-V - като в прелюд и CR-V се вгражда еднакви двигатели. При проблем с B серия мотор има три разела в които може да напише темата.F серия се вграждат в акорд и прелюд - отново може да се публикува по този критерии в двата раздела.Едно от предложенията които според е най-подходящо е такова:Технически въпорси-Ходова част-Двигатели & Трасмисия--B серия--D серия--F серия--H серия--Други серии двигатели-Електрическа инсталация-Тенекии-Алтернтивни горива-Избрано от технически или Решени технически проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #49 Отговорено 17 Февруари, 2011 Като искате разделение по модели, кажете ми абжеба тема с заглавие "Играе ми волана при над 100 км/ч" в раздел Сивик, Прелюд,Акорд,CRX и т.н ли го определяте? Или трябва във всеки един подраздел да съществуват едни и същи теми? Да, "гъзарско" е да е по модели, но се замислете за практичноста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #50 Отговорено 17 Февруари, 2011 През 80-те години същото ни го говореха като сега тук. Тогава ни се обясняваше , че от социализма по добре неможе да бъде , и е най доброто нещо създадено за хората от Великите хора. И като питахме `Защо на Запад всичко е по хубаво` веднага ни се отговаряше че , Видите ли там всичко е измамно, скъпо , колко убийства и грабежи ставали , и колко е лош Капитализма или при/ Капиталистическият режим/. В момента тук точно това се прави , или с две думи: Това е най доброто и край. Друго решение няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #51 Отговорено 17 Февруари, 2011 Ще ми отговориш ли на въпроса? Знам, че е по-лесно да си ироничен, но все пак... Ето ти го "запада" как е разделен http://civic-eg.com/index.php?sid=0bd0c0afa0a43360c9e0bc578c4305f3 .Или те кефи VW форума? (нищо лично към него, ама нали все го давате него за пример) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #52 Отговорено 17 Февруари, 2011 А дали не е добре да взаимстваме от http://honda-tech.com/ Един път са подредени по модели и един път по техническа принадлежност. Не може да даваме за пример форуми, които са посветени на един модел понеже нашия форум не е такъв.А относно VW форума даже и не смея да го отворя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #53 Отговорено 17 Февруари, 2011 (Редактирано) А дали не е добре да взаимстваме от http://honda-tech.com/ Един път са подредени по модели и един път по техническаНеможе бе колега , не разбра ли ? Хайде стига сме настоявали вече. Редактирано 17 Февруари, 2011 от bleid 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #54 Отговорено 17 Февруари, 2011 Между предложението и настояването разликата е огромна. И ако предложението може да се приеме защото е разумно предложено, то настояването си е чиста форма на натиск на който може и да не се поддадем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobkata34 0 #55 Отговорено 19 Февруари, 2011 според мен има някои ненужни правила но като цяло форумчето си е добре за разлика от други. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #56 Отговорено 19 Февруари, 2011 Кои според теб са ненужните правила? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #57 Отговорено 19 Февруари, 2011 Човека от както се е регистрирал трупа мнения и съживява теми от "миналия век" Може да му обърнем по-особено внимание Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #58 Отговорено 19 Февруари, 2011 От писаното в тази тема е очеведно, че една малка групичка ехидно "празнува" над останалите..... Празнува "празникът на малкият човек". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivanvel 5 #59 Отговорено 19 Февруари, 2011 (Редактирано) според мен има някои ненужни правила но като цяло форумчето си е добре за разлика от други.Ето за тази разлика в отношението става на въпрос за неразбралите! Al Capone , Tino .Благодаря за примера Беше като по поръчка!Всеки сам може да си направи изводите.....ако не пише в момента гениалния си 156..... пост.С Уважение към хората с търпение . Редактирано 19 Февруари, 2011 от vanko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове