Jump to content
Kassy

Заминава ми антифриза в Казанчето

Recommended Posts

От 2 месеца забелязах че течноста в казанчето заминава, вече 3 пъти доливам до макс отметката и като проверя след 2 седмици е паднала под минимума, погледнах радиатора, там има течност и когато ида проверя има течност, но тази в казанчето заминава. Днес долях течност в казанчето оставих колата запалена и чаках да започне да върти перката и я оглеждах да видя дали не сълзи от някъде, но не видях да има течове...и течноста си остана на ниво. Идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като замине от казанчето,от радиатора изчезва ли?Щом нямаш течове по маркучи и т.н. остава водната помпа,сигурен ли си че казанчето не е пробито?Може и аз да съм в грешка,ако обаче не си проверил тези неща е добре да го направиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш помпа за гуми с нея трябва да имаш и различни накрайници, вадиш маркуча от казанчето слагаш го на помпата и напомпваш системата внимателно ако не махнеш помпата може да напомпаш и малко над 0,9(или 1,1 според капачката на радиатора) и гледаш за течове така като е студен двигателя и радиатора няма да се изпаряват капките от малкия теч и има шанс да го намериш или видиш. Когато се опитвах да залепя пластмасата на радиатор го напомпвах на 1,5 но с комбинация с температурата след време протичаше пак :rolleyes:. Провери и казанчето за дупка, дано да не е от издухана гарнитура на главата че и това е възможно сигурно го знаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като замине от казанчето,от радиатора изчезва ли?Щом нямаш течове по маркучи и т.н. остава водната помпа,сигурен ли си че казанчето не е пробито?Може и аз да съм в грешка,ако обаче не си проверил тези неща е добре да го направиш.

Проверих казанчето и не ми изглежда да има течове, а за течноста в радиатора както казах си седи, не заминава...пълен си е до капачката, за помпата вече не мога да дам отговор, утре ще оглеждам пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм така. Доливам до мах и след 100км е под мин на дъното на разширителното казанче. ОБАЧЕ знам от какво е - МАЙ! ПравихА МИ реглаж на клапаните...омаслява главата. Хонда с мазен мотор:angry: Майстори;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсващата охладителна течност няма абсолютно никаква връзка с вероятно скапана гарнитура на капака, покриващ клапаните.

Kassy, ако не доливаш - какво става в казанчето, остава ли нещо?

Питам, защото има значение колко е студено когато проверяваш и дали мотора е топъл или студен.

Не е необходимо да се пълни разширителния съд до макс-а!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше подобен проблем.Губеше по малко антифриз само когато температурата е под 0 градуса и я настъпвам още преди да е загряла.Проблема се оказа в уплътнението на радиатора и аз като теб паля една сутрин и стоя и гледам ала няма теч.За да има ефект от проверката трябва да се направи следната процедура.Сутрин като я запалиш минаваш отпред пред радиатора и започваш да подаваш газ 3-4000 оборота и се вийда от къде сълзи.Ако не подаваш газ няма да има ефект ако пък караш и след това слезеш антифриза вече ще се е изпарил.Пробвай нищо не губиш ако не е от уплътнение остава по лошият вариянт :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2 месеца забелязах че течноста в казанчето заминава, вече 3 пъти доливам до макс отметката и като проверя след 2 седмици е паднала под минимума, погледнах радиатора, там има течност и когато ида проверя има течност, но тази в казанчето заминава. Днес долях течност в казанчето оставих колата запалена и чаках да започне да върти перката и я оглеждах да видя дали не сълзи от някъде, но не видях да има течове...и течноста си остана на ниво. Идеи?

зависи колко антифриз доливаш.аз имах такъв проблем ,нямах течове от никъде термостата смених и антифриза се губеше около 0.2 литра на 100 км .извадих свещите на парвия целиндър беше измита.Гарнитура в краина сметка.Може да се размине само с притягане на главата.В много случаи е леко хлабава.Аз смених гарнитурата.ако нямаш никакъв теч пак казвам.провери добре Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кофти ама мирише на гарнитура на главата :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсващата охладителна течност няма абсолютно никаква връзка с вероятно скапана гарнитура на капака, покриващ клапаните.

Kassy, ако не доливаш - какво става в казанчето, остава ли нещо?

Питам, защото има значение колко е студено когато проверяваш и дали мотора е топъл или студен.

Не е необходимо да се пълни разширителния съд до макс-а!

 

Като погледна в казанчето има на дъното останало малко, но до там мисля тръбичката просто не стига, под минимума е!

Долиавам в момента до малко над максимума, не до капачката естествено да прелива и го правя на студена кола, така се получава все, и количеството което заминава е както един колега спомена по долу около 0,2 литра на 300 км или някаде на толкова проверявах до сега, работата е такава че много скоро заминавам и колата няма да се ползва, 5 месеца а като се върна И мисля сериозни промени и профилактика, просто се надявам да ме изкара още 2 седмици!

Редактирано от Kassy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също губя течност от казанчето но на около 500 км доливам 200-300гр а наи-сранното е че лятото не ми я губи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем при Акорд 2,0 TDI - дали радиатора на парното е възможно да прави кални номера?!?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чуството че никой не чете аз споменах че съм имал същият проблем само зимата и каква е пречината. :lol: Тука всеки 4-ти дава съвет за смяна на гарнитурата като дамска превръзка / моля женската аудитория да ме извини за сравнението / Ако така лесно се духваше гарнитура..... :) Лошото е че ако идеш на сервиз само зада ти вземат парите пак за гарнитурата ще се хванат :lol: от това си изкарват хляба все пак. :)Ако си за гарнитура ще имаш и други симптоми които няма как да не забележиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако е гарнитурата маркучите трябва да са по твърди от нормалното,огледаи всички скоби да не би когато е загряла да се изпарява,мини през сервиз да ти проверят за гарнитура теста струва около 15лв.хващат дали има въглероден двуокис в охладителната система.теста се прави при загрял двигател хващят се парите от радиатора кате се махне капачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е от водната помпа. Това че имаш течност в радиатора значи че ни си изчакал достатъчно за да се изпрани казанчето до нивото на маркуча и после да почне да намалява в радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз доливам и знам къде отива - маркучите на газовото от студа се одървят, и от там сълзи при отрицателни температури. През лятото е О.К.Така че обърнете внимание на всички водни връзки на студено, не е нужно да палите - антифриза винаги е сладникав на вкус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Извинявай колега незнам колко е сладникав антифриза но знам че е отровен :wub::) Моля не го консумираите :wub:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах съчия проблем,Смених водната помпа и сега антивриза не ми бяга от казанчетоПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако е гарнитурата маркучите трябва да са по твърди от нормалното,огледаи всички скоби да не би когато е загряла да се изпарява,мини през сервиз да ти проверят за гарнитура теста струва около 15лв.хващат дали има въглероден двуокис в охладителната система.теста се прави при загрял двигател хващят се парите от радиатора кате се махне капачката.

в някои случаи при проблем с гарнитурата не отиват никакви газове в антифриза .и аз не го вярвах това но при мен точно това се получи,при металните многолистни гарнитури се получава като клапан,при засмукване- засмуква антифриз през гарнитурата и при повишаване на налягането в цилиндъра не пропуска газове към антифриза.разбира се много лесно ;след като сме махнали свещите гледаме цилиндрите които са в ГМТ сас фенерче така ,4е да видим челото на буталата.нормално трябва да са обгорени ако са като измити(чисти)99на сто е гарнитура.най често може само едно да е промито от антифриза.нито духа в радиатора нито смесва антифриза с маслото,само смуче малко по малко :) Редактирано от Yordan Stoyanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако е от водната помпа няма да имаш парно.ако е превартяля турбинката на помпата водата неможе да се качи до радиаторчето на парното. и колата ще загрява стабилно,направи тест дати кажат дали е гарнитура.до колкото знам на повечето яконски коли вода се налива в радиатора а не в разшерителния съд.най добре омбре да се изкаже по вапроса като човек с най голям опит с марката хонда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чуството че никой не чете аз споменах че съм имал същият проблем само зимата и каква е пречината. ;) Тука всеки 4-ти дава съвет за смяна на гарнитурата като дамска превръзка / моля женската аудитория да ме извини за сравнението / Ако така лесно се духваше гарнитура..... !!! Лошото е че ако идеш на сервиз само зада ти вземат парите пак за гарнитурата ще се хванат ;) от това си изкарват хляба все пак. !!!Ако си за гарнитура ще имаш и други симптоми които няма как да не забележиш.

Колега напълно съм сагласен с тебе!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата ти с газова уредба ли е? ако си писал по-нагоре, се извинявам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...